Aihe: Jos saisit poistaa yhden soittimen maailmasta
1 2 3 4
kid ego
16.08.2003 00:35:22
emmä tiiä laksetaanko tietokonetta mut jos lasketaan ni se.

No etpä säkään paljon surffailisi sen jälkeen kun tietsikat olisi poistettu maailmasta.
Do you really want to funk with me?
Hirvi on petoeläin.
Biem
16.08.2003 01:17:34
Nykyajan syntikat! Ehdottomasti nykyaikaiset syntikat! sanonko vielä kerran, nykyaikaiset syntikat! Minä en tuollaisia perkuleen digitaalisia ääniä haluaisi sotkea mihinkään. Hammond, Roland ja nämä alkuperäiset syntikat ovat hienoja oikein käytettynä, mutta nämä nykyajan digitaaliset syntikat.. Minun mielestäni ne vain voivat pilata kappaleen.. Siinä minun mielipide.
Se on siinä kuin piian perseessä!
jomppa82
16.08.2003 01:38:35
Nykyajan syntikat! Ehdottomasti nykyaikaiset syntikat! sanonko vielä kerran, nykyaikaiset syntikat! Minä en tuollaisia perkuleen digitaalisia ääniä haluaisi sotkea mihinkään. Hammond, Roland ja nämä alkuperäiset syntikat ovat hienoja oikein käytettynä, mutta nämä nykyajan digitaaliset syntikat.. Minun mielestäni ne vain voivat pilata kappaleen.. Siinä minun mielipide.

Ne analogiset oli vielä soittimia. Digitaaliset taas yrittää matkia soittimia.
Live fast, die die!
MC Dirty Lady
16.08.2003 01:41:18
Saksofoni.

Kuka h...tti on keksinyt, että kyseinen korviaraastava puhallin sopii rock'n'rolliin?
Saikkonen
16.08.2003 06:53:51
Sitä ei poisteta! Säkkipillit on hienoja.

Olisit varmasti epävarmempi asiasta, jos olisit ollut taannoin Molly Malonesissa, kun kolme säkkipillistiä asteli lavalle ja soitti tunnin setin.
JCM
16.08.2003 08:25:27

Konerumpu;?D

Niin siis soittimen. Yhtään soitinta en tahtoisi poistaa. Vain nämä nykyajan poppakonstit.
MotoPsycho
16.08.2003 09:50:38

sahan poistaisin...

Hyvä että täältä joku jo keksi tämän maailman rasittavimman "soittimen".

Sahaa työkaluni ei tarvitse poistaa, mutta sen soittaminen pitäisi kieltää lailla.
"I love the smell of armpits in the morning. It smells like victory" - Ozzy Osbourne
lifelines
16.08.2003 10:06:49
Voisin poistaa oman munniharppuni ja ottaa tilalle sellon. Sitten kun en naapureitani kunnioittavana mukavana ihmisenä kehtaisi kerrostalossa selloa huudattaa, myisin sen aloittelevalle sellistille kumpaakin osapuolta tyydyttävään hintaan. Tällä tavalla meneteltyäni minulla olisi rahaa ostaa itselleni uusia leluja.

Mutta jos minut, henkeäni uhaten, pakotettaisiin ihan tuosta vaan sormia napsauttamalla hävittämään jokin soitin maan kamaralta, ikuisiksi ajoiksi, täytyisi kyseessä olla mahdollisimman vähäpätöinen, helposti korvattavissa oleva instrumentti.

Jos poistaisin kitaran, saisinko itselleni miljoonia uusia vihamiehiä entisistä kitaristeista, olisiko maailma pian puolillaan aloittelevia pianisteja, tai viulusteja, joille on asennettu nauhat otelautaan. Pahimmassa tapauksessa tyypilliseen bändikokoonpanoon kuuluisi tästä eteenpäin rumpalin lisäksi kaksi tai jopa kolme basistia... noh, ei kai pitäsi maalata piruja seinälle. Sitäpaitsi, ehkä kukaan ei koskaan saisi tietää että juuri minä olen syyllinen kadotukseen.

Tähän mennessä en ole keksinyt parempaa vaihtoehtoa kuin triangeli. Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään triangelia, tai sen soittajia vastaan, ja olen vilpittömästi pahoillani jos olen valinnallani loukannut omaa soitintaan rakastavia triangelisteja, mutta olihan minun lopulta pakon edessä tultava jonkinlaiseen päätökseen.
Velko
16.08.2003 10:22:08
Melodika. Se suuhun työnnettävä, jossa on pianotyyppiset koskettimet ja ääni kuin kolmatta tuntia huutavalla kaksivuotiaalla, joka on läikyttänyt kuumaa hernekeittoa päälleen.

Ehdottomasti samaa mieltä. Eräs järkyttävimpiä musiikkiin liittyviä muistojani on se, kun yläasteella eräs kaveri aina soitti musiikintunnilla melodikalla Smoke On The Waterin introa väärin. Ei voi olla mitään sen kamalampaa. Ja aina se soi. Joka ikisellä musiikintunnilla. Melodikalla. Väärin. Aina.

(Nyttemmin yläaste on käyty ja kyseinen kaverikin on muuttanut viereiseen kaupunkiin, mutta esim. eilen toinen tyyppi keksi ottaa melodikan soittimekseen kun soitettiin Oye Como Va. Ahistaa.)
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
Dead Star
16.08.2003 16:36:15

Oboe.
Tulin, näin ja isku nivusiin.
Numbie
17.08.2003 01:30:27

Sähkökitara, ilman ko. helvetinkonetta allekirjoittaneellakin saattaisi olla jotakuinkin normaali elämä...
http://www.lunatia.tk
ICE
17.08.2003 16:25:02
oon samaa mieltä The Bossin kanssa, saksofonia ei poisteta. kaunisääninen soitin, jos sitä osaa soittaa. :)
- sideburns forever -
MrQ
17.08.2003 16:27:07
Haitari, luojan nimeen.

Ja sen jälkeen kaikki muutkin huonot soittimet.
The Boss
17.08.2003 18:47:09
Haitari, luojan nimeen.

Toikin kävi mielessä ja olisi "oikeista" soittimista varmaan ykkösenä, mutta saha kyllä kuulostaa hirveältä.

Ja ne ihmiset (toivottavasti niitä ei ole montaakaan) jotka eivät pidä saksofonin äänestä eivät ole kuulleet saksofonia soitettavan HYVIN.
Hallelujah Rock 'N' Rollah
MetalliHippi
17.08.2003 19:52:06
Akustinen kitara. Minä en jaksa enää soittaa.

Älkää nyt sahaa haukkuko, verraton soittovempele. Siinä on syvää suomalaista olemusta. Ah, kun mökin saunan portailla, keskellä Savon kuusimetsiä, otat sen ja... sahaat lisää saunapuita. ÄLÄ soita sahaa. Pikkulinnut käyvät nimittäin päälle siitä hyvästä.
So long, snapperhead.
jabaa_
17.08.2003 20:11:16 (muokattu 17.08.2003 20:12:32)
Sitar!
Kaamean kuuloinen soitin mun korviin. Ja haitari Ismo Alangon musiikissa, eikö se pääse yli siitä vaiheesta?
Player
17.08.2003 22:07:48
Nokkahuilu
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
Jaqiwar
17.08.2003 22:14:47

Jos se nyt on edes soitin niin scratcheri lähtis ja kovaa meneen. Kiitos!
ROKKARIT KUOLEVAT NUOREMPINA!
Jormaz
17.08.2003 23:25:49
Jos se nyt on edes soitin niin scratcheri lähtis ja kovaa meneen. Kiitos!

Jou! Sä oot vittu tiätsä niinq junou N11 oiCees! Haitarikin tuli mieleen ja onhan se sitarkin aika karmea vekotin.
Back to the 80's
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)