Aihe: Danelectro Milkshake chorus - Kokemuksia?
1
S.o.F.
10.02.2006 21:34:39
Sain kyseisen purkin testiin ja ennen lopullista ostopäätöstä kaipailisin myös muiden ko. purkkiin perehtyneiden kommentteja. Haulla en ko. purkista löytänyt kuin mainintoja, en niinkään asiaa.. lienenkö sitten lukenut huolimattomasti? ;-)

Jaa että minkälaista musiikkia? Laidasta laitaan, humpasta hard-rock / kasarihevi osastolle.. =-) Chorus-purkin tarve lähinnä kevyemmälle materiaalille. Ja että minkälainen muu kalusto? PRS SE Soapbar, Marshall TSL 60W, Marshall 1960A 4x12, Boss SD-1, Ibanez AW7.

http://www.imuso.co.uk/directory/re … ews/danelectro-milkshake-chorus.htm - löytyy jotain kommentteja.. vai meneekö mainoksen piikkiin..? ;-)
kalamies#42 >-)))> ...täh...?!?!? ...ai mä vai...?
konehes
10.02.2006 21:41:48
Ei nyt aivan vastaa kysymykseen, mutta suosittelen lämpimästi Danelectron Cool Cat chorusta. Todella hyvä peli ja hinta vain siinä 60€ pintaan. Monenlaiseen musaan ja rahoilleen saa taatusti vastinetta.
cherub with heavy metal machine
Eemil
10.02.2006 21:42:51
Mulla oli tuommoinen joskus. Siinä oli hyvä saundi mutta huonoja ominaisuuksia oli kaksin kappalein. Laite nosti päällä ollessaan aika reilusti äänenpainetta, eli ei oikein sopiva ominaisuus chorukselle. Toinen vika joka oli vielä ikävämpi on se, että efektin aallonharja kuuluu selkeästi, eli saundi ei ole yhtenäinen ja jatkuva. Tuota ominaisuutta saa taas piilotettua mitä enemmän kääntää efektiin nopeutta.
Joka taas johtuu siitä että oon mä naisia yrittäny mutten oo onnistunu. -KMT K100 #2
S.o.F.
11.02.2006 09:34:56 (muokattu 11.02.2006 09:35:46)
Ei nyt aivan vastaa kysymykseen, mutta suosittelen lämpimästi Danelectron Cool Cat chorusta. Todella hyvä peli ja hinta vain siinä 60€ pintaan. Monenlaiseen musaan ja rahoilleen saa taatusti vastinetta.

Juu... Ei ole hinnalla pilattu tuokaan. Muutamia kehuja olen tuosta kylmästä kissasta kuullut. Ei vaan sattunut löytymään paikallisen kauppiaan hyllystä. Tämä mulle tarjottu yksilö on käytetty mutta oikein toimivaksi todettu laitos eikä edes hinnalla pilattu: max 30€. No, t-kaupassa uutena 35€ + postikulut. Jonkin verran joutuu vielä tinkimään käytetyn hintaa alaspäin... ;-) Itse purkki vaikuttaa ihan toimivalta nykyisen kaluston kanssa. Hmm... Pitäisiköhän...
käsi
11.02.2006 09:50:13

ihan ok hintaansa nähden. Itelläni on tuo, mitä hitaampi se efekti on sen selkeemmin kuuluu jonkinlainen raja siinä. Vaikea selittää. kotelo on aika heppoista materiaalia. kytkimessä häiritsee se että ei tunnu mitään naksahdusta tms kun sen laittaa päälle tai pois päältä.

jotenkin keinotekoinen se soundi, en osaa paremmin sitä kuvailla. Halpa se on joten tuskin kovin paljoa harmittelet sen ostoa. Jotku pitävät soundista jotku eivät.
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
S.o.F.
12.02.2006 00:49:52
Kiitoksia kommenteista! :-)
Ostan tuon härpättimen pois ja pääseehän siitä tarvittaessa eroon jos ja kun tulevaisuudessa uutta sälää hankkii tilalle... Kilpavarustelulle ei näy loppua... Heh!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)