Aihe: Moottörin jyrinän levy
1 2
SuomiRokinToivo
11.02.2006 09:41:26

Jos jollakulla on tietoa, ja halua jakaa sitä niin voisi kertoa mistä pystyy hankkimaan ko. herrojen levyn, niin sais ruveta opettamaan 1,5 vuotiaalle pojalle oikeaa musiikkia ennen kuin radioaallot iskee sen tajuntaan pikku-geetä ja tiktakkia.
Siunattuja ovat kuurot, sillä he eivät kuule minun laulavan
Bonham
11.02.2006 10:07:22
Mahtaako sitä levyä vielä edes olla???
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
S.i.r.
11.02.2006 10:15:15
Mahtaako sitä levyä vielä edes olla???

http://sleazeking.net/mj/

Pari biisinäytettä löytyy tuolta kotisivuilta, eli jotain äänityksiä on selvästi tehty, mutta levystä ei mitään havaintoa (oliskohan vaikeaa saada julkaisulupia noille versioille?).
Aerodactev
11.02.2006 12:59:26
Jeah! Koulikaa siitä kunnon metalli soturi! Tappakaa sen groove ennenkuin ehtii edes oppia sanomaan "äiti".
Long = progressive = good
Kissapuhelinta ennakkotilauksessa! Tsekkaa inffot jäsenkuvauksesta.
Järvihirviö
11.02.2006 13:12:10
Surunvalitteluni.
Antti1997
11.02.2006 13:15:03
Hah, hienoa, että tällaistakin on!
"Perkele kun minä olin nuori niin hiihdettiin kokonaisilla metsillä. Kadehdin aina kavereita kun yhellä niistä oli UKK-kansallispuistot jaloissa." -Vasenniplaaja
Juhani
11.02.2006 13:43:16

Hehee.. Olin juuri Moottorin Jyrinän keikalla. :)
Landola59
11.02.2006 17:08:42
Onhan tämä nyt sinällään hauskaa... Mutta mitä ideaa? Yritetäänkö lapseen iskostaa metallimielinen fanaatikko-asenne, jotta häne ei pysty objektiivisesti tarkastella muita myös rahaatuottavia musiikkityylejä?
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
MrHands
11.02.2006 17:10:35
I love Landola59
Landola59
11.02.2006 17:13:07
I love Landola59

niin minäkin.

Menkää kattoon olympialaisia.
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
J.Ahonen
11.02.2006 17:13:19
Ne kersathan paskoo housuun, jos alatte pakko syöttään jotain Painavaa kamaa. Silloin he ei ainakaan tule koskaan kuuntelemaan mieleistänne musaa.

Esim. Minun lapsuuden kodissa pauhasi iskelmä, en pysty nauttimaan iskelmästä, poikkeuksina jotkin Baddingit / Agentsit.
Landola59
11.02.2006 17:19:01
Ne kersathan paskoo housuun, jos alatte pakko syöttään jotain Painavaa kamaa. Silloin he ei ainakaan tule koskaan kuuntelemaan mieleistänne musaa.

Esim. Minun lapsuuden kodissa pauhasi iskelmä, en pysty nauttimaan iskelmästä, poikkeuksina jotkin Baddingit / Agentsit

Moottörin jyrinä on yrittäny sisällyttää jotain opettavaista, hyädyllistä sanomaa kappaleisiinsa. En minäkään pääsy meteliin ensin sisälle, se tuntu enemmänkin häiritsevänä suhinana takaraivossa. hoppia ennen kuuntelin, sitten kuuntelin lisää hoppia, sitte kuuntelin örinää, sitte heviä, nytte kuuntelen iskelmää. Nyt enemmänki hoppi on tuota häiritsevää suhinaa. Musiikkiin pitää kasvaa itse, jos sitä joku alkaa sulle tyrkyttää, suolta on ja pitkästi ulkona.
S.i.r.
11.02.2006 17:38:49
Onhan tämä nyt sinällään hauskaa... Mutta mitä ideaa? Yritetäänkö lapseen iskostaa metallimielinen fanaatikko-asenne, jotta häne ei pysty objektiivisesti tarkastella muita myös rahaatuottavia musiikkityylejä?

Ei siitä ainakaan meikäläisen kohdalla ole kyse, vaan siitä, että suuri osa lasten musiikista on sen verran karmeaa vasurilla vetäistyä caccaa, että ei sitä pysty selvin päin kuuntelemaan. Tällainen rock/hevi-pohjalta tehty kama on sellaista, että sitä pystyy raivareita saamatta samanhenkinen isukkikin kuuntelemaan - en voisi kuvitellakaan jotain Fröbelin Palikat-kuuntelumaratonia autoilun taustamusiikkina lomamatkalla. Ei vaan pysty. Vois hyvin äkkiä lentää CD ikkunasta maantien varteen.

Metallimielinen fanaatikko-asenne? En tunnusta. Levyhyllystäni löytyy monipuolista musiikkia poislukien iskelmä ja hip hop. Niitä ei vaan jaksa, mutta eiköhän tuolta hyllystä tenavallekin kuunneltavaa ilman noita kahtakin lajia löydy.
ruuvimeisseli
11.02.2006 17:57:14

minä olen se joka määrittelee mikä on hyvää musiikkia

ja sinulla ei ole siihen mitään sanottavaa ellet sitten kuuntele sitä
SuomiRokinToivo
11.02.2006 18:14:28

No voi ny helkkari sentään. Oletko ikinä kuunnellut Lenni Lokinpoikasta neljää tuntia putkeen? Entä näitä lasten likivihreitä missä joku Rymättylän ala-asteen eka-tokat laulaa Vaarilla on saari. Ilmeisesti et. Luojan kiitos en minäkään, mutta tunnen liikaa ihmisiä jotka ovat. Ja jos poika haluaa jossain vaiheessa vetää ne lusarit jalkaan niin en aio estää. Mutta nyt kerrankin on tehty kunnon kokoperheen biisejä. Ja kun mietin asiaa omalta kohdaltani muutaman vuoden eteenpäin niin tulee mieleen mm. nämä kysymykset. Huudatanko stereoista Tahdon rakastella sinua vai siivouspäivää, kun poika kuuntelee myös? Jaksanko itse kuunnella Riihikallion hamstereiden versioimaa peukaloisen retkiä vai 112 hätätapausta?
Siinä sitä mietintämyssylle töitä.

Ja kiitokset S.i.r:lle. Viimein joku joka ymmärtää...
Siunattuja ovat kuurot, sillä he eivät kuule minun laulavan
MrHands
11.02.2006 18:18:42
Kuka haluais perustaa sellasen ilolla funkaavan "lastenmusiikkiorkesterin"?
Järvihirviö
11.02.2006 18:22:20 (muokattu 11.02.2006 18:22:40)
Kuka haluais perustaa sellasen ilolla funkaavan "lastenmusiikkiorkesterin"?

Apus rumpali!
Eccentr1c
11.02.2006 18:25:01
Jos joskus niin huonosti pääsee käymään, että joskus saan niin lapsia niin yritän ainakin tehdä kaikkeni, etteivät he ryhtyisi kuuntelemaan räppiä tai sitten niitä soul-musiikin nuotinvenyttäjiä.
Ei...
Mörkö
11.02.2006 18:29:20
Jeah! Koulikaa siitä kunnon metalli soturi! Tappakaa sen groove ennenkuin ehtii edes oppia sanomaan "äiti".

Tai opettakaa se kuuntelemaan progea ja olemaan ylimielinen.

Anteeksi. Oikeasti vain rupeaa pikkuhiljaa loppumaan huumorintaju.
"vinsentti on vihree nyrsijä"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)