_oSKu_ 04.02.2006 23:30:10 | |
---|
Meitin koira söi kyllä kenkiä ja pöydänjalkoja ja ihan kaikkee mahdollista mutta lattiatelineessä olevaan kitaraan tai multiefektiin ei oo onnekseni koskenu. Kitaraa se joskus nuolas vähän, mutta siihen se on jääny. |
benny 05.02.2006 02:37:42 | |
---|
Hyvin tullut vastauksia, kiitos. Tässä oon pähkäillyt asiaa ja tullut siihen tulokseen, että varmaan hommaan kitarakauppatyyliset telineet seinään kiinni ja kamat sitten jotenki näppärästi jemmaan koneen läheisyyteen. Kitarat on kyllä osa sisustusta. ;) shitfuck inc. |
niskel 05.02.2006 07:58:52 (muokattu 05.02.2006 08:00:56) | |
---|
Kun kävin lomalla kotopuolessa niin ihme kyllä siellä asustava koira antoi kamojen olla rauhassa sängyn alla. Söi se eteisessä hanskoja sekä sängyn vieressä olevasta avoimesta asekaapista aseenkantohihnat välipalaksi, mutta nauhakaiku ja piuhat eivät kelvanneet. Ei ilmeisesti ymmärtänyt vintagen päälle. Kitaran olin nostanut kyllä korkeammalle. Ei ole nauhakaiun voittanutta! |
Eschaton 05.02.2006 09:20:12 | |
---|
Juu eläinkaupastahan saa semmosta purunesto suihketta mutta tiedä sitten toimiiko se kaikilla koirilla.Omalla koiralla on toiminut mikä muuten onkin repinyt parit sohvat,patjat,eteisen lattian jne jne...mut kitara on jostain syystä jäänyt rauhaan ilman tota suihkettakin ja muita kitara kamoja ei mulla himassa olekaan. Some people just won´t take fuck you for an answer...it´s just a matter of bullets. |
rosberg 05.02.2006 09:46:54 | |
---|
kun jaksat vaan olla looginen alusta saakka sen kasvatuksen kanssa, niin mitään ongelmia (ainakaan toista kertaa) ei pitäisi sattua. päin vastoin, voit opettaa hauvelillesi esim. "vaihda gainboostille" ja koira käy polkemassa kanavan päälle. mikään ei ole niin ärsyttävää kuin nähdä huonosti kasvatettu koira (varsinkin kokoluokkaa saksanpaimenkoira). se, että se puree, on säikky, hyppii päälle, nai ja kusee kitaroita johtuu vain ja ainoastaan sen huonosta omistajasta. ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
carlos 05.02.2006 09:52:13 | |
---|
Meillä ainakin koira pelkää kitaraa ym härpäkkeitä.. I can't hide but I can run for miles. |
Gramer 05.02.2006 11:05:07 | |
---|
Meillä ainakin koira pelkää kitaraa ym härpäkkeitä.. Meillä taas ei koira tykkää mun soitosta :P Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
Puavali 05.02.2006 11:05:15 | |
---|
Elikkä on tullut aika, että muusikon talouteen on tulossa kissojen ja hämähäkkien lisäksi koira. Tuo eläin joka syö kaiken jos tekee mieli ja sille pitää vain hymyillä. Mitkä on M.nettiläisten ratkaisu kitaroiden, multiefektien sekä johtojen säilyttämiseen ja nopeaan käyttöön kotitiloissa.... Eläinlääkäreillä on "nukutuksekseksi" kutsuttu palvelu, joka hoitaa lemmikkieläinongelman siististi ja edullisesti. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
teukka 05.02.2006 11:08:30 | |
---|
Meillä on 1v lapsi.Ajaa saman asian kuin koira paitsi se kusee ja paskoo housuun:) Kitaran olen ruuvannut seinätelineeseen ja vahvistin on pöydällä ja piuhat sen sisällä. Kaikki muu mihin se yltää yleensä hajoaa... |
darrell 10.02.2006 11:19:50 | |
---|
Aikoinaan lapset kaatoivat CD-hyllyn Les Paulin päälle. Kaulaan tuli pikku lommo. Lapsissa ainakin minulla on ollut enemmän vaaraa kitaroille ja kamoille kuin koirissa tai kissoissa. Kissat tykkää nukkua kitaralaukussa. Mutta se varsinainen asia, eli jos koiraa hommaa, niin muusikkona kannattaa ottaa basenji. Se nimittäin ei hauku vaan jodlaa! ( www.koirat.com) "Haukkumattomana koirana basenji sopii kerrostaloasuntoon hyvin - on silti väärä luulo, että basenji olisi mykkä: basenji ilmaisee tyytymättömyytensä murisemalla ja ilonsa jodlaamalla. Se on myös harvinaisen puhdas koira, joka nuolee itseään kissan tavoin. Basenji ei myöskään haise edes kastuessaan koiralta vaan pikemminkin auringossa lämmenneeltä hiekalta. " |
Wilbo 10.02.2006 12:04:46 | |
---|
Kaikista paras ratkaisu on kitarakamoille oma huone johon elikoilla ei ole asiaa. Kamat ei pölyynny ja keraa tuhotonta määrää karvoja sisuksiinsa ja saa rauhassa soitella. Jos omaan huoneeseen ei ole mahdollisuutta niin sitten on parasta opettaa koira/kissa olemaan pureskelematta kamoja (tämähän kyllä on jo itsestäänselvyys). Itsellä taloudesta löytyy koira (bullterrieri) ja kissa. Jos taloudesta löytyy paikkoja pureskeleva koira niin kotikonstina hammastahna tai etikka toimii aika hyvin suojana. Nahkainen kitaranhihna kyllä kannattaa aina laittaa paikkaan johon koira ei ylety, tuntuvat tykkäävän nahan mausta. ;) Onk kitarassa pakko käyttää kuutta kieltä? |
Hirvi 10.02.2006 15:05:37 (muokattu 10.02.2006 16:07:03) | |
---|
Kyllä se on niin, että onnellinen koira käyttäytyy hyvin. Muistakaa myös se, jos näette koiran tuhonneen jotain, ei sille auta raivota siitä jälkeen päin. Ei se tiedä mistä sille ollaan vihaisia. Pahimmillaan se oppii pelkäämään jotain ihan väärää asiaa. Komentaminen toimii korkeintaan silloin jos veijarin saa kiinni itse teosta. Kun koira karkaa, moni koiranomistaja räyhää koiralleen saatuaan sen kiinni. Oikeasti pitäisi kehua kun koira antaa itsensä kiinni. Mulla on vain yhdessä kitaraständissä hampaiden jälkiä. Pentuna koiramme tykkäsi nuolla kitaroita (ilmeisesti hikeä). Joskus on soittimet lennelleet kun anopin koiran ovat olleet kylässä. Svengaa kuin hirvi! |
Bald Anus 11.02.2006 02:41:16 (muokattu 11.02.2006 02:41:42) | |
---|
Meitin koira syö kyllä kenkiä ja pöytiä. He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12 |
Bald Anus 11.02.2006 02:46:44 | |
---|
Basenjin runko on hyvin neliömäinen, johon yhdistyy pitkä, kauniisti kaartuva kaula. Hoho, ihan kun jostaki kitarasta puhuis! He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12 |
Kaksi käppänää on talossa. Kitarakamat saa olla rauhassa. Ellei näin olisi, vaimo saisi hienot karvakintaat. |
Strutsi 11.02.2006 09:49:56 | |
---|
Kyllä se on niin, että onnellinen koira käyttäytyy hyvin. Muistakaa myös se, jos näette koiran tuhonneen jotain, ei sille auta raivota siitä jälkeen päin. Ei se tiedä mistä sille ollaan vihaisia. Pahimmillaan se oppii pelkäämään jotain ihan väärää asiaa. Komentaminen toimii korkeintaan silloin jos veijarin saa kiinni itse teosta. Kun koira karkaa, moni koiranomistaja räyhää koiralleen saatuaan sen kiinni. Oikeasti pitäisi kehua kun koira antaa itsensä kiinni. Mulla on vain yhdessä kitaraständissä hampaiden jälkiä. Pentuna koiramme tykkäsi nuolla kitaroita (ilmeisesti hikeä). Joskus on soittimet lennelleet kun anopin koiran ovat olleet kylässä. Nimenomaan. Kyllähän sitä koiraa tekee varmasti mieli tuhota jotain jos se on jätetty 6 tunniksi yksin kotiin. Meidän joskus piti laittaa vähän tabascoa roskikseen kun se sitä halusi levitellä. Mutta eipä se ole pitkään aikaan mitään pahoja tehnyt... Joskus toivon että minut aivopestäisiin niin että voisin kuunnella images & wordsin uudestaan ensimmäistä kertaa. |