skebajaba 10.02.2006 10:46:34 (muokattu 10.02.2006 13:17:33) | |
---|
- WWW.CRANIUMBAND.COM - |
rheinone 10.02.2006 14:47:05 | |
---|
Mulla sattuu olemaan just samanlainen skitta, jonka ostin uutena joskus 70/80-luvun vaihteessa. Muistaakseni noi Kiso Suzukit tehtiin jaappanissa ainakin silloin samalla tehtaalla kuin Epiphonen akustiset, mutta olivat jonkin verran edullisempia. Googlettamalla löysin seuraavan: Regarding Suzuki guitars, S.P. Fjestad, in his Acoustic Guitar Bluebook (6th Ed.) says only: ''Suzuki, noted for their quality pianos, offered a range of acoustic and electric guitars designed for the beginning student to intermediate player. In 1996, the company discontinued the guitar line completely. Suzuki guitars are similar to other tradmarked models from Korea at comparable prices.'' He makes no comment about specific models. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Aki 10.02.2006 20:21:03 | |
---|
Noi Japsi-Suzukit on ihan eri touhua kuin myöhemmät korealaiset, joista tuo lainaus puhuu. Mulla oli '81 Suzuki strato, ja käsitin sen jälkien johtavan Tokaihin. Olisko Tokai ostanu Japsi-Suzukin tehtaan, tuotantoa, tms. Oli tuo Suzuki parempi kuin yksikään Tokai jolla olen soittanut. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |
Lähikaupassa oli syksyllä tuollainen suzukin guild-kopio, D-malli tosin. Ihan jämäkän oloinen peli, hintapyynti oli kahden ja kolmensadan väliltä. While the one shoulder technique is convenient hat-wise, it can lead to a lot of tension and stress |
Barska 10.02.2006 23:29:19 | |
---|
Noi Japsi-Suzukit on ihan eri touhua kuin myöhemmät korealaiset, joista tuo lainaus puhuu. Mulla oli '81 Suzuki strato, ja käsitin sen jälkien johtavan Tokaihin. Olisko Tokai ostanu Japsi-Suzukin tehtaan, tuotantoa, tms. Oli tuo Suzuki parempi kuin yksikään Tokai jolla olen soittanut. Juu, offaria pukkaa... Mut mullakin samoja ikäluokia oleva Suzuki sähkis. Selainen straton mallinen kaula läpi rungon rakennelma. Yllättävän hyvä on puiltaan tuo ja muutenkin. Töitäkin on tehty tuon maailmaan saattamisessa, mm. Suzuki logo on helmiäisellä upotettu lapaan.. Joskus Googletin tuon perään, muttei mitään järkevää löytynyt... "Hai sie rumpali, siun rummuis o jotain vikaa, ku ei kuulu ku pient suhinaa..." |
rheinone 11.02.2006 18:41:11 | |
---|
Noi Japsi-Suzukit on ihan eri touhua kuin myöhemmät korealaiset, joista tuo lainaus puhuu. Samaa mieltä. Ihan asiallinen skitta toi BF-180S. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |