Aihe: Esp Xtone
1
LauriE
16.10.2005 14:17:56 (muokattu 16.10.2005 14:18:44)
Eli Xtoneista olisi hyvä kuulla käyttäjien ja muidenkin mielipiteitä. Olen harkinnut PS-2-mallin hankkimista. Siinä on kromiset osat, joka on yksi kriteeri(PC-malleissa on kultaiset osat). Lisäksi siinä on hieman erilaiset mikit kuin PC:malleissa(ei niin jazz). Ja se on hieman edullisempi. Runkomateriaali on kokonaan vaahteraa, kun taas PC-malleissa on mahonkirunko ja vaahterakansi. En tiedä mitä se vaikuttaa soundiin, mutta toisaalta tuskin minä sitä vielä pystyn edes kunnolla erottamaan, tämä kun olisi minun ensimmäinen puoliakustinen. Mutta kuitenkin, tuo Xtone-sarja vaikuttaa ihan hyvältä ja on mielestäni todella hyvännäköinen! Olen kerran käynyt kokeilemassa juuri tuota PS-2:sta, oli kuin luotu juuri minulle.
"...elämä on ihanaa kun se oikein oivaltaa ja kun lentää siivin valkein niinkuin joutsen"
apenaattori
16.10.2005 14:33:11 (muokattu 21.02.2006 15:18:12)
Olin (olen?) itsekin harkitsemassa tuota kitaraa. Tässä juttua Rytmiltä: www.rytmi.com/ rytmi604/604esp.html.

E: Oho, eipäs linkki toimi. Hae googlen kuvahaulla "xtone" ja klikkaa kuvaa jossa näkyy kitaran lapa. Alla lukeekin rytmi.com tai jotain. Sitä kautta itse pääsin sivulle.

E2: Noniin, tuosta vaan: http://images.google.com/images?q=xtone&hl=fi&btnG=Etsi+kuvia
Go ahead, punk, make my day!
LauriE
16.10.2005 15:03:41
Ihan hyvältä kuulostaa, ainakin tuon artikkelin perusteella. Ja kyllähän tuo on varmaan ihan laadukas kitara, ESP taitaa olla ihan laatumerkki! Ja Korea-kitara minulla on nytkin, ja ihan laadukas sekin, eipä se varmaan valmistusmaasta kiinni ole.
"...elämä on ihanaa kun se oikein oivaltaa ja kun lentää siivin valkein niinkuin joutsen"
Roitto
16.10.2005 15:25:23
Rupes muuten kiinnostamaan tollanen. Pitääpä käydä testaamassa jos turussa on näitä.
Yo' momma so fat, Chuck Norris couldn't lift her.
minidriver
04.02.2006 21:14:40

Olet kirjoittamassa yli 111 päivää vanhaan ketjuun!

Graah! Mulla ei ollut Xtonea 111 päivää sitten vaan 1 pvää sitten. Ensivaikutelma aivan h-vetin laadukas. Hienosti viimeistelty hyväsoundinen (dzääs ja rok irtoaa upeasti) laite. Jos tulen toisiin aatoksiin niin nostan tämän taas. Suosittelen.

Niinniin - onhan sanottava etten todellakaan tiedä miten dzääs (kun en siitä mitään tajua, paitsi Pori Jazz -mieles´) irtoo mutta ainakin komiat puhtaat on pelissä... Oivat mikrofoonit siis.
¤ ulkon o lunt ja lumes o kust ¤
pahala
04.02.2006 21:20:13
Graah! Mulla ei ollut Xtonea 111 päivää sitten vaan 1 pvää sitten. Ensivaikutelma aivan h-vetin laadukas. Hienosti viimeistelty hyväsoundinen (dzääs ja rok irtoaa upeasti) laite. Jos tulen toisiin aatoksiin niin nostan tämän taas. Suosittelen.

Niinniin - onhan sanottava etten todellakaan tiedä miten dzääs (kun en siitä mitään tajua, paitsi Pori Jazz -mieles´) irtoo mutta ainakin komiat puhtaat on pelissä... Oivat mikrofoonit siis.

No onnea ja pistähän kuvia ;)
8)
minidriver
04.02.2006 21:56:00 (muokattu 04.02.2006 21:58:51)

No onnea ja pistähän kuvia ;)

http://geocities.com/minidrivernet/kolmikko.jpg

sulassa sovussa muiden kera...

e: punkku ja näppis. Töttöröö
¤ ulkon o lunt ja lumes o kust ¤
Aksu89
04.02.2006 22:37:53
Kyllä Xtone on kova peli, ollut nyt n. reilun vuoden. Ei moitteita, soi hyvin, tuntuu hyvältä ja näyttää tiukalta. Loistava peli totisesti, tämä pysyy telineessä ja pitkään, ei mitään aikomuksia myydä pois.

Tuossa vielä fotoa:

http://muusikoiden.net/dyn/members/11874.jpg
Jahweed
10.02.2006 10:41:16
Liityn tyytyväisten hehkuttelijoiden joukkoon. Vuoden verran ollut maila käytössä, eikä moitteen sanalle ole sijaa. Todella hyvin istuu ainakin meikäläisen käteen, erittäin kevytsoittoinen ja taipuu monenlaiseen menoon jatsisutsisatsista rokketirolliin, ja ennen kaikkea, näyttää -tun hyvältä! :)

Kuvaa ei tähän hätään irtoa, ehkä myöhemmin. Kyseessä kuitenkin kermainen pc-sarjan taideteos.

Tietääkö kukaan muuten mistä löytyisi kova laukku johon toi menisi? Helsingin Musamaailmasta ei ainakaan löytynyt sopivaa.
Pari sanaa musiikista: Rytmi, rytmi.
Jahweed
21.02.2006 13:03:29 (muokattu 21.02.2006 13:07:52)
Olen yrittänyt metsästää ja nähtävästi teettämisen puolelle menee.

No voihan pahus ja humppa soikoon! Osaako joku suositella laadukkaita teetättäjiä, ei siis teettämättäjättäjiä, pääkaupunkiseudulta?

edit. Mitenköhän tuossakin ja tässäkin onnistuin/onnistun lainaamaan itse juuri kirjoitamani lauseen ja olemaan lainaamatta lainaamakseni aikomaani? Kummaa touhua.
Pari sanaa musiikista: Rytmi, rytmi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)