PIM 16.08.2003 21:17:53 | |
---|
Behringerin versiossa tuntuma olisi luultavasti Citymarketin Williamsien luokkaa. Uutta tavaraa myynnissä. Alvarez strato, Fenix strato,putkikombo. |
LINE6 on iha paskoja, ainaki vahvarit, ne kuulostaa niiin oudoilta...siis ne on iha ufoja... Heh. Vai että ufoja. Onko paljonkin kokemusta Line6:n vahvistimista? Hughnes&ketner Heh Te olette muuli |
Damned 17.08.2003 20:29:08 | |
---|
Minun mielestäni Variax on täyttä rautaa! Kokeilin puoli tuntia ja ostin heti, enkä ole katunut. Variax ja Flextone III niin eipä käy aika pitkäksi kotona soitellessa. Järjetön määrä erilaisia hyviä ja mielenkiintoisia saundeja. Myös studioon passeli setti. Mielestäni suurin osa Variaxin mallinnuksista on hyviä tai sitten loistavia. Bändin kanssa soitan kuitenkin perinteisillä vehkeillä...ainakin vielä. Pienen viilailun jälkeen Variax on kitarana hyvä. Otelaudan reunat piti pyöristää, pikku juttu. Muuten kaikki toimii niinkuin pitääkin. Suosittelen kokeilemaan, etenkin jonkin Line6 vahvarin kanssa. |
Ossi 17.08.2003 21:39:34 (muokattu 18.08.2003 00:22:07) | |
---|
Seppo Tyni soitti porukoineen Porin Jazzeilla Beatles-ohjelmistoa Variaxilla ja värkki kuulosti yllättävän hyvältä. Ilman näköhavaintoa olisin mennyt kyllä lankaan sillä esim. 12-kielisen Rickenbackerin ja sähkösitarin mallinnukset toimivat uskottavasti. EDIT: Jaaha, kaikki meni hiljaiseksi? Jo pelkästä "mallinnus"-termistä pakkoliikkeitä saava reliikki jostain menneestä on seonnut lopullisesti? Ehei, en minä tuohon kajoa vaikka olisi joku päivä ainut kitara mitä saatavilla on :) "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Bluesmies 18.08.2003 18:45:59 | |
---|
Jotenkin toi mallintava kitara kuulostaa niin perseeltä, ku olla ja voi. Ihan periaatteesta mä en tollaseen koskisi, vaikka ihan ok soundit olisi. Oon sen verran vanhan bluesrockin ystävä, että ei saakeli tollasia mallintavia kitaroita en kyllä edes vessapaperina käyttäisi... tai itse asiassa se vois olla aika mielenkiintoista. Kitara on tyhmä!! |
Vilhelmus 18.08.2003 19:44:26 | |
---|
Jaaha, kaikki meni hiljaiseksi? Lähellä oli :) Bluesmies, ei se sähkökitarakaan ole niin vanha keksintö... Smash is the way you deal with your life
Like an outcast you're smashing your strife |