Perseapina 10.02.2006 15:58:46 | |
---|
Ehdotelkaapa tänne, mielestänne hyviä blues-livelevyjä. Got my mojo workin' |
The Red Devils - King King The Paladins - Million Miles Club Ronnie Earl - Blues & Forgiveness Sven Zetterberg - Steppin´Out Alive! The Hoax - Live Forever The James Harman Band - Strictly Live! William Clarke - Rocking The Boat Albert King - Live Wire / Blues Power Rod Piazza & The Mighty Flyers - Live At B.B.King´s |
willie 10.02.2006 18:15:13 | |
---|
Reijotepon mainitsema The Red Devils - King King Live 1992 on kerrassaan mainio livepläjäys. Kannattaa tsekata ! Laulaja-huularisti Lester Butler kuoli vuonna 1997. |
blyysi 10.02.2006 20:20:50 | |
---|
tässä viel pari, joista tykkään: Howlin' Wolf: Live at Gambridge (Soundit vähä heikot, mut kumminkin) BB.King: Live at Apollo, Live at Regal (BB vedossa, dynamiikkaa LÖYTYY) Duke Robillard: Stretching Out Live (Sooloissa ainakin mittaa;)) Tää ei tosin levy vaan VHS/DVD, mut tosi hyvä: Fabulous Thunderbirds: Live From London I ain't nothin' but a player |
JC 10.02.2006 20:32:18 | |
---|
Muutama tulee heti mieleen: Roy Buchanan "Live in Japan" Lonnie Mack "Attack of the Killer V" Johnny Winter "Second Winter" Legacy Edition, jossa bonuslevyllä Royal Albert Hallin keikka vuodelta 1970. |
rivo setä 11.02.2006 15:43:20 | |
---|
Rory Gallagher - Let´s go to work |
willie 11.02.2006 17:35:44 | |
---|
Muutama tulee heti mieleen: Roy Buchanan "Live in Japan"............ Katos vaan.. JC heitti ton Roy Buchananin. Mä innostuin Roy Buchananista kun tuli hankittua "Live Stock 1974" -vinyyli aikanaan. Riuska kitaristi, sääli vaan, että hirttäytyi putkaan ja kuoli joskus 90-luvulla. |
duane 11.02.2006 20:03:12 | |
---|
nicki velvoittaa: Allman Brothers Band - Live at Fillmore * - It's Allright |
viiris 11.02.2006 21:56:21 | |
---|
BB.King: Live at Apollo, Live at Regal (BB vedossa, dynamiikkaa LÖYTYY) Tää ei tosin levy vaan VHS/DVD, mut tosi hyvä: Fabulous Thunderbirds: Live From London Kliseemäisesti todeten: samoilla linjoilla olen. Toi Fab T-birds -live-dvd on mun mielestä parhaita konserttitaltiointeja mitä olen nähnyt. Tuota on muuten näkynyt ainakin Stadin Anttiloissa vajaalla 10 eurolla. |
reijoteppo 11.02.2006 21:57:47 (muokattu 12.02.2006 12:41:02) | |
---|
Kliseemäisesti todeten: samoilla linjoilla olen. Toi Fab T-birds -live-dvd on mun mielestä parhaita konserttitaltiointeja mitä olen nähnyt. Tuota on muuten näkynyt ainakin Stadin Anttiloissa vajaalla 10 eurolla. Jep. Se on ihan laadukas bootleg dvd:ksi.... |
weelie 13.02.2006 09:52:37 | |
---|
BB Kingiltä myös Blues is King, joka ameriikoissa maksaa viis taalaa (cdconnection). Ronnie Earliltä se Live in Europe. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
w the greatest 20.02.2006 19:28:14 | |
---|
Buddy Guy: The real deal Stop that building, rock`n roll! |
Shuffle and Boogie 20.02.2006 23:56:33 | |
---|
Yks Parhasta Mitä mä Oon Nähny On Fabulous Thunderbirds-original live from Austin City Limits..... Happy Birthday Rock&Roll |
Manicci 02.03.2006 00:42:05 | |
---|
Clapton - Just One Night Strato ja putkimarsu- muita ei tueta. |
Mäci 02.03.2006 08:09:22 | |
---|
SRV:t kannattaa myös tsekata.Live Alive,Live At Montreux,Live At Carnegie Hall ja lisäksi DVD:t Live At El Mocambo, Montreux,Live From Austin,Texas. Sydän sois,vaan kun ei saa pelistä irti.-Johnny Winter- |
weelie 09.03.2006 21:16:04 | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
blyysi 09.03.2006 21:38:18 | |
---|
No voihan.. En muistanu mainita aikaisemmin erästä aivan loistavaa livelevyä, eli: Magic Sam: Live Ei ole hullumpi Samin "Magic Tough" myöskään. Noissa Weelien linkeissä oli kyllä loistavia plättyjä! Onko jollain muuten tuota Big Walter Hortonin "Live at Knickerbockeria"? Etsiskelin sitä aikoinaan ympäriinsä.. Onko minkälainen(mulla ei tietokoneen kajarit toimi, ei kuule klippejä..)?. Taitaa olla Ronnie Earl kitarassa ja hyvä bändi muutenkin taustalla? I ain't nothin' but a player |
urkkini 10.03.2006 19:39:01 | |
---|
Uudehkoa, mutta vanhat tekijät asialla. Mannish Boys-"live & in demand"! Kid "haba"Ramos, Innes jne........ Jes! Ja vahvistus Reijotepon mainitsemaan Harman liveen. Hieno levy |
Perseapina 16.03.2006 11:10:16 | |
---|
Eilen hankin Son Housen Delta blues and spirituals-levyn, joka osoittautuikin liveksi. Tätä en kyllä usein sano mutta nyt on pakko: Sillä jätkällä on munaa! Aivan uskomaton meininki! Jos tykkää vähänkin rootsimmasta kamasta niin tämä levy on kyllä pakko-ostos. Ehkä tähän asti paras blues-levy, jonka omistan. OSTAKAA IHMEESSÄ! Got my mojo workin' |
Blue Moon 16.03.2006 12:14:38 (muokattu 16.03.2006 12:27:03) | |
---|
Robert Nighthawkin "Live On Maxwell Street 1964" on tullut pyörineeksi ahkeraan omassa soittimessani viime aikoina. Tässähän on kovaa porukkaa Yöhaukan lisäksi, mm. Johnny Young toisessa kitarassa ja Carey Bell huuliharpussa. Hound Dog Taylorin livetallenteet, esim. "Freddie's Blues" ja "Live in Boston", ovat myös mukavaa kuultavaa. Tosin ihan sama vetikö Hound Dog "live in studio" vai yleisön edessä, yhtä hyvältähän se kuulostaa. Samasta syystä bluestallenteissa ei tule ainakaan itselläni kiinnitettyä tuohon "live" - mainintaan kovinkaan paljon huomiota. "Livenähän" melkien kaikki on taltioitu, oli sitten "live in" studio, - porstua, takapiha, -olohuone, -tallinparvi jne. Ja, juu, tuo yllä mainittu "Delta Blues and Spirituals" on aika rouheaa tavaraa, kuten Son Houselta sopii odottaakin. - Joka väittää ettei rockabilly muka ole maailman parasta musiikkia on kyllä päästään vialla - TJ Malin |