Lothlean 02.02.2006 23:03:50 | |
---|
Oho. Miten onkaan voinut tämä bändi jäädä huomaamatta? Tänään oli aikaslailla mainio ensitapaaminen Tasavallan presidentin kanssa, ja pitihän sitä livelevy ja sinkku ostaa, kerta tuputtivat =). Tykkäsin kyllä kovasti. Soittajien keski-ikä lähenteli kai 60-70 vuotta, eikä yleisökään siitä kovin kauas jäänyt... |
2541 02.02.2006 23:19:12 | |
---|
Tuli käytyä katsomassa Imatran keikka ja kyllähän äijät vedossa ovat, varsinkin vastikään 70 vuotta täyttänyt Junnu Aaltonen. Kohokohdat olivat minulle Lambertlandin "The Lounge" ja "Bargain", encorena oli hieno Zappan "King Kong". Kaikki kolme uutta biisiä taidettiin soittaa myös. Tolosen SF Bluesin levylle tuleva ränttätänttä oli sen sijaan aika turha biisi ja ehkä sen pakollisen rumpusoolonkin olisi voinut jättää pois. Aaltoselle tosin pisteet siitä, että piti soolonsa melko lyhyenä. |
stigcarpelan 03.02.2006 17:58:00 | |
---|
Joo tänään kohta alkaisi sen keikka Kuopiossa. Odottelen sitä kovasti Milky Way Moses kiekkoa edestakaisin kuunnellessa. |
Musta Arkipyhä 07.02.2006 09:11:20 | |
---|
Joo tuli käytyä tsekkailemassa ja hyvinhän vanhat herrat tonttinsa edelleen hoitavat.Tolosen ja J.Aaltosen yhteissooloilu varsinkin oli maukkaan kuuloista joskin näistä herroista kaikki toki instrumenttinsa hallitsee.Ainakin nyt Tolonen oli mielestäni iskussa vaikka päinvastaistakin välillä kuulee. Vokalisti/kiipparisti Robson jäi vähän sivustaseuraajan asemaan - instrumentaali voittoistahan tuo kama aika monessa kohtaa oli.Paljon en Pressaa ole toistaiseksi kuullut mutta silti fiilis oli hyvä.Last Quarters lämmitti eritoten - hienoimpia suomiproge-kappaleita. Täytyykin ottaa Tolosen soolotuotanto ja Pressan tuotanto hankinnan alle. Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
Olin keskiviikkona Tavastialla katsomassa. Hyvä keikka ja hienoa musiikkia. Väkeä olisi saanut olla vähän enemmän, mutta tunnelma oli leppoisa. Löysin koko bändin oikeastaan vasta viime viikolla, kun lainasin kirjastosta Tasavallan Presidentti -levyn (1969). Siitä musiikista tuli ensimmäisenä mieleen Focus. Täytyy tutustua paremminkin. If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me. - Page/Plant (Led Zeppelin: Thank You) |
maama 11.02.2006 22:37:36 | |
---|
Ai,ne ei tulekkaan tänne. menen itkemään. Huuda mun arvonimee! |
Dreg 15.02.2006 12:45:42 | |
---|
Harmi etteivät soita Oulussa, itseäni olisi kyllä haluttanut käydä kuuntelemassa. Olen alkanut pikkuhiljaa tutustumaan Tolosen soolouraan ja erinomaista musaa hän on kyllä tehnyt. |
Musta Arkipyhä 25.02.2006 18:40:12 (muokattu 25.02.2006 18:41:32) | |
---|
Kyllä se on kovan luokan ammattilainen. Mutta huomattavasti köyhempi pressa on kuunnella Häkällä varustettuna. Kun vertaan Still Struggling For Freedom-levyä niihin kahteen Häkä-keikkaan mitä oon nähny. Entäs jos vertaa Milky way Moses -levyyn? Soittihan se Häkä silläkin? Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |