Juustonaksu 07.02.2006 07:03:56 | |
---|
Mistähän mahtais Laney GH100l:n saada? Thommannilta ei löytynyt kuin tuo GH50l Mutta eikös nuo ole ihan sama laite mutta ainoastaan toinen on 100w ja toinen 50w? Eilen oli ainakin Levytukussa Helsingissä nuita. Kahta eri malliakin, joiden yks. kohtia en tosin nyt muista. :) Ja juu, 50W ja 100W on sama vehjes, mutta on tainneet lykätä sinne 100 wattiseen muutaman pääteputken lisää. Soundillisesti ne ei ole juuri erilaiset, ainakaan minun korvaani. "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa |
tommi_899 07.02.2006 07:43:41 | |
---|
Eilen oli ainakin Levytukussa Helsingissä nuita. Kahta eri malliakin, joiden yks. kohtia en tosin nyt muista. :) Ja juu, 50W ja 100W on sama vehjes, mutta on tainneet lykätä sinne 100 wattiseen muutaman pääteputken lisää. Soundillisesti ne ei ole juuri erilaiset, ainakaan minun korvaani. nii eli 50W 2 päättäriä, 100W 4 päättäriä :D tuttu korkkareista.. Soundillisesti ovat oikein kivoja :) |
bodomer 09.02.2006 17:47:25 | |
---|
Olen 100% varma että ostan seuraavaksi combon tuolla rahalla. en mitään paskalla nupilla ja kaapilla.. se on nyt selvä Kattelin tota Englin comboa tuolla kemin musiikkissa. ihan hyvältä kuulosti. siis combo combo combo combo. Morggy toteaa |
Spike 09.02.2006 18:32:00 | |
---|
Olen 100% varma että ostan seuraavaksi combon tuolla rahalla. en mitään paskalla nupilla ja kaapilla.. se on nyt selvä Kattelin tota Englin comboa tuolla kemin musiikkissa. ihan hyvältä kuulosti. siis combo combo combo combo. Ihan fiksu valinta. Vaikka sillä ehkä saisikin jonkun nuppi+kaapin. Se combo kuitenkin kuuluu hyvin bändisoitossa läpi. Jos kaipaa lisää saundeja, ni heittää jonku podxt:n vaikka peliin. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
bodomer 09.02.2006 18:35:46 | |
---|
Aattelin Combon ja siihen lisäkaapin. Mitä suosittelisitte? Screamer kokeilin, minusta p*rkeleen hyvä.. Morggy toteaa |
myrtonen 09.02.2006 18:39:42 (muokattu 09.02.2006 18:40:22) | |
---|
Aattelin Combon ja siihen lisäkaapin. Mitä suosittelisitte? Screamer kokeilin, minusta p*rkeleen hyvä.. Saat Screamer -nupin ja kaapin halvemmalla kuin Screamer-combon ja kaapin. Mieluummin nuppi ja kaappi, jos sen kaapin haluat. Niin, ja 300 eurolla löytää jo käytettynä esim. 2x12-kaappeja. Mega Man Club #010 - Gay Man
Olen sanonut joskus viisaita asioita. Harmi, ettei kukaan ole ollut niitä kuulemassa. |
bodomer 09.02.2006 18:43:22 | |
---|
saat Screamer -nupin ja kaapin halvemmalla kuin Screamer-combon ja kaapin. Mieluummin nuppi ja kaappi, jos sen kaapin haluat. Niin, ja 300 eurolla löytää jo käytettynä esim. 2x12-kaappeja En oo varma ostanko tuota screamer-comboa. Suosittelelkaa jotaki toista comboa siihen lisäkaappia, jonka koko vois olla 2x12. Morggy toteaa |
pliksu 09.02.2006 18:45:55 | |
---|
Siellä nyt on esim. tälläkin hetkellä Marshallin JCM-800 -nuppi 500e torilla. Vink vink vain. Stuck inside of Mobile
with the Memphis blues again | Myynnissä: Peavey Classic 30 & Line 6 Pod 2.0 / Ostetaan Fender Bassman/Bandmaster! (kts. kuvaus) |
tommi_899 09.02.2006 18:47:18 | |
---|
Siellä nyt on esim. tälläkin hetkellä Marshallin JCM-800 -nuppi 500e torilla. Vink vink vain. shh. |
bodomer 09.02.2006 18:54:24 | |
---|
ei kiitos Morggy toteaa |
Jag 09.02.2006 18:54:58 | |
---|
Hoho...ensin tässä väänetään 8 sivua että osta combo. Sitten kun mies sanoo ostavansa combon niin sanotaan et osta nupppi :D Ymmärrän kyllä et tossa Screamerin tapauksessa kannattaa varmaan ostaa se nuppi+kaappi kuin combo+ lisäkaappi, mutta huvitti vaan toi tilanne,. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
bodomer 09.02.2006 18:58:54 | |
---|
Hoho...ensin tässä väänetään 8 sivua että osta combo. Sitten kun mies sanoo ostavansa combon niin sanotaan et osta nupppi :D Ymmärrän kyllä et tossa Screamerin tapauksessa kannattaa varmaan ostaa se nuppi+kaappi kuin combo+ lisäkaappi, mutta huvitti vaan toi tilanne,. Niin kyllä minäkin nauroin.. Morggy toteaa |
pliksu 09.02.2006 19:04:27 | |
---|
Niin kyllä minäkin nauroin.. Nauroin itsekin itteni tärviölle. Stuck inside of Mobile
with the Memphis blues again | Myynnissä: Peavey Classic 30 / Ostetaan Fender Bassman/Bandmaster! (kts. kuvaus) |
Pysväksi tää topic. Aloittelija-palstalle. Itse en ainakaan näe järkeä, että ostaa combon ja lisäkaapin, kun halvemmalla saa nupin ja kaapin. Yhtäkkiä budjettikin on sitten kaksinkertainen. Mega Man Club #010 - Gay Man
Olen sanonut joskus viisaita asioita. Harmi, ettei kukaan ole ollut niitä kuulemassa. |
Zl z 10.02.2006 09:12:18 | |
---|
Aattelin Combon ja siihen lisäkaapin. Mitä suosittelisitte? Screamer kokeilin, minusta p*rkeleen hyvä.. Vittuako sillä lisäkaapilla tekee jos ostaa kerralla kunnon combon. Tuolla jossain alkupäässä oli rahasumma 800€, jolla luulisi saavan combon josta lähtee tarpeeksi mökää vaikka minne. Todellinen viisaus on sitä, että tietää ettei tiedä mitään. -Sokrates |
Jag 10.02.2006 09:23:48 | |
---|
Vittuako sillä lisäkaapilla tekee jos ostaa kerralla kunnon combon. Tuolla jossain alkupäässä oli rahasumma 800€, jolla luulisi saavan combon josta lähtee tarpeeksi mökää vaikka minne. no kyllähän se tukevoittaa saundia. Varsinkin jos on takaa avonainen combo. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
pliksu 10.02.2006 11:11:17 | |
---|
Itse en ainakaan näe järkeä, että ostaa combon ja lisäkaapin, kun halvemmalla saa nupin ja kaapin. Yhtäkkiä budjettikin on sitten kaksinkertainen. Sama. Erikseen se tilanne, että omistaa jo kombon ja haluaa siihen lisämökää. Kombosta lähtee varmasti tarpeeksi rokkia yksinään, rohkeasti olettaen, ettet ole menossa Carnegie Halliin konsertoimaan heti vahvistimen saatuasi. Jos nyt haluaa sitä stygeä, perseelle potkivaa vahvaa saundia, niin hinta/laatu-suhteeltaan nuppi+kaappi yhdistelmä on varma valinta. Stuck inside of Mobile
with the Memphis blues again | Myynnissä: Peavey Classic 30 / Ostetaan Fender Bassman/Bandmaster! (kts. kuvaus) |
Guitar Hero 10.02.2006 11:21:01 | |
---|
Olen 100% varma että ostan seuraavaksi combon tuolla rahalla. en mitään paskalla nupilla ja kaapilla.. se on nyt selvä Kattelin tota Englin comboa tuolla kemin musiikkissa. ihan hyvältä kuulosti. siis combo combo combo combo. kun lasta tarpeeksi piiskaa, niin kyllä se oppii :D "Jumalaut mä oon out" |