AER 10.08.2003 19:12:27 | |
---|
Niin, elikkä onko koskaan tuntunut siltä että ei tule yhtään hyvää melodiaa päähän, eikä kitaraan. Elikkä kaikki mitä yritätte "säveltää" on pelkkää paskaa! Onko tämä normaalia? -Antti (gtr/voc - No Armor) http://www.noarmor.tkWe have NO ARMOR!!!
http://noarmor.tk |
Läskipää 10.08.2003 20:28:02 | |
---|
Niin, elikkä onko koskaan tuntunut siltä että ei tule yhtään hyvää melodiaa päähän, eikä kitaraan. Elikkä kaikki mitä yritätte "säveltää" on pelkkää paskaa! Onko tämä normaalia? -Antti (gtr/voc - No Armor) http://www.noarmor.tk on se ihan normaalia. mullekkin tulee joskus sellasia "putkia" etten keksi mitään. välillä en osaa soittaa kitaraa. |
Bassballs 11.08.2003 12:09:49 | |
---|
Aika usein. Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
Fortune 12.08.2003 12:14:56 | |
---|
Koko ajan. "Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
stratocaster 13.08.2003 16:44:19 | |
---|
on se ihan normaalia. mullekkin tulee joskus sellasia "putkia" etten keksi mitään. välillä en osaa soittaa kitaraa. Omasta mielestä osaan säveltää ihan hyvin, mutta välillä tulee sellanen olo ettei osaa soittaa. To do is to be, To be is to do... Do be do be do. |
jogo3000 15.08.2003 09:36:44 | |
---|
Ihan tavallista se on. Paras keino saavuttaa tämä tila on päättää, että alkaa säveltää. I'm a whiskey rock'n'roller. |
leather rebel 15.08.2003 19:43:17 | |
---|
Aina. Keksin jonkun tosi hienon jutun, ja vartin päästä se kuulostaakin jo ihan paskalta. |
Ihan tavallista se on. Paras keino saavuttaa tämä tila on päättää, että alkaa säveltää. Erittäin hyvin sanottu. Tuosta täytyy vääntää jonkinlainen fysiikan laki tms. Kävisikö: Jogon laki - Kaikki mitä yritätte säveltää periaatteella "nyt päätän säveltää biisin" on pelkkää paskaa! |
Sahanpurija 16.08.2003 20:05:20 | |
---|
Niin, elikkä onko koskaan tuntunut siltä että ei tule yhtään hyvää melodiaa päähän, eikä kitaraan. Elikkä kaikki mitä yritätte "säveltää" on pelkkää paskaa! Onko tämä normaalia? -Antti (gtr/voc - No Armor) http://www.noarmor.tk Maailma olisi hyvä paikka olla ja elää jos useimmilla ihmisillä liikkuisi hienoja melodioita paskan sijasta päässä. Eli koska et osaa säveltää, kuulut minun kanssani enemmistöön. Perhana! Kuka vei mun kalajan?
Kyllä, olen kitaristi |
PJS 18.08.2003 08:03:34 | |
---|
Mulla on tollanen lähes yhtämittainen olen paska säveltäjä (OPS) syndrooma....ärsyttävää. Ei sillä että sävellykseni olisiat erityisen huonoja, ne ovat ihan ok, ne on vaan kaikki samanlaisia ja se ärsyttää. Elämme enigmaattisia aikoja... |
jogo3000 18.08.2003 09:41:44 | |
---|
Jogon laki - Kaikki mitä yritätte säveltää periaatteella "nyt päätän säveltää biisin" on pelkkää paskaa! Kuulostaa hyvältä. Olenkin aina halunnut oman lakini. Voisi kyllä olla ankarampi (: I'm a whiskey rock'n'roller. |
Dream 19.08.2003 10:14:08 | |
---|
Aina. Keksin jonkun tosi hienon jutun, ja vartin päästä se kuulostaakin jo ihan paskalta. Toi vaivaa muakin aina! Aina keksii hyvän nii sit vartin päästä kuulostaa ihan paskalta! Kyllä se hevi on hyvää musiikkia. |
jomppa82 21.08.2003 12:02:27 | |
---|
Hei hetkoinen. Se on joka ikisessä luovassa toiminnassa täysin normaalia, että suurin osa siitä suolletusta tavarasta on armotonta kuraa. Pitää vain jakaa sitä hommaa useampiin prosesseihin. Ensin suolletaan ilman itsekritiikkiä (kyllä, siihen pitää opetella että saa jotain aikaiseksi) sitä huonoa kamaa. Sitä on jokaisella yhtäläinen oikeus väsätä. Sehän on jopa hienoa tehdä se kaikkien aikojen surkein riffi tms! Vaan sitten pitää alkaa selvittelemään niitä tekosiaan, etsiä sieltä helmet ja heittää loput saunanpesään. On muuten helvetin puhdistavaa! Helmistä saa sitten kasattua ehkä sen hyvän biisin, todennäköisesti useammankin, mikä on jo parempi kuin sataviisikymmentä huonoa tai 600 hyvää yritystä. Live fast, die die! |
AER 21.08.2003 14:44:24 | |
---|
Mulla on aika paljon tällaisia kokemuksia: Siis, en ole soittanut kitaraa vähään aikaan ja sitten tulee riffejä päähän vitusti mitkä ovat hyviä tai sellaista, mutta sitten ku saa kitaran käteen niin ei tuu mitään. -Antti We have NO ARMOR!!!
http://www.noarmor.tk |
midprice 22.08.2003 13:45:27 | |
---|
Yleensä jos melodia/riffi/tms. säilyy muistissa seuraavaan päivään, niin se on käyttökelpoinen. Näin siis meikäläisen kohdalla. Monesti se ennen nukahtamista tullut kuningasbiisi onkin huomenna täyttä scheissea, jos nyt on jaksanut sen taltioida. |
Eddie 29.08.2003 17:22:30 | |
---|
Mulla on aika paljon tällaisia kokemuksia: Siis, en ole soittanut kitaraa vähään aikaan ja sitten tulee riffejä päähän vitusti mitkä ovat hyviä tai sellaista, mutta sitten ku saa kitaran käteen niin ei tuu mitään. -Antti Mulla oli sama homma... Mutta ahkeran harjoittelun jälkeen kitaransoittoon tuli uutta potkua ja nyt pystyn jo soittamaan osaan päässäni pyörivistä riffeistä. En tosin vieläkään läheskään kaikkea. UP THE IRONS |
Limited edition 04.09.2003 15:57:51 | |
---|
Mulla on aika paljon tällaisia kokemuksia: Siis, en ole soittanut kitaraa vähään aikaan ja sitten tulee riffejä päähän vitusti mitkä ovat hyviä tai sellaista, mutta sitten ku saa kitaran käteen niin ei tuu mitään. -Antti Itselläni oli myös samanlaisia ongelmia, mutta kun kokeilin Troy Stetinan (Speed mechanics for lead guitar) kirjan ohjetta jossa piti hyräillä skaalaa soittaessa sävelten mukana, huomasin, että pystyn helpommin siirtämään idean käytäntöön. |
Bassballs 09.09.2003 15:04:45 | |
---|
Hyviä melodioita tunkee päähän jatkuvalla syötöllä, mutta toppuuttelehan jahka saan soittimen käteen, niin pää on taas tyhjä kuin Lipposen lupaukset. Toiletpaper here is like (The) Talkkari.. Rough, tough and takes no shit from any asshole. |
Nicke 10.09.2003 16:53:14 | |
---|
Juu ei sitä kannata rupee väkisin melodiaa/biisiä väsämään... Se on ihan sama kun yrittäis pask** vääntää vaikka sitä ei tuliskaan... Jätä se jäille hetkeksi(mullakin meni 3kk)ennenkuin sain siihen peevelin hyvän jatkon!! |
hörhö 11.09.2003 11:43:26 | |
---|
Hyviä melodioita tunkee päähän jatkuvalla syötöllä, mutta toppuuttelehan jahka saan soittimen käteen, niin pää on taas tyhjä kuin Lipposen lupaukset. Se on kattos solfapää ja nuottipaperi korvaamaton apu. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |