jortsul 09.02.2006 20:57:09 | |
---|
1. Joo kävin tänään hakee kaupasta ibanezin de-7 ja toimi hyvin aluks, mutta vähän aikaa soiteltuani ei tullu enää ei delay enää toiminu. No aikani polettua sitä se rupes taas toimii, mutta se ledi joka ilmottaa että se olis päällä ni ei palanu. No sitte polin sen pois päältä ja sen jälkeen ei oo toiminu. Patterissa on virtaa antaa kieleen kunnon tujut. Mikä neuvoks vienkö takas liikkeeseen? 2. Huomasin soitellessani marshalin jubilee 2558 2x12'' combon läpi hirveen resonointi äänen joka ilmeisesti kuuluu toisesta elementistä.Se kuulu jo aika pienillä äänen voimakkuuksilla. Mikä neuvoksi? 3. Onkohan toinen pääte putkista finaalissa, koska siitä kuuluu ihme suhinaa ja kun sitä koputtelee se ääni kuulu kajareista. Kun putkea liikuttelee jossain asennossa se ei suhis mutta silti kuuluu koputus saundi. Kiitos vastauksista etukäteen. Meni sitten tämä torstai ilta ihan perseelleen tämmösien juttujen takia. |
noir 09.02.2006 21:01:00 | |
---|
No jos on justiinsa kaupasta haettu, niin itse veisin takaisin ihan vaan piruuttani, ja ilmatteeksi. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus. |
1. Joo kävin tänään hakee kaupasta ibanezin de-7 ja toimi hyvin aluks, mutta vähän aikaa soiteltuani ei tullu enää ei delay enää toiminu. No aikani polettua sitä se rupes taas toimii, mutta se ledi joka ilmottaa että se olis päällä ni ei palanu. No sitte polin sen pois päältä ja sen jälkeen ei oo toiminu. Patterissa on virtaa antaa kieleen kunnon tujut. Mikä neuvoks vienkö takas liikkeeseen? Epäilisin että kytkimessä olisi häikkää. Mulla kanssa joku Ibanez reistaili tuollain. Vie ihmeessä takaisin liikkeeseen, oli syy mikä tahansa! -Sellasta se vaan on- |
Hannu H. 09.02.2006 22:20:08 | |
---|
Epäilisin että kytkimessä olisi häikkää. Mulla kanssa joku Ibanez reistaili tuollain. Vie ihmeessä takaisin liikkeeseen, oli syy mikä tahansa! Mulla ainakin sippas se kaupan patteri samantien.. Muuntajanpäähän ja testaa toimiiko. Putket on finaalissa jos niitten koputtelu kuuluu kajarista.. Niiden ei kuulu toimia niin =) |
jortsul 09.02.2006 22:33:05 | |
---|
Varmaan valmistus vika tossa de-7 ku nyt sen pistää päälle ni kuuluu sellasta aivan outoo delay jytkettä ihan sama mitä säätää. Perkule eitekis mieli kyl viel vaihtaa niit putkii mut ei kait täs sit muu auta. Se elementin resonointi kyl on mun mielest ihan hirveetä. Mut voisko olla et sekin johtus sit rikki menneistä putkista. Se kuuluu kylläkin vain 3 paksumalla kielellä. |
Hannu H. 09.02.2006 22:39:11 | |
---|
Se elementin resonointi kyl on mun mielest ihan hirveetä. Mut voisko olla et sekin johtus sit rikki menneistä putkista. Se kuuluu kylläkin vain 3 paksumalla kielellä. Ootko varma ettei kitara pärise? Mulla joskus mun Love Rockissa pärisi kaulamikin se jousi siellä tai joku. Lakkas aina ku paino mikkiä sopivaan asentoon ja se kuulu kajarista vaimeena pärinänä. |
tunkki 09.02.2006 22:41:53 | |
---|
Varmaan valmistus vika tossa de-7 ku nyt sen pistää päälle ni kuuluu sellasta aivan outoo delay jytkettä ihan sama mitä säätää. Patteri vähissä, tuo on just sitä mitä kuiva patteri tekee... Min mamma heter Matti Puoskari. |
Jackie 09.02.2006 23:43:20 | |
---|
Patteri vähissä, tuo on just sitä mitä kuiva patteri tekee... Juuri näin. Patteri. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
Aki 10.02.2006 03:07:53 (muokattu 10.02.2006 03:08:17) | |
---|
ibanezin de-7 Kokeile tosiaan vielä uudella paristolla / muuntajalla, ja jos ei toimi, surutta takas liikkeeseen. combon läpi hirveen resonointi äänen joka ilmeisesti kuuluu toisesta elementistä. On mahdollista että elementti on sökö. Kokeile jos pääset jostain välistä VAROVASTI sormilla painelemaan elementin kartiota HIEMAN. Jos samanlainen rahina kuuluu, elementti on kartion keskittämistä vailla. Monissa tapauksissa tuntuu kivalta vaihtaa uusi elementti tilalle, voi samalla muokata soundia. Se korjaaminen ei ole ihan ilmaista, joskin varsin halvalla tekee Ilari Setälä firman Accusound kautta. Puhnro Googlesta. Kokeile tuo painaminen kuitenkin ensin. Onkohan toinen pääte putkista finaalissa, koska siitä kuuluu ihme suhinaa ja kun sitä koputtelee se ääni kuulu kajareista. On. Muista että ne pitää kaikki vaihtaa kerralla, ja säätää Bias. Meni sitten tämä torstai ilta ihan perseelleen tämmösien juttujen takia. Ei hätää! Torstai tulee joka viikko uudestaan. :o) Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |