Ajattelin kokeilla saxfooniini yhtä konkkamikkiä. ..Mutta kuinka käy mun kivojen efektipedaalien, jos yritän ottaa phantom-sähköä mikseristä, siis matolaatikoiden läpi!!?? Ei onnistu; ei ääntä, ei savua. Ehvektit mikkietusen jälkeen vasta. Mikä on kun ei taidot riitä? |
mennään sisään mini-xlr liittimellä. Minkälainen mikki sulla on? Foniosastolla mulla on semmoinen AKG:n joutsenkaulapampula, tulee torven kelloon klipsulla siis. Kiva on. Tavallinen XLR-letku lähtee siitä. Olenkin edelläolevista vastauksista (*KIIToSSH:)*) viisastuneena rakentanut installaation, jossa on: Mackien pikkumikseri,johon tulee huilu/fonit/perkusi kukin kanaviinsa lajinsa mukaan. Siitäpä saan mustanaamiosähkön em. mikkiin, ja efektit AUX-lenkkiin. Lisäluxusta seuraa myös kahdessa kohtaa: Kun otan vielä oman pienen aktiivimonitorin suoraan samasta tiskistä, saan oman monitoribalanssin jepjep malliin ilman jatkuvaa liftausasentoa tms. eri soittimien kanssa. Ja miksaaja tykkää minusta taas. Ja kun efektit ei o pelkästään signaalitiessä, ne syövät saundia vain niissä biiseissä, missä ne itse kanavaan sotkin. Mutta aika uusi maailma tämä sähkömaailma tämmöiselle puhaltelijalle on, joten kaikenkummalliset tarinat ja vinkit ja ehdotukset ovat kivaa ja tervetullutta! Olen kuulolla, ja kehitys kehittyy! *:) |