Aihe: Ohjelmapalvelut Turussa?
1
more
09.02.2006 20:15:45
Olen harkinnut meneväni kokoonpanoni kanssa ohjelmatoimiston kirjoihin että sais keikkoja, mutta kokemusta siltä saralta ei ole. Tietääkö ketää sellasesta kun ohjelmapalvelu Helmi?? Se kuulemma etsii erillaisia artisteja ja kokoonpanoja kaikenlaisiin tilaisuuksiin.
Millaista myyntiprovisiota kannattaa luvata??
Mesa/Boogie
09.02.2006 22:02:20
Olen harkinnut meneväni kokoonpanoni kanssa ohjelmatoimiston kirjoihin että sais keikkoja, mutta kokemusta siltä saralta ei ole. Tietääkö ketää sellasesta kun ohjelmapalvelu Helmi?? Se kuulemma etsii erillaisia artisteja ja kokoonpanoja kaikenlaisiin tilaisuuksiin.
Millaista myyntiprovisiota kannattaa luvata??

Kerro nyt vaikka, että mitä sun kokoonpano soittaa.
more
09.02.2006 22:11:37
Nelihenkinen porukka rock-, pop-, tanssi-, musaan kykenevä. jonkin verran soitettu erillaisissa tilaisuuksista.
Lähinnä tarkoitin menemisellä oman porukan tarjoamista. Kuulemma ohjelmapalvelu Helmestä tulee joku kuuntelemaan soittoa ja keskustelemaan...
more
16.02.2006 21:53:31
Olen harkinnut meneväni kokoonpanoni kanssa ohjelmatoimiston kirjoihin

Käykös tuo homma ihan vaan "menemällä"?

No ei käynyt homma ihan noin vain menemällä... sieltä ohjelmatoimisto helmestä kävi kaksi miestä kuuntelemassa...
Olivat positiivisia ja antoivat hyvää palautetta, mutta kokemusta pitäis hankkia kuulemma enemmän.
kannattaa kirjoittaa niille ja tarjota omaa bändiä!!! www.ohjelmapalveluhelmi.com. Vaikutti kunnon porukalta...
LHU
17.02.2006 14:46:57
No ei käynyt homma ihan noin vain menemällä... sieltä ohjelmatoimisto helmestä kävi kaksi miestä kuuntelemassa...

Nettisivujen yhteystiedoissa ei ole kuin kaksi naista...?

Vaikutti kunnon porukalta...

Liimis on liimis vaikka voissa paistais. Keikka teille rahat heille:)
"Expertus dico"
Bonham
17.02.2006 14:50:41

Onkohan sulla näistä ihmisistä omakohtaista kokemusta?

Jollei, kannattaisi ehkä miettiä mitä sanoo...

Mä en tapausta tunne. Kyseessä ei siis taida olla perinteinen bändejä myyvä ohjelmatoimisto, vaan laajempialainen yritys. Tiedä sitten onko siitä etua vai haittaa bändin kannalta.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
LHU
17.02.2006 15:05:05
Onkohan sulla näistä ihmisistä omakohtaista kokemusta?
Jollei, kannattaisi ehkä miettiä mitä sanoo...

Ihan yleisellä tasollahan tässä liikutaan, kannata niin vakavasti ottaa. Kyseessähän näyttää olevan tapahtumatuotantolafka joka siis järjestää erilaisia tapahtumia. Yleensä, siis yleensä, nämä kyseiset yritykset ostavat ohjelmansa/esiintyjänsä ohjelmatoimistoilta. Näin ollen jokainen yritys keskittyy siihen osa-alueeseen minkä parhaiten taitaa. Se että tapahtumatuotantolafka haluaa bänditkin omiin nimiinsä on vain ja ainoastaan merkki siitä että sisääntulevan rahan määrä halutaan maksimoida. Sitten se menee räpeltämiseksi ja riitelyksi, kun ei oikeasti ollakaan ammattilaisia siinä orkesteri / esiintyjäpuolella. Sellaisesta minulla on kokemusta, valitettavasti, liikaakin. Onneksi suurin osa niistäkin firmoista on menneen talven lumia.

Noiden tapahtumatuotantojen kanssa kannattaa olla varuillaan, ei tästä kauaa aikaa ole kun ko. toiminnnan aloittaminen oli muotihommaa tässä maassa. Mä olen ollut keikoilla missä on ollut "tapahtumakoordinaattorina" entinen kokki, käytettyjen autojen kauppias ja pankkitoimihenkilö. Ja ne osas meikäläisenkin hommat paremmin, kuulemma. Siinä ei vajaan kahdenkymmenen vuoden kokemus paljoa paina kun tuore "koordinaattori" liihottaa tontille ja kertoo miten asiat on. Mutta se on vain yksi syy miksi meikäläistä ei enää firmakeikoilla nähdä. On siellä paljon muutakin pielessä, mutta se on taasen ihan eri juttu.
"Expertus dico"
more
17.02.2006 23:34:03
Niin...
Kiva kun ollaa taas avoimia uusille asioille!!

= Joo niin oli mutta pistin siihen yrityksen postiin kyselyn menemään ja siihen vastas niitten esiintyjistä vastaava henkilö. Ne neidot kuulemma vastaa markkinoinnin lisäksi joistain muista jutuista.

= Idiootti on se joka pistää huonoihin sopimuksiin nimensä... eiköhänkö kaikkialla sovita liksat etukäteen.

Suhteellisen uutena kokoonpanona mekin ymmärrämme sen joten siihen ei tarvita pitkää uraa musiikin parissa. Eikä tarvitse olla nero jotta ymmärtää myös sellaisen puolen asiassa että bändin pitää saada keikkoja tullakseen tunnetummaksi, eli jonkun pitää osata markkinoida ja olla ajan hermolla. Eli todellakin... annetaan niiden hoitaa se jotka sen osaa!

Itse olen ajatellut että me hoidetaan kunnialla tulevan kesän keikat, jotta saataisiin näyttöä osaamisestamme.

Eli syksyllä uusi yritys:)
LHU
18.02.2006 00:59:49
Niin...
Kiva kun ollaa taas avoimia uusille asioille!!

No jos et ymmärtänyt mitä tarkoitin niin onnea vaan ja menestystä. Ja hyviä keikkoja kesäksi. Jos taas en itse ymmärtänyt jotain niin anteeksi itseni puolesta. Tai ehkä ymmärtämättömyyteni johtuu siitä etten ole asunut Turussa enää vuosiin, hieno kaupunki sinänsä.
"Expertus dico"
schism
19.02.2006 00:50:44

Anteeksi, mutta onko tässä nyt idea promota yritystä vai?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)