Rypsolisti 09.02.2006 18:11:16 | |
---|
|
mhaarala 09.02.2006 18:13:26 | |
---|
Niissä oli EMG-HZ H4:t mutta uusiin malleihin ovat vaihtuneet ESP:n omiin. En tiedä onko muutos huonompaan vai parempaan suuntaan. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
bodomer 09.02.2006 18:33:25 (muokattu 09.02.2006 19:00:32) | |
---|
Musamaailma porukka kerto mulle että: ESP ei ollu EMG:n toimitusvaikeuksista johtuen ESP teki oman identtisen versionsa EMG-HZ mikrofonista. Teimme vertailun mikeistä ja ESP:n versiossa on huomattavasti dynaamisempi soundi. Muuten käytännössä katsoen sama mikki. Morggy toteaa |
Invader 09.02.2006 20:04:58 | |
---|
Teimme vertailun mikeistä ja ESP:n versiossa on huomattavasti dynaamisempi soundi. Muuten käytännössä katsoen sama mikki. Heh, joo, tämä ei yllätä kyllä yhtään. Sehän se olisikin jos se uusi mikki olisikin huonompi kuin vanha. Eli nyt kaikki ostamaan entista ehompi MMV ;) Tai sitten ei.. |
Heh, joo, tämä ei yllätä kyllä yhtään. Sehän se olisikin jos se uusi mikki olisikin huonompi kuin vanha. Eli nyt kaikki ostamaan entista ehompi MMV ;) Heh, jep! Mutta tota oon aina vähä ihmetelly ku kaikki on aina haukkunu noita EMG HZ H4 mikkejä. Itse kokeilin juuri tota ''vanhempaa'' MMV:tä ja kuulosti oikein hyvältä mun mielestä. No okei, vahvari ei ollu mikää Mesan tai Marsun nuppi kaappi yhdistelmä vaan joku pieni Kustomin combo mutta kuitenkin. |
mhaarala 09.02.2006 20:27:06 | |
---|
No ei nuo H4:t huonoja ole. Vain vähän yksipuolisia siinä mielessä, että MMV:tä on mielestäni aika mahdotonta saada soimaan nätisti puhtailla soundeilla. Heviä noilla kyllä revittelee ihan hyvin... Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
reaper.of.bodom 09.02.2006 20:56:04 | |
---|
Oon samaa mieltä kun ittelläni on toi "vanhempi malli" Kyl näist emg mikeist iha kiva soundi lähtee mut ei puhdas. |