Aihe: Baritonikitaran omistajat!!
1
kipu69
09.02.2006 17:51:09
Baritonikitaran tai muuten matalavireisen kitaran (A-C) omaavat!!
Kiinnostaisi kuulla millasia vahvistimia/kaappeja käytätte?

Itselläni löytyy ESP ltd VB-400 ja nuppina Marshall mode four..
Perza
09.02.2006 18:31:28
Baritonikitaran tai muuten matalavireisen kitaran (A-C) omaavat!!
Kiinnostaisi kuulla millasia vahvistimia/kaappeja käytätte?

Itselläni löytyy ESP ltd VB-400 ja nuppina Marshall mode four..

Ihan paskoja vehkeitä, no ei nyt sentää. Hyvältä kuulosti ainaki Työnkulmalla, eikä silti, en minä mittään noista baritoneista tiiä, ku ei oo ollu koskaan tarvetta, ajattelin vaan tulla morjestaan tuttuja!!
Turhaa
nikovirtala
09.02.2006 18:46:02

Danelectro ja Peavey Classic 30. Classicissa on riittävän iso kaiku, mutta muuten ei ole ehkä paras vahvistin baritonin kanssa. Alapään erottelevuus ei oikein riitä.
noir
09.02.2006 19:50:35
Kysynpäs tässä, mistäpäin olette baritoninne ostaneet? Itsellä ollut kuumetta jo pidemmän aikaan, mutta tarjonta on varsin suppeaa, etenkin kun tekisi mieli pidemmän sorttista skaalaa.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus.
Da Make
09.02.2006 19:52:45
Kysynpäs tässä, mistäpäin olette baritoninne ostaneet? Itsellä ollut kuumetta jo pidemmän aikaan, mutta tarjonta on varsin suppeaa, etenkin kun tekisi mieli pidemmän sorttista skaalaa.

Minulla oli ennen ESP-LTD Viper Baritone mutta vaihdoin sen Ibanezin seiskakieliseen.
Ostin tämän siis Musamaailmasta, malli oli se keskihintainen muistaakseni VB-400. Helkkarin hyvän tuntuinen peli! Turhan kaulapainoinen vaan.
Kapane
09.02.2006 19:55:04 (muokattu 09.02.2006 19:56:35)

Ibanez MMM1 ja kalibeerinä C flat tai drop A#.
Nuppu on Peavey 5150, jonka kaveriksi ajattelin myös hommata Rectifierin.
Kaapina on Engl E412SS jossa on Celestionin V60. Vähän rutisee kun vetäisee paljaan aissin.

Toisella kitaristilla on ESP-LTD MHB-400 ja samat vireet.
Nuppuna taas on Engl Fireball ja kaappina Behringer BG412F. Ei juurikaan rutinaa, mutta middle voittoisempi soundi muutenkin.

http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=288
Skenehuora jo 4 vuotta.
-K-
09.02.2006 19:56:03
Tässäkin topicissa menee baritoni ja baritoni sekaisin. Eli onko nyt kyse baritoneista vai näistä "pitempiskaalaisista hevikepeistä" ?

No matalilla vireillä soittaessa nuppi ja kaappi on rautaa, avoimella combolla ei oikein pysy kasassa. Myös mallintavien kanssa voi olla haastavaa saada soundi pysymään tiukkana ellei vedä linjaan. Trankku tai putkinuppi ja erillinen kaappi toimii aina. Itse vedän parilla setupilla Dragon halfstackilla tai mosfet lead 100lla( särö behkun ultrametallista) framuksen CS 212:een.
Suus kii tai paan sut pesähän !!!
tunkki
09.02.2006 20:20:00

Tuo mun Yamaha ei varsinaisesti täytä barskan tuntomerkkejä, lyhyempi skaala siis. Laitoin 52-12 setin, vire drop-C. Toimii hemmetin hienosti. Vahvistimena H&K Duotone ja Yamaha 4x12 V30:llä. Möyrähtää hienosti eikä piere.
Min mamma heter Matti Puoskari.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)