Skige 09.02.2006 16:22:28 | |
---|
Sig - Ludwig Van Beethoven Minulla on äänilevy, jolla soittaa Albert Järvinen Toi on jo kyllä niin kökkö että menee huumorin puolelle |
Sig - Ludwig Van Beethoven Kyseinen säe kuuluu seuraavasti: "Minulla on äänilevy, SIINÄ soittaa Albert Järvinen". ;) Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
K gas 10.02.2006 01:42:27 | |
---|
On elämä pullaa se sattuman varassa rullaa Tai sitten olen kuullut väärin |
Musta Arkipyhä 10.02.2006 08:49:11 | |
---|
Närpiö & Curry; puhutte vähän mutta aisaa. Parhautta edustavat molemmat Jos en väärin muista niin tuosta sanoituksesta (Drag me to the moon) vastaa Edu Kettunen. Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
AP 10.02.2006 13:09:09 | |
---|
On elämä pullaa se sattuman varassa rullaa Tai sitten olen kuullut väärin Ei, kyllä se on totta. K100 #7
Ärlä #011 |
DJ Lattialuukkukoira 10.02.2006 14:13:12 | |
---|
Eiköhän nykäsen Samurai kuulu ainakin parhaimmistoon. "Hai Hai Hai, Mä oon sun samurai! Miekkani tuppees tiukkaan työntää sain!" Johnny was a chemist's son but Johnny is no more. For what Johnny thought was H20 was H2S04. |
SuomiRokinToivo 10.02.2006 21:06:08 | |
---|
Reginan Vangit - Elvistelijän ennenaikainen ejakulaatio Mikä vitun taivaan lahja sä luulet olevas Don Juan Henry Saari vai muu lahjakas Jaksoit tunnin parikin ja tyttö kiljui mitenkä toi yksikkö ny noin suurentui Ei tainnu äitis opettaa ennen tyttöö ei saa lopettaa Ei tainnu äitis opettaa ennen tyttöö ei saa lopettaa Joku vitun John Holmes säkin olet lie Sun suuri suusi tuskin naista onneen vie Vittu mikä Elvis sä taidat ollakkin nukuit äitis kainalossa kai teini-iänkin Ei tainnu äitis opettaa ennen tyttöö ei saa lopettaa Ei tainnu äitis opettaa ennen tyttöö ei saa lopettaa Oletko olevasi mister multiorgasmi lukion pääaineenasi oli seksismi pari tyttöö peräti kai suhun ihastui Dos minutos vain ja "Jormas" lannistui Swing low Swing low Swing low Elvistelijän ennenaikainen ejakulaatio Taisi suhun iskee on nyt kämppäs autio Ei taida naisia tuollainen viehättää nolo panomies jolla ei toimi alapää Ei tainnu äitis opettaa ennen tyttöö ei saa lopettaa Ei tainnu äitis opettaa ennen tyttöö ei saa lopettaa Ei tainnu äitis opettaa ennen tyttöö ei saa lopettaa Ei tainnu äitis opettaa ennen tyttöö ei saa lopettaa Kun tein tuon piisin kuusitoistavuotiaana noin kahdessa minuutissa se oli rautaa... Nyt lähes kahdeksan vuotta myöhemmin meinaa olla sellainen pieni häpeän puna naamalla. Ja näitä hieman tunnetumpia: Hassisen kone - Harsoinen teräs Teräsbetoni - Orjatar Siunattuja ovat kuurot, sillä he eivät kuule minun laulavan |
Raipe 10.02.2006 22:01:53 | |
---|
Gimmel - Etsit muijaa seuraavaa Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Cimble 11.02.2006 05:04:16 | |
---|
Tästäkin voi olla montaa mieltä. Hei Rakkikoira ja Salmivaara, kun kirjoitin että Popeda on suomirokkia aidoimmillaan niin onhan sitä aika vaikee määrittää. Parempi sana ois rehellisimmillään. Mutta sitä se on. Jos ja kun ootte erimieltä, niin voitteko perustella miksi näin ei olisi. Mikä teidän mielestä on sitten rockin olemus, ja varsinkin suomisellaisen? Tässäkin asiassa korostuu mielestäni ne rockin syvät "hienoudet", joiden tunnetta tuovat osin kornit, sekavat ja alatyylisetkin lyriikat, munakas kitararunttaus, raju ja "sielusta tuleva" livemeininki, hiki, päihtyminenkin, ja sanotaanko esiintyjälle positiivinen hulluus. Rock on minun mielestä tätä, ei sellaista kuivaa, kevyttä, liiaksi viilattua ja vaimennettua vaikkapa jotain Egotrippiä, jossa fiinit hillityt miehet laulaa jostain kukkasista. Ja varsinkin suomirockin vaikuttavimpana aikana 80-luvulla oli montakin kovaa ja aitoo porukkaa, jotka eivät kaikki tosin olleet yhtä ronskisti rock kuin vaikkapa Popeda. Oli kaikennäköistä, joista erittäin aitoina rokkeina sanon vielä vaikkapa Hanoi Rocks, Hurriganes, Yö, Eput, Sliipparit, Hassisen Kone, Dingo, Juice, Kolmas Nainen... Osahan näistä on kuopattu ja osasta on jäljellä enää vain pelkkä tuhnu. Mutta nämä mm. ovat suomirockin aidoimpia nimiä ja vaikuttajia. Korostan edelleen sanaa rock! Se ei ole sliipattua ja mitäänsanomatonta radiopoppia. Eli mainitkaa mitkä sitten ovat teidän mielestänne aidommin suomirock kuin esim. Popeda? - Uniklubi? Egotrippi? Telex? 51 Koodia? Negative? Happoradio? Petri Munck? Vaiko peräti Ilkka Jääskeläinen..? ( No niin, sain taas avautua... :) |
L.Ruoska 11.02.2006 14:43:58 | |
---|
Kuolleet Intiaanit, en muista bisiin nimeä mutta se on se missä lauletaan että "voisin rakastella penkkiriveiltä löytyviä ruumiita, ei olisi väliä olisivatko miehiä tai naisia, kun kukaan ei olisi näkemässä". KEMOSABE . Kauniit hiukset, jotka lonkeroineen minusta sielun kuristaa. |
Von Härskiburg 11.02.2006 16:21:14 | |
---|
Kuolleet Intiaanit, en muista bisiin nimeä mutta se on se missä lauletaan että "voisin rakastella penkkiriveiltä löytyviä ruumiita, ei olisi väliä olisivatko miehiä tai naisia, kun kukaan ei olisi näkemässä". Kompassi Luonteeseen on kappaleen nimi. Tässä sanat kokonaisuudessaan: Juoksin halki aavikon kuumuuden Pääsin sinne reunalla Jossa kaktukset kaisloina kuihtuvat Ei keidasta - eikä tienviittoja Kamelinpaska lämmittää mua öisin On viileä hiekka samaa kristallia palatsien näkymättömien Aion tappaa itseni hiekkaa juomalla Se on tyylikkäämpää kuin jatkaa matkaa tällä pallolla Miksi aavikolla ei voi kasvaa sieniä? Voisin grillata niitä jossain nuotiossa Tai jos lentokone tippuisi taivaalta, rakastelisin niitä kuolleita joita löytäisin penkkiriveiltä Ei olisi väliä, naisia tai miehiä kun kukaan ei olisi näkemässä Siinähän saisivat sitten kunnolla. Aion tappaa itseni hiekkaa juomalla Se on tyylikkäämpää kuin kuolla alasti puun alla paskalla "The issue no longer equals total logic". -Nordom |
piude 11.02.2006 17:02:52 (muokattu 11.02.2006 17:04:36) | |
---|
munmusan lyriikat on varmaan korneimmat ikinä. ensin pitkä kipsi sitten lyhyt kipsi sitten vielä lyhyempi kipsi tai homma on vähän niinku omenan kota onko tästä nyt tulossa kolmas maailmansota? samalta heebolta on tullut myös legendaarinen skeittaamaan -video, jota voin suositella kenelle tahansa! http://munmusa.cjb.net |
annelina 11.02.2006 23:27:20 | |
---|
Ehdottomasti Janos Valmusen Bussipysäkillä! ei saa, ku toinen tehny oikeasti parhaansa! en nimittäin usko et tää tehty kieli poskella.. That's the way I like it baby, I don't wanna live forever!! |
suvereeni 15.02.2006 14:21:26 | |
---|
|
Juuso. 15.02.2006 15:41:18 | |
---|
I wish you a broken heart and a happy new year. |
carnation 15.02.2006 16:14:18 | |
---|
En tiä onko tullut jo esille tää, mutta Kirsi Rannon versiossa Shania Twainin kappaleesta sanat ovat melko kamalat. http://www.lyricsdownload.com/kirsi … ostaa-that-don-t-impres-lyrics.html "Sä oot jees, kaikin puolin alright mut pelkkää pikaruokaa sä kai taas minusta hait. Ei jaksa kiinnostaa mua. Okei, siis sä luulet olevas joku Elvis vai? Ei jaksa kiinnostaa mua" Alright!! "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Isodee 15.02.2006 22:55:02 | |
---|
On elämä pullaa se sattuman varassa rullaa Tämä kyllä tuntuu nykyään kornimmalta kun silloin ennen. Muistanpa kun aikoinaan oli tapana sanoa esim. "jätkällä kävi hirvee pulla" Oi niitä aikoja... |
SuomiRokinToivo 16.02.2006 18:15:02 | |
---|
En tiä onko tullut jo esille tää, mutta Kirsi Rannon versiossa Shania Twainin kappaleesta sanat ovat melko kamalat. Noi voi nyt vuohen v*gina! Ja minä kun luulin alkuperäistä surkeaksi! Kyllä nyt voi pistää rintaa rottingille jokainen joka on ikinä sanut aikaan kaksi riimiä jotka voi laulaa epävireisellä ukko-nooa melodialla. Sekin on takuu varmana aidompi, älykkäämpi ja ennen kaikkea parempi kuin tuo ko. biisi. Kuka jumankauta tuollasen on viittinyt edes tuottaa? Siunattuja ovat kuurot, sillä he eivät kuule minun laulavan |
synamies 16.02.2006 22:52:39 | |
---|
Tolkista vielä... Tämä viattomalla kyselyllä alkava teksti äityy aika rajuksi loppua kohden. Mieleen nousee väistämättä kuva Klonkkumaisesta esiteinistä elämän suurien kysymysten äärellä. Sävelmähän on itselleni tuntematon. Harmi. "Do you hear me you fuck?" (sanoisin LOL, jos olisin teini) 10. Dear God Why is the sky so blue? Why are the trees so green? Why clouds exist? Where did all this come from? The nature, planets, universe It makes me wonder The things that I see and feel are they real? It's so hard for me to comprehend what life is all about In the middle of the chaos where's the truth? Tell that to me dear god Am I just your puppet or Do I have a will of my own? I'm asking now And tell me why a four year old dies in cancer? Please explain that to me What's the reason for all this suffering? Did you just fuck things up Or are you there at all? Why would we need you anyway? Tell that to me dear god Maybe all this is in vain You're not there so I create my own world I leave all bullshit to you I don't try to save the world anymore Do you hear me you fuck? Give me some answers and stop hiding! Am I just an air molecule to you? What are we to you? Just ants? What are we doing here? |
carnation 18.02.2006 13:23:27 | |
---|
Tässä on Passionworks-yhtyeen Beating His Children-biisin naurettavat sanat: "He's working hard from day to day, he's happy when he's there At home he switches the TV on and dives into its world But something's breaking into his peace: he hears the children play They're making too much noise he thinks, they're threatening his existence He's beating his children He's beating his children He's beating his children He's beating his children Once he starts he cannot stop, he's overwhelmed by rage It's so easy to regress with feelings he can't express By torturing the weak and the small the king itself can hide By tackling, kicking, tearing he will get his peace of mind He's beating his children He's beating his children He's beating his children He's beating his children He's beating his children He's beating his children He's beating his children He's beating his children Beating his children Beating his children" "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensi kättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |