Kun kauhialla vaivalla menin sivut vääntämään, niin olis kiva jos niitä joku näkiskin elikkä tärähytetääs tänne linkkiä: http://koti.mbnet.fi/hannu-h/paja/ Teleprojekti saattaa edetä jo lähi kuukausina! =) |
JAM 09.02.2006 18:11:24 | |
---|
hienot sivut, mutta minusta tuo valkoinen laatikko sais olla isompi. Pakkanen kesyttää nudistin. |
Hannu H. 09.02.2006 18:19:38 | |
---|
No minäpä kasvatin vähäsen.. Paree? |
JAM 09.02.2006 18:26:42 | |
---|
Nyt on paree! :) Pakkanen kesyttää nudistin. |
efunkelist 09.02.2006 20:31:40 | |
---|
Yksinkertainen on kaunista! Sivut ovat selkeät ja toimivat. Itse sorruin kaikenmaailman höpönhöpöön: joutuu tekee uudet kunnolliset simppelit sivut... Härski mainos tai ei, sopii keskustelualueeseen ja hyvin toteutetut rojektisivut. Plussan päräytän! p.s. hieno tuo 2x12 -kaappi |
buffalo-eemeli 09.02.2006 22:58:17 | |
---|
Hyvät on sivut! Itsekkin olen suunnitellut tammikitaran tekoa värjäysominaisuuksien takia(etikka-teräsvillahommeli). Sais varmaan helposti semmosen Gibson "Voodoo" värityksen, kun siinä tammessa on niitä reikiä filleröitäväks... Jostain vaan luin joskus, että tammen resonointi-, eli sointiominaisuudet ei olis kovin hyvät. Tiedä sitten onko tuokin niitä makuasioita, joista voi vaan kiistellä... |
Hannu H. 09.02.2006 23:04:04 | |
---|
Itsekkin olen suunnitellut tammikitaran tekoa värjäysominaisuuksien takia(etikka-teräsvillahommeli). Sais varmaan helposti semmosen Gibson "Voodoo" värityksen, kun siinä tammessa on niitä reikiä filleröitäväks... Juu ite meinasin kanssa täs joskus lohkasta testipalat lankun päästä ja värjäillä. Jostain vaan luin joskus, että tammen resonointi-, eli sointiominaisuudet ei olis kovin hyvät. Tiedä sitten onko tuokin niitä makuasioita, joista voi vaan kiistellä... Tästä ei juu tunnu monella hajua olevan, joten mielenkiinnolla koitan ja sitten kun se on valmis niin olen suuri guru jolta ihmiset tulevat kyselemään tammikitaroista (hoho!). |
palomaeki 10.02.2006 00:16:57 | |
---|
Hihuu mainiot sivut! Ja pitää taas sanoa että tuo kaappi on kyllä hieno. Paint raiskasi avatarini. |