Rämppy 09.02.2006 09:50:52 | |
---|
Kuinkahan moni suomalainen on hieman alkoholia nautittuaan riehunut ja päätynyt lopulta putkaan? Aika harva noista tapauksista päätyy seuraavan päivän Iltalehden kanteen. Eikö tässä maassa oikeasti tapahdu mitään uutisoitavaa? Sinänsä toi kukkapurkkihomma ei oo mitään tavatonta toimintaa pääkaupunkiseudun rappukäytävissä, mutta onhan villevalolla kuitenkin pelkästään henkilönä melkoinen julkisuusarvo. Sentään ulkomaillakin noteerattu rokkitähti. Kyllä sen tempauksista kuuluu juorulehtien kirjoittaa. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Jani The Rock 09.02.2006 10:24:26 (muokattu 09.02.2006 10:24:52) | |
---|
Mä haluaisin nähä kun Ville Valo ja Tehosekottimen Otto tappelee. Kunnon catfight. Hohoo! "Oikeassa kehänurkkauksessa Ville "Rutiköyhän miehen Jim Morrison" Valo, vasemmassa taas Otto "Suomen Klaus Meine" Tehosekoitin... siirtykäähän kauemmas, hyvä yleisö, sillä nyt tanner tömisee ja aitaa kaatuu! Repeävätkö Ville Valon nahkabyysat aivan tykkänään? Lähteekö Otolta loppukin tukka? Näe koko spektaakkeli MTV3 Plussalla tai paikan päällä Hartwall-areenalla... Jälkilöylyt ja jatkot vain Maikkarin Vipeille"! Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Ada 09.02.2006 10:46:15 | |
---|
Sinänsä toi kukkapurkkihomma ei oo mitään tavatonta toimintaa pääkaupunkiseudun rappukäytävissä, mutta onhan villevalolla kuitenkin pelkästään henkilönä melkoinen julkisuusarvo. Sentään ulkomaillakin noteerattu rokkitähti. Kyllä sen tempauksista kuuluu juorulehtien kirjoittaa. No Seiskan kannessa tuo ei olisi juuri ihmetystä herättänyt, mutta Iltalehden etusivulla? Pidän kyseisen lehden tasoa sentään hieman Seiska/Oho/yms. yläpuolella, vaikka ei sekään korkealaatuisilla jutuilla juuri loista. No, jos tämä on tärkein tapahtuma koko maassa, niin mikäs siinä... Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
|
M-Juhana 09.02.2006 10:49:01 | |
---|
No Seiskan kannessa tuo ei olisi juuri ihmetystä herättänyt, mutta Iltalehden etusivulla? Pidän kyseisen lehden tasoa sentään hieman Seiska/Oho/yms. yläpuolella, vaikka ei sekään korkealaatuisilla jutuilla juuri loista. No, jos tämä on tärkein tapahtuma koko maassa, niin mikäs siinä... Oikein. Hyvä et me tavikset nähdään, et julkkiksetkin ajaa perheen hankeen !! :-) RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
Listen 09.02.2006 11:03:38 (muokattu 09.02.2006 11:04:06) | |
---|
Iltalehden etusivulla? Pidän kyseisen lehden tasoa sentään hieman Seiska/Oho/yms. yläpuolella, vaikka ei sekään korkealaatuisilla jutuilla juuri loista. Lapinlahden Lintujen TV-sarjassa oli aikanaan osuva mainos. Mies selaa Iltalehden nopeasti läp, heittää sitten loskaiselle kadulle ja auto ajaa lehden yli. Kertojaääni: "Iltalehti - luet sen nopeammin kuin uskotkaan". Mun mielestä kyllä Iltalehti on kahdesta (pahasta) selkeästi huonompi. Vaikka Jyrki Lehtola ja Seppo Hyrkäs siihen kirjoittavatkin. Yes sir, I can boogie. |
tsDGMC 09.02.2006 11:29:56 | |
---|
Just just... Kyllä on taas ollut köyhä uutispäivä kun on pitänyt kiskoa etusivun juttu tuohon tyyliin. Tuommostahan tapahtuu joka puolella suomea päivittäin, ei siinä mitään niin ihmeellistä ole. Kenellä ei joskus olis mennyt viinan kanssa pikkaisen yli ja ympäri? |
larinparaske 09.02.2006 11:50:02 | |
---|
Eikä tuo ole yhtään hauskaa. Ei kukkaruukkuja saa heitellä toisten oviin. Ei se ole rock joka niin tekee, vaan dorka. Jos olisin ollut se naapuri, olisin pyyhkinyt Valolla seinät, lattian ja jalkalistojen päälliset ja vetänyt sen jälkeen koko jätkän vessanpöntöstä alas. :) Mä luulen että se ois pikemminkin ollut aika samannäköstä touhua kuin tehis-Oton ja Villen välinen nuhjaaminen, noin omakuvasta kokoa arvioiden. Mutta juu, ei ole hauskaa, ei ihme, että vähän nojailivat toisiinsa. I want to be the king and queen of cheese |
Listen 09.02.2006 11:56:12 | |
---|
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm Ville Valo uhkasi tappaa Yli 50-vuotias pariskunta koki pelottavan herätyksen, kun 29-vuotias raivopäinen maailmantähti Ville Valo riehui talossa maanantain vastaisena yönä. Valo ilmestyi puoli kolmen aikaan aamuyöstä samassa porraskäytävässä asuvien naapureidensa ovelle ja soitti kelloa. Kun mies avasi oven, rocktähti alkoi ladella tappouhkauksia. - Nimittelystä ei ollut kyse, vaan ihan tappamisesta on puhuttu, ylikonstaapeli Ilpo Liikkanen keskustan poliisipiiristä kertoo. Valo paiskasi kukkaruukun naapurien asunnon oveen, joka kärsi iskusta pieniä lommoja. Hän kävi fyysisesti käsiksi myös mieheen. Vammoilta vältyttiin. - Käsikähmä, Liikkanen kuvailee. Naapurin puoliso piti tilannetta niin uhkaavana, että nainen soitti virkavallan paikalle. Hälytys kirjattiin kello 2.37. Siihen reagoi kaksi poliisipartiota, jotka tulivat paikalle vuorotellen. Yhteensä tilannetta selvittämään saapui neljä poliisia. - Perinteinen tilanne. Kiinniotettava ei ole poliisin kanssa samaa mieltä kiinniottamisen tarpeesta, Liikkanen muotoilee. Tähti rimpuili vastaan niin, että hänet täytyi laittaa käsirautoihin. Pamppuun konstaapelien ei tarvinnut tukeutua. Rakkausmetallin sanansaattaja vietti loppuyön Kisahallin putkan patjalla. Yes sir, I can boogie. |
Spike 09.02.2006 12:04:05 | |
---|
Mikskähän se ei asu omakotitalossa, jossa sais vapaasti röytää. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Jani The Rock 09.02.2006 12:10:59 | |
---|
:) Mä luulen että se ois pikemminkin ollut aika samannäköstä touhua kuin tehis-Oton ja Villen välinen nuhjaaminen, noin omakuvasta kokoa arvioiden. Nii mut hei kato. Tuo mun kaveri on 230 senttiä pitkä ammattilaiskoripalloilija ja se Corvettekin on sellanen normaalia isompi erikoismalli. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
larinparaske 09.02.2006 12:16:40 (muokattu 09.02.2006 12:18:38) | |
---|
Nii mut hei kato. Tuo mun kaveri on 230 senttiä pitkä ammattilaiskoripalloilija ja se Corvettekin on sellanen normaalia isompi erikoismalli. Jaa, no sitten :) ja toisaalta pienet kaverit on usein äkäisimpiä, ja isot äijät rauhallisia (ellei ole tuo hormonitasapaino saatu järkytettyä harrastusten parissa), eli eipä se koko aina kerro kaikkea. Mikskähän se ei asu omakotitalossa, jossa sais vapaasti röytää. Nokun ei Eirassa ole sellasia, ainakaan tarpeeksi halpoja, ei kai se miljonääri kuitenkaan vielä oo (eur huom). I want to be the king and queen of cheese |
Ari-77 09.02.2006 12:33:29 | |
---|
Ainahan tällaiset pikku nujakat sopivat rock-henkilön imagoon.Viime vuosina esim.Gallagherin veljekset Oasis-yhtyeestä ovat pitäneet lippua yllä. Enkä aloituksessa tarkoittanut,että Vesterinen olisi soittanut Villelle ja painostanut häntä hölmöilemään.Mutta tuskin tuo sitten ketään haittasi kun lööpit saatiin haltuun.Ja kukakohan sen vihjeen on sinne Iltalehden toimitukseen kilauttanut? Seuraavaksi Valon pitää paiskoa valo(n)kuvaajien kameroita ja kenties jäädä kiinni pienestä määrästä harmitonta huumausainetta.Sen verran ettei matkustelu vaarannu ,mutta maine kovenee... Eiköhän seuraava seiska/oho/katso valota(!) tapahtuman taustoja ja haastattele naapureita. Kyllä ne kaikki omansa haaskalta ottaa. Everybody Needs Dancemusic , sometimes... |
etnopoju 09.02.2006 12:36:59 | |
---|
turha spekuloida, kun ei ole ensikäden tietoa. minulle on muutenkin yks ja sama onko ville valo mulkku, kepulainen, opportunisti vai mikä. (paitsi, et nuo vaihtoehdot taitaa olla yks ja sama) |
Pieni rumpalipoika 09.02.2006 12:51:32 | |
---|
Mutta tuskin tuo sitten ketään haittasi kun lööpit saatiin haltuun.Ja kukakohan sen vihjeen on sinne Iltalehden toimitukseen kilauttanut? Jos tällä haviteltas levymyyntiä, ei kai tota nyt Suomessa ois tehty. Näillä markkinoilla ei oo enää Himille mitään väliä. Niin. Toimittajat ja kytät soittelee toisilleen, eli siten se sana leviää. Vaikkei poliisit saiskaan antaa tietoja kysyttäessä tietystä tapauksesta ohi virallisen tiedottamisen, sitä tapahtuu ja paljon. On se kumma, että aina kun starbu tekee jotain, se on joku suuri salaliitto. Eli heti kun ihmisestä tulee starba se lopettaa sekoilun kännissä ja alottaa kännissä sekoilun näyttelemisen. X-files ois todellakin pitänyt jättää tekemättä! Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
ten 09.02.2006 13:29:49 | |
---|
Hohoo! "Oikeassa kehänurkkauksessa Ville "Rutiköyhän miehen Jim Morrison" Valo, vasemmassa taas Otto "Suomen Klaus Meine" Tehosekoitin... siirtykäähän kauemmas, hyvä yleisö, sillä nyt tanner tömisee ja aitaa kaatuu! Repeävätkö Ville Valon nahkabyysat aivan tykkänään? Lähteekö Otolta loppukin tukka? Näe koko spektaakkeli MTV3 Plussalla tai paikan päällä Hartwall-areenalla... Jälkilöylyt ja jatkot vain Maikkarin Vipeille"! Tästähän sais sellasen Suomen oman Celebrity Deathmatchin. Loistava animaatiosarja joka joskus MTV:llä pyöri. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Pitkavirta 09.02.2006 13:30:44 | |
---|
"mut sehän ei mua haittaa, kuhan ite vaan viihtyy vastoin yleist käytäntöö meno vaan iän myötä kiihtyy" :D:D hyvä Ville! |
etnopoju 09.02.2006 15:16:55 | |
---|
On se kumma, että aina kun starbu tekee jotain, se on joku suuri salaliitto. Eli heti kun ihmisestä tulee starba se lopettaa sekoilun kännissä ja alottaa kännissä sekoilun näyttelemisen. X-files ois todellakin pitänyt jättää tekemättä! kateellisuus takana. mitä mä olen valon haastatteluja katsonut, niin vaikuttaa hauskalle ja huumorintajuiselle tyypille. tavallinen ihminen sekin vain on. mut en mä silti sen musasta pidä. |
MrHands 09.02.2006 15:21:34 | |
---|
Tästähän sais sellasen Suomen oman Celebrity Deathmatchin. Loistava animaatiosarja joka joskus MTV:llä pyöri. Olihan amerikassa aikoinaan (?) sellanen celebrity boxing niminen ohjelma jossa b-luokan julkkikset ja muut kuluneet naamat mättivät toisiaan turpaan. |
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
maelstorm 09.02.2006 15:55:46 | |
---|
Ei sen toisen iltapäivälehden kansi tänään juuri paremmalta näyttänyt. Eikä tuo ole yhtään hauskaa. Ei kukkaruukkuja saa heitellä toisten oviin. Ei se ole rock joka niin tekee, vaan dorka. Jos olisin ollut se naapuri, olisin pyyhkinyt Valolla seinät, lattian ja jalkalistojen päälliset ja vetänyt sen jälkeen koko jätkän vessanpöntöstä alas. niin ja joku tollanen silmitön turpaanvetäminen on sitten ihan sairaan hauskaa ja rock? Sulla on itsellä välillä niin paskat jutut ettei ole tosikaan, vedä vittu päähäs. Siivet. |