Aihe: Shield - Lain varjolla
1 2 3 4 514 15 16 17 1826 27 28 29 30
Hetfield
07.02.2006 22:25:53

Juu, oli vähän hauskuuttakin mukana, muuten aika raju jakso.
Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!!
Dolmo
08.02.2006 08:27:17
Se Decoy Squad on ihan kova jengi myös. Heittäävät hyvää läppää.

Millä kapineella sitä Tavonia lyötiin?
Stailausta, kampaamopalveluita? Purple
ydinaukio
08.02.2006 08:52:24
Oli kova jakso eilen. Alkoi oikeen vituttamaan se Shanen rasistinen kommentti joka johti tähän tappeluun.
aikavaikea
08.02.2006 08:58:34
Millä kapineella sitä Tavonia lyötiin?

Mun mielestä se nainen losautti ihan peruslankapuhelimella. Silitysrauta oli kyllä myöhemmin kädessä, mutta se kai tuli mukaan vasta matsin jälkeen. Karsee tappelu ja yllättävä kohtalo. Vaimollekin huutelin kylppäriin, että tuu kattoon ku pojat matsaa. Siis tyyliin ihan kuin naapurissa oteltaisiin :-)
Tmp
08.02.2006 20:06:01
Alkoi oikeen vituttamaan se Shanen rasistinen kommentti joka johti tähän tappeluun.

Olenko ainoa jota ei Shane ärsytä vaan käy oikeastaan vähän sääliksi?

Milloin muuten nähään jotain siitä $20 dollarista(kai se ole merkitty) joka Vic anto sille huoralle?

Decoy Squad on ihan helvetin ärsyttävä ja toivottavasti ne jäis kakkoseksi. Näin ei tietysti tule tapahtumaan.
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
-Mickill-
08.02.2006 20:34:44
Oli kyllä hullu jakso taas eilen, se lopun tappelu oli aivan loistava. Ihan loistosarja kyllä!
There's nothing left to say but fuck you anyway.
MrHands
08.02.2006 20:37:53
Spoiler:
Shanella on isot hampaat.
Brian May jr.
09.02.2006 12:28:15
Spoiler:
Shanella on isot hampaat.

Ei! Perhana! Minkä helekutin takia toiki nyt piti paljastaa? Ansaitset miinuksen.

Edellinen jakso oli ihan perhanan hyvä, lämmitti sydäntä kun Strike Team voitti Decoy Squadin siinä kisailussa ja Tavonin ja Shanen "tunteidenpurkaus" oli omaa luokkaansa, saas nähdä miten tässä vielä käy.
Vettä!
MrHands
09.02.2006 14:58:25
Ronnien arpea ei oikeastaan erota enää. On niin hyvä parta. =)

Se on nyt paljon enemmän esillä kuin ensimmäisessä ja toisessa kaudessa. Ihan kiva niin. Vai tuntuuko minusta vain sille?

Se on komee mies. Arvella tai ilman. Parralla tai ilman.
Mun mielestä strike teamin komein.

Ärsyttää vaan vähän ku sillä ei o mitään isompaa roolia sarjassa. Kaikki muut ukkelit pääsee aika hyvin esille. Ehkä sitä säästellään?
SuperJeesus
09.02.2006 15:07:05 (muokattu 09.02.2006 19:07:36)
Lem on kovin.

E: Koska sillä on isoin haba ja se käyttää aina pumppuhaulikkoa.
Ecky-ecky-ecky-ecky-pikang-zoop-boing-goodem-zoo-owli-zhiv
XernaX
09.02.2006 17:47:26 (muokattu 09.02.2006 17:47:57)

Eijeijei! Missasin tiistaina jakson kokeiden takia! Shane ja Tavon tappeli? Voiko joku kiltti tiivistää jakson tapahtumat vähällä vaivalla?
"Jos tarjotaan niin otetaan mutta kinuamaan ei aleta."
MrHands
09.02.2006 17:59:17
When a high profile car jacking case involving a public official is declared by Aceveda as the Barn's main focus, the feuding Strike Team and Decoy Squad decide to place an unusual bet over who'll be the first to bust the culprit. The bet? Losing team has to streak the Barn. Dutch investigates an attempted murder case between two brothers that involves a repeated case of acute food poisoning. He uses hostile tactics to get a confession from one of the brothers whom he believes is at fault for trying to kill the other brother. With Claudette's absence due to overseeing the Decoy and Strike Team, Dutch soon finds himself in hot water and needs her help on the case to bail him out. As the two rival teams race to find the culprit of the car jacking case, tension between Shane and Tavon only gets worse and eventually explodes with shocking results when a fist fight leads to Tavon getting in a horrible car crash. Meanwhile Danny begins to think she'd be a better influence on Julien as a partner when she and Lucas respond to a domestic abuse call at Julien's house. Vic and the Strike Team eventually prevail and nab the car-jacking culprit, proving that they are still on top.

http://www.fxnetwork.com/htmlsite/episodeguide/the_shield.php

Tappelu:
Tavon ja Shane tappeli Shanen kotona. Shanen vaimo löi Tavonia silitysraudalla päähän. Tavon lähti ajeleen kotia IHAN sekavana ja joutui auto-onnettomuuteen.
EnemyAce
09.02.2006 21:20:00
Millonhan tulee toinen kausi DVDllä? Mun mielestä eka kautena oli parhaimmat jaksot, sitä tuli katottua niin että sydän tykyttää. Siinä Aceveda hiillosti kunnolla iskuryhmää ja Vic laitto populaa aikas koville.
Kampela77
09.02.2006 22:03:59
Tappelu:
Tavon ja Shane tappeli Shanen kotona. Shanen vaimo löi Tavonia silitysraudalla päähän. Tavon lähti ajeleen kotia IHAN sekavana ja joutui auto-onnettomuuteen.

Löi itse asiassa puhelimella päähän. Otti vasta sen jälkeen silitysraudan, muttei enää lyönyt.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
XernaX
09.02.2006 23:47:20

Plussaa Mrhandsille
"Jos tarjotaan niin otetaan mutta kinuamaan ei aleta."
aleksi
10.02.2006 00:18:58 (muokattu 10.02.2006 00:19:21)
Millonhan tulee toinen kausi DVDllä? Mun mielestä eka kautena oli parhaimmat jaksot, sitä tuli katottua niin että sydän tykyttää. Siinä Aceveda hiillosti kunnolla iskuryhmää ja Vic laitto populaa aikas koville.

Äh onhan se jo aikapäivät ollut. Mullakin on kolmanteen kauteen asti kaikki boxit ja neljättä odottelen. Tai no, kai se neljäskin on jo ilmestynyt, lähinnä rahatilanne mietityttää.

www.videodivari.fi

Tuolta olen ostanut. Paitsi kolmas kausi löytyi huuto.netistä.
"Open hands to the wind."
Cut out
10.02.2006 10:54:22
Lem on kovin.

E: Koska sillä on isoin haba ja se käyttää aina pumppuhaulikkoa.

Totta.
Osmo
10.02.2006 11:22:08
Äh onhan se jo aikapäivät ollut. Mullakin on kolmanteen kauteen asti kaikki boxit ja neljättä odottelen. Tai no, kai se neljäskin on jo ilmestynyt, lähinnä rahatilanne mietityttää.

www.videodivari.fi

Tuolta olen ostanut. Paitsi kolmas kausi löytyi huuto.netistä.

Luultavasti haluttiin suomenkielisillä teksteillä. En voi tietää, mutta ainakin itse haluaisin.
Pixies.
EnemyAce
10.02.2006 12:07:11
Luultavasti haluttiin suomenkielisillä teksteillä. En voi tietää, mutta ainakin itse haluaisin.

Niinpä niinpä niinpä, varmaan löytyy kaikki kaudet ilman suomenkielisiä tekstityksiä. Mikä niillä maksaa? Sama kun olen odottanut Babylon 5n toista kautta jo vuoden, alan jo epäillä että tekstittivät vain sen ekan :(
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)