nikovirtala 09.02.2006 09:20:05 | |
---|
|
rrroope 09.02.2006 09:36:34 | |
---|
näyttääpä harvinaisen tyhmältä. Luulisi että tavallinen läppäri, ja tavallinen telecasteri olisi parempi yhdistelmä, tuo kun ei oikein taida toimia kovin hyvin kumpanakaan. Noh, kaikkea ne keksii... |
darrell 09.02.2006 10:23:43 | |
---|
Yksi hyöty (kyseenalainen) kait olisi, että kotisoittelussa kotisohvalla voisi ajaa vaikka mitä mallinnuksia, taustaraitoja jne. suoraan kitarasta kuulokkeisiin. Jää läppäri ja ylimääräiset piuhat yms. sohvalta pois pyörimästä. Samalla voisi äänittää kuumimmat sohvasoolot. Pienet treeniboxit kuten Pandora jne. ovat aina tavalla tai toisella rajoittuneita. Pari ongelmaa tulee mieleen. Huriseeko mikit ja meneekö rokkikeikka seisoskeluksi. Saattaisi nimittäin olla läppärin näyttö aika ruvella vyön soljen jäljiltä. |
"Go online to find the chords to that song someone just requested" Just joo. Ettei olisi suuremman luokan sisäpiirivitsi. Millähän tuota PC:tä ohjattaisiin? Kielillä vai? Jos on kosketusnäyttö ja vyönsolki hieroo näyttöä, niin alkaa pian soimaan ihan eri biisi kun mitä on soittamassa. |
Ze Kink 09.02.2006 10:58:16 | |
---|
Wanhahan tuo. En halua edes ajatella mitä tuo näyttö tykkää vyösoljesta. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Jag 09.02.2006 12:49:04 | |
---|
wanahaa!!11 "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Kapane 09.02.2006 14:17:38 | |
---|
Jatkoa edellisestä keskustelusta. Mut olisko siisti vetää kokouksessa kitara esiin, kun muut avaa nortsin läppärin. Tosin, jos akku loppuu kesken keikan... Kitara lataukseen. Nettihän toimii tietysti niin, että kun soitaa paranoidin se menee googleen. Skenehuora jo 4 vuotta. |
nikovirtala 09.02.2006 15:08:33 | |
---|
|
migeboy 09.02.2006 17:20:38 | |
---|
No enpä mä tiedä että jaksaako tuommoinen mua innostaa mitenkään, ehkä jotakin kyllä, mutta se joku en kyllä ole minä. |