Ada 08.02.2006 18:01:50 | |
---|
Toki tuo imago on noilta ajoilta muuttunut, mutta kyllähän Ville hieman sellaista "badboy"-mainetta koittaa kartuttaa hengailemalla Jackass-dorkien kanssa yms. Sellaista pikkupahis-imagoa siis :) Jos tuolla julkisella Jackass-dorkien kanssa hengailulla jotain haetaan, niin uskon syiden olevan enemmän bändin markkinointiin entä imagon muuttamiseen liittyvät. Bam Margera ja kumppanit kun ovat varsin suosittuja tuolla rapakon takana, ja Bam itse näemmä mielellään bändiä mainostaa... En ole vielä tuota lehtijuttua ehtinyt lukemaan, mutta repesin otsikolle sen nähdessäni. Kuinkahan moni suomalainen on hieman alkoholia nautittuaan riehunut ja päätynyt lopulta putkaan? Aika harva noista tapauksista päätyy seuraavan päivän Iltalehden kanteen. Eikö tässä maassa oikeasti tapahdu mitään uutisoitavaa? Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
|
Zerzy 08.02.2006 20:02:19 | |
---|
Kyllä repesin täysin otsikon lukiessa Iltalehdestä. Hauska juttuhan tuo on. Voi vain kuvitella tilanteen..."ärrrkele..." No, kaikkee sattuu. |
Jani The Rock 08.02.2006 20:05:17 | |
---|
Kyllä repesin täysin otsikon lukiessa Iltalehdestä. Hauska juttuhan tuo on. Voi vain kuvitella tilanteen..."ärrrkele..." No, kaikkee sattuu. Ei sen toisen iltapäivälehden kansi tänään juuri paremmalta näyttänyt. Eikä tuo ole yhtään hauskaa. Ei kukkaruukkuja saa heitellä toisten oviin. Ei se ole rock joka niin tekee, vaan dorka. Jos olisin ollut se naapuri, olisin pyyhkinyt Valolla seinät, lattian ja jalkalistojen päälliset ja vetänyt sen jälkeen koko jätkän vessanpöntöstä alas. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
ReBeat 08.02.2006 20:45:38 | |
---|
Eikö tässä maassa oikeasti tapahdu mitään uutisoitavaa? Ei tapahdu. Harva se päivähän voi nähdä miten esim. teksti-tv:n etusivulla on samaan aikaan pari otsikkoa sodista, mellakoista, hirmumyrskyistä... eli ulkomaanuutisia. Suomen tapahtumat koostuvat sitten otsikosta, joka kertoo miten ralliautoilijalla on ollut ongelmia vaihdelaatikon kanssa tai miten jääkiekkoilija on tehnyt kaksi tehopistettä. Voi vittu että joskus kyllä hävettää tämän maan tärkeimpien tiedotusvälineiden priorisointikyky päättää uutiskynnyksen ylittävistä asioista. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
t-termiitti 08.02.2006 21:56:16 | |
---|
Mitennii ei oo uutisoitavaa...!?!? vastahan se pari vuotta sitten oli se joku mahatautiepidemia jossainpäin suomea. vesijohtovedessä jotain pöpöjä tjsp. tai taitaa siitä olla kyllä jo viisikin vuotta. jatkakaa. Tulokset 1 - 4 noin 6 osuman joukosta haulle "meaning of life is 44". (0,40 sekuntia) |
kyseinen 08.02.2006 22:00:53 | |
---|
Ja 40 vuotta sitten yks murha. Mutta onhan se Ville vähän pässi. Ei fiksut tuolla tavalla käyttäydy. |
pardy 08.02.2006 22:10:29 | |
---|
Ja 40 vuotta sitten yks murha. Mutta onhan se Ville vähän pässi. Ei fiksut tuolla tavalla käyttäydy. Ei niin paitsi suomalainen mies kännissä. Kyllä kännissä kelle tahansa saattaa sattua vastaavia mokia. Ne harvat kerrat suotakoon Valolle mun puolesta anteeks, ei herra mitään Nykäs-osastoa vielä kuitenkaan ole. |
kyseinen 08.02.2006 22:13:20 | |
---|
Kyllä kännissä kelle tahansa saattaa sattua vastaavia mokia. Tää on ollu mun mielestä aina se kaikkein huonoin puolustelu millekään typeryydelle. "Kännissä". Ei mee läpi. En ole koskaan heittänyt kännissä kukkaruukkuja kenenkään oviin. Jos joskus heitän, niin olen sitten pässi. |
Zerzy 08.02.2006 22:28:59 | |
---|
Eikä tuo ole yhtään hauskaa. Ei kukkaruukkuja saa heitellä toisten oviin. Ei se ole rock joka niin tekee, vaan dorka. Jos olisin ollut se naapuri, olisin pyyhkinyt Valolla seinät, lattian ja jalkalistojen päälliset ja vetänyt sen jälkeen koko jätkän vessanpöntöstä alas. Nimenomaan. Kyllähän tuo tyhmää on. Oli kännissä tai ei. Mutta jotenkin vain ensireaktioni oli hulvaton. Itseasiassa jotenkin odottelin että milloin jotain tällasta tapahtuu. |
pardy 08.02.2006 22:48:09 | |
---|
Tää on ollu mun mielestä aina se kaikkein huonoin puolustelu millekään typeryydelle. "Kännissä". Ei mee läpi. En ole koskaan heittänyt kännissä kukkaruukkuja kenenkään oviin. Jos joskus heitän, niin olen sitten pässi. No entäs jos sen yhden kerran oletkin pässi? Tuskin ketään tarttee tuomita tollasten törttöilyjen takia. Ei ne tee sen huonompaa ihmistä siitä vaikka toi tempaus varmasti montaa ihmistä vituttaakin. |
Diablero 08.02.2006 23:55:22 | |
---|
No on sitä itsekin tullut vastaavalla tavalla törttöiltyä, ja ihan reippaasti on hävettänyt ja pitkään. On ihan inhimillistä että joskus stressi purkautuu vähän huonolla tavalla. Tuosta nyt on ihan turha lähteä ettimään mitään mainoskikkaa. Jokainen sekoaa silloin tällöin tavalla tai toisella. Vai uskooko joku vakavissaan, että homma olis mennyt jotenkin niin että manageri soittaa Valolle, että: "käyppäs vähän vetämässä viinaa ja sen jälkeen riehu rappukäytävässä niin saadaan pari levyä lisää myytyä..." Mun mielestä tällaiset lehtijutut pitäisi jättää omaan arvoonsa. Ketä se palvelee jos kaikki tietää pienimmätkin julkkisten kämmäilyt. Oksettavaa hyeenamaista tirkistelyä koko touhu nykyään. Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä |
pliksu 08.02.2006 23:59:29 | |
---|
Vai uskooko joku vakavissaan, että homma olis mennyt jotenkin niin että manageri soittaa Valolle, että: "käyppäs vähän vetämässä viinaa ja sen jälkeen riehu rappukäytävässä niin saadaan pari levyä lisää myytyä..." Niin se Matilla toimii. Tai tarkalleen taktiikalla "Tässä on 2 tasavaltapulloa. Vedäpä kunnon lärveiset niin katotaan mitä tapahtuu" Ei ollut eka kerta kun Villen juopotteluja valtamediassa puidaan. Stuck inside of Mobile
with the Memphis blues again | Myynnissä: Peavey Classic 30 & Line 6 Pod 2.0 / Ostetaan Fender Bassman/Bandmaster! (kts. kuvaus) |
Mä haluaisin nähä kun Ville Valo ja Tehosekottimen Otto tappelee. Kunnon catfight. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
VÄKIPÄÄ 09.02.2006 01:43:17 | |
---|
Mut pahin väkivalta on henkistä. Et ole vissiin saanut koskaan turpaasi kunnolla? Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen? |
Henga 09.02.2006 03:15:19 | |
---|
Viuna ja lirpakka on pahasta. Sillon lentelee kukkavaasitkin päin seiniä. |
Leikari 09.02.2006 07:47:28 | |
---|
ville on vähän erilainen nuori - ville on herkkä taiteilija - siksi voi väliin v...ttaa kun ei aina ymmärretä - ja sitä voi purkaa heittämällä vaikka kukkaruukun jonkun mu..kun rikkaan eiralaisen oveen ville oli kännissäkin eikä mikä tahansa 8-5 -merkonomi ville on Rock! Soitetaan jamia! |
Leikari 09.02.2006 08:20:18 | |
---|
Iltalehti jatkaa nyt torstaina aiheesta: HIMin laulusolisti keskusteli asiasta bändin managerin Seppo Vesterisen kanssa iltapäivällä. . . - Tällaisia välikohtauksia tapahtuu joka yö pitkin kaupunkia. Ei niistä pitäisi hirveätä numeroa tehdä. Ihminen, joka on melkein kolmekymmentä kyllä tietää mitä tekee. minustakin tässä on turha viinaa syyllistää - kyllä ville tietää!! Soitetaan jamia! |
Leikari 09.02.2006 08:25:17 (muokattu 09.02.2006 08:32:57) | |
---|
... eikä iltasanomat jää toiseksi: Ville Valo uhkasi tappaa Yli 50-vuotias pariskunta koki pelottavan herätyksen, kun 29-vuotias raivopäinen maailmantähti Ville Valo riehui talossa maanantain vastaisena yönä. Valo ilmestyi puoli kolmen aikaan aamuyöstä samassa porraskäytävässä asuvien naapureidensa ovelle ja soitti kelloa. Kun mies avasi oven, rocktähti alkoi ladella tappouhkauksia. - Nimittelystä ei ollut kyse, vaan ihan tappamisesta on puhuttu, ylikonstaapeli Ilpo Liikkanen keskustan poliisipiiristä kertoo. Valo paiskasi kukkaruukun naapurien asunnon oveen, joka kärsi iskusta pieniä lommoja. Hän kävi fyysisesti käsiksi myös mieheen. Vammoilta vältyttiin. - Käsikähmä, Liikkanen kuvailee. Naapurin puoliso piti tilannetta niin uhkaavana, että nainen soitti virkavallan paikalle. Hälytys kirjattiin kello 2.37. Siihen reagoi kaksi poliisipartiota, jotka tulivat paikalle vuorotellen. Yhteensä tilannetta selvittämään saapui neljä poliisia. - Perinteinen tilanne. Kiinniotettava ei ole poliisin kanssa samaa mieltä kiinniottamisen tarpeesta, Liikkanen muotoilee. rock´r roll on siis todella vaarallista - tai ainakin rock-musiikin käyttäjät - - vaikka eihän tämä ville vielä matin rinnalla ole mitää - ei saavutuksissa eikä tempauksissa. Matti sentään valloitti maailman ja puukotti miestä mökillä! Urheilu se vasta tosi vaarallista onkin. poliisilla kyllä hienon lakoninen tyyli! edit: aikooko ville muuttaa HIMin tyylin love-metallista hate-metalliksi??? Soitetaan jamia! |
ten 09.02.2006 08:43:45 | |
---|
Kun tässä nyt on noista Jackass-tyypeistä jauhettu, niin eilenhän tuli MTV:ltä Viva La Bam jakso jossa Bam ja kumppanit lähtivät Ruisrockiin. Duudsonit ja Ville olivat melkoisen paljon kuvissa. Eipä tosta Villestä ainakaan ton perusteella mitään "badboy"-imagoa saa luotua. Kaveri enimmäkseen hihitteli taustalla kun muut hölmöilivät. Oli hauska, vaikkakin melko häpeilemätön Suomi-promootiojakso. Eikös niitä Duudsoneita (The Dudesons) olla nyt viemässä kovaa vauhtia ameriikan mantereelle. Kilpailu on kovaa, jopa hölmöilyssä; Jackass, Viva La Bam, Wild Boyz, Dirty Sanchez... Onhan noita. Kaikkea hyvää kaikille. Meen paskalle! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
rlo 09.02.2006 09:23:56 | |
---|
Ei tuu, ei Villen karisma riitä samaan...:-) Siksi juuri ei kannata yrittää sitä Les Is More |