Aihe: Hikinauhat
1 2
...And Justice For All
08.02.2006 09:12:44
Käytättekö? Minkälaisia? Mä tykkään pitää. Toisessa kädessä Sauna Open Air-logollinen ja toisessa palava kasipallo-kuva. Swampista pitäisi käydä ostamassa pari bändi-ranneketta ensi viikon puolella.
Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon!
JOO100
08.02.2006 12:37:43
Tennistä pelaillessa pidän valkoista hikinauhaa.
Romantikkoitkijät #44
sus
08.02.2006 12:41:09
kesällä pidin rollarit-nauhaa. sen jälkeen en oo pitänyt.
tuo on verbaalista kultaa
Synnyttäjä
08.02.2006 18:53:23

Tukholmasta ostamaani mustaa Quiksilver-nauhaa pitelen silloin tällöin. Ihan rennoiltahan nuo näyttää.
Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään.
Ruoste
08.02.2006 19:48:17
En omista oikeastaan hikinauhoja, mutta toisessa ranteessa on tollanen musta nahkanen juttu mikä on kadella soljella kiinni (ei mitään piikkejä) ja toisessa ranteessa on tollanen ~4cm leveä juttu missä kulkee tollasia nahkasia naruja ympäri ranteen.
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta... Frankie and Gatorin kotisivut
Mimi
08.02.2006 19:56:25
Rock sählykinkereissä sain ilmatteeks tommosen mustan Ilosaarirock-rannekkeen, jota on tullut joskus käytettyä...
Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari."
Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari."
MrHands
09.02.2006 14:24:25
Tennistä pelatessa pidän päässä hikinauhaa koska se on käytännöllinen ja kolee.
Da Make
09.02.2006 14:52:40
Joskus tulee pidettyä, sain jostain messuilta kaksi paria, toinen pari on "BikePlanet" ja niissä on kätevä vetoketju tasku esim plekuille, ja toinen pari on perus pääkallomallia.
aarghto
09.02.2006 18:23:30

Oikeassa kädessä niitillinen hikinauha, vasemmassa musta-valko-raidallinen. Käytän koska minulla on huono ääreis-verenkierto. Ja kitaraa soittaessa ranne ei hinkkaudu kitaran bodyyn. (niin ja yritän olla muodikkaampi)
päteminen ja ruikutus. mind the gap.
MrHands
09.02.2006 19:15:56
niitillinen hikinauha

ei saatana
Micolo
10.02.2006 16:51:22
eikö nuo kuvaliset hikinauhat oo pikkusen mennyttä aikaa?? Tietysti keikalla soittajat saavat minun luvan käyttää ko. kapistuksia, mutta yleisössä ja muutenkin alkaa menee jo yli. Mulle tulee ainakin heti mieleen joku wannabe rokkari joka ei oo raaskinu ostaa mitään kalliimpaa niitti/nahka ranneketta.
Paskan möivät!
Järvihirviö
10.02.2006 17:29:05
Mulle tulee ainakin heti mieleen joku wannabe rokkari joka ei oo raaskinu ostaa mitään kalliimpaa niitti/nahka ranneketta.

Tai sitten voi asiat olla niinkin hullusti, ettei joku vaan satu tykkäämään nahasta/niiteistä.
...And Justice For All
10.02.2006 21:36:12
eikö nuo kuvaliset hikinauhat oo pikkusen mennyttä aikaa?? Tietysti keikalla soittajat saavat minun luvan käyttää ko. kapistuksia, mutta yleisössä ja muutenkin alkaa menee jo yli. Mulle tulee ainakin heti mieleen joku wannabe rokkari joka ei oo raaskinu ostaa mitään kalliimpaa niitti/nahka ranneketta.

Mennyttä aikaa? No ihan miten vaan, mä pidän päällä sitä mikä miellyttää, välittämättä siitä "mihin aikaan kyseinen asuste" kenenkään mielestä kuuluu.
Olen varma että täällä on porukkaa joka on samaa mieltä.
Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon!
Milkop
10.02.2006 23:26:16

Varsinkin "ranggaa hewiä" ;-) soitettaessa tuntuu soitto jotenkin jämäkämmältä kun oikeassa kädessä on hikinauha. Tulee Hetfieldmäinen olo.
Puoskari89
11.02.2006 01:00:15
Metallica rannenauha aina kädessä. Siitä on tullut osa omaa persoonaa:D
Kitara ja kahvia. Mitä muuta voisi tarvita!?
Joees
11.02.2006 02:14:45
Mä voisin pitää ihan siksi että ne lämmittäis ranteita kun mulla on tulehtuneet nuo jännetupit jo tarpeeksi usein. Vaikka lämmittelenkin aivan tarpeeksi. Mut mulla on myös huono ääreisverenkierto. Mut hitto mä en vaan pysty käyttämään niitä oksentamatta lähes yksinomaan sen muodin takia. Eri asia sitten kun käyn pelaamassa jotain.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Da Make
12.02.2006 01:52:03

No just joo.
Omasta mielestäni nahkaiset/niitti rannekkeet ovat wannabe ratkaisu. "Tää maksaa hei 15euroa, nyt olen rokkari kun maksoin näin paljon tän jutun takii. Ostanpa vielä nuo 20e hintaiset nahka kynsikkäät."

Voiko enempää kliseisempää rokkikamaa olla, kuin joku iänkaikkinen niittivyö tai ranneke? Joka tapauksessa sellaiset ovat epäkäytännöllisiä. Vyö raapii tuolit (ja tuohoaa erityisesti auton verhoilua nopeasti), niittirannekkeen kiinittäminen pitää tehdä psykoniinnettisten voimien avulla kun kädet eivät muuten riitä ja lisäksi ne naarmuttavat kitaraa soittaessa ja näyttävät halvalta. Ja kaikillla on sellaiset.
Unworthy Knight
12.02.2006 11:43:21
No just joo.
Omasta mielestäni nahkaiset/niitti rannekkeet ovat wannabe ratkaisu. "Tää maksaa hei 15euroa, nyt olen rokkari kun maksoin näin paljon tän jutun takii. Ostanpa vielä nuo 20e hintaiset nahka kynsikkäät."

Voiko enempää kliseisempää rokkikamaa olla, kuin joku iänkaikkinen niittivyö tai ranneke? Joka tapauksessa sellaiset ovat epäkäytännöllisiä. Vyö raapii tuolit (ja tuohoaa erityisesti auton verhoilua nopeasti), niittirannekkeen kiinittäminen pitää tehdä psykoniinnettisten voimien avulla kun kädet eivät muuten riitä ja lisäksi ne naarmuttavat kitaraa soittaessa ja näyttävät halvalta. Ja kaikillla on sellaiset.

Paitsi jos edustaa rautakaupan omaa lemmikki bläkkis pojua joka nikkaroi omat rannekkeet ja vyöt.
Niillä saa oikeeta tuhoa aikaan, mutta ompahan remppa naulat aina mukana. Siitä vaan takomaan kaulasta kätevästi riippuvalla lekalla paikat kuntoon.

Mutta joo. oon kyllä meinannut jo pitkään hommata itelle hikinauhat mutta ei ole ikään mukaan lähteny.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3 YSKÄ#4
Micolo
13.02.2006 12:36:03
No just joo.

Hmm.. eikö juuri tuo kalliimpi hinta nosta sitä kynnystä ketkä ostaa ''rokkirojua'' ja ketkä tyytyy halvempaan jokamiesratkaisuun? Siinähän se todellinen luonne mitataankin, kuka jaksaa aamulla tai keikalle lähtiessä runtata nuo niittirannekkeet yms. kätösiin. säälittää vaan sellaset jannut jotka on maanantaina olevinaan rokkareita hikinauhat kädessa ja tiistaina kulkee neonkeltaset vaatteet päällä ja jakelee ilmasia haleja...

Eli johtopäätös on olevinaan se että hikinauhat on liian helppo ratkaisu olla ns. rokkari. mutta onneksi rokkipoliisit huomaa kuka on ja kuka ei.
Paskan möivät!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)