Aihe: Haitariv-tuilu thread
1 2 3 4 516 17 18 19 20
mack the knife
08.02.2006 12:33:41
Ei mei, ...olla apinoita! (T. Nurmio) :)

Oliko alkuperäisessä: Ei me olla apina!
EP
08.02.2006 12:38:46
Oliko alkuperäisessä: Ei me olla apina!

Taisi olla jotenkin niin.. hauskasti.
Ukko
08.02.2006 21:32:24

Hyvin moneen tyyliin sopii..

Eikös Esa Pakarinen tehnyt ihan hyvän haitaripohjaisen rokkilevyn silloin aikoinaan.
EP
08.02.2006 21:33:32
Eikös Esa Pakarinen tehnyt ihan hyvän haitaripohjaisen rokkilevyn silloin aikoinaan.

Kyllä, Pakarock, sillähän oli kotistudiokin..
Ukko
08.02.2006 21:34:14

Vielä, haitari on osaamattomissa ja tyylitajuttomissa käsisä todellinen pirunviulu mutta sitten kun löytyy se osaaja niin a vot.
Ukko
08.02.2006 21:36:01

Kyllä, Pakarock, sillähän oli kotistudiokin..

Joo. Kasiraitainen Teac ja muuta sälää. Teos miksattiin kylläkin Takomon studiolla.
pekkajau
08.02.2006 21:47:48

Eipä niillä Esan-vainaan rock-kauden "Paka-Rock"-levyillä paljon hanurit laula! Mutta niillä kuplettipuolen levyillä kyllä! "Paka-Beat" levy oli kai se Esan viimenen elossa ollessa julkaistu levy, jolla oli niihin Esan vanhoihin hitteihin tehty rautalanka sovitukset ja siellä soi kyllä välillä myös hanuria seassa (muistaakseni Jaakko Salo soitti) . Esa veisas mm."Iiitin Tiltua" reteesti levyllä twistinä. Tutustuin aikoinaan Esaan silloisen työni merkeissä kuntoutuksen parissa ja oli se aika kehvel ja veikeä ukko vaikka sillon jo hyvin sairas... vuosi ennen kuolemaansa ja melkein kalkkiviivoilla! Koko ajan se puhu mitenkä on levytyshommat käynnissä ja sanoi säveltävänsä sillon Kalle Väänäsen runoihin säveliä ja jotain lastenlauluja Jukka Itkosen kanssa myös tekevänsä! Onhan noita molempia aina sillon tällön kuulunut radiosta! Esa oli ARTISTI!!!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
EP
08.02.2006 22:03:18 (muokattu 08.02.2006 22:04:48)
Eipä niillä Esan-vainaan rock-kauden "Paka-Rock"-levyillä paljon hanurit laula! Mutta niillä kuplettipuolen levyillä kyllä! "Paka-Beat" levy oli kai se Esan viimenen elossa ollessa julkaistu levy, jolla oli niihin Esan vanhoihin hitteihin tehty rautalanka sovitukset ja siellä soi kyllä välillä myös hanuria seassa (muistaakseni Jaakko Salo soitti) . Esa veisas mm."Iiitin Tiltua" reteesti levyllä twistinä. Tutustuin aikoinaan Esaan silloisen työni merkeissä kuntoutuksen parissa ja oli se aika kehvel ja veikeä ukko vaikka sillon jo hyvin sairas... vuosi ennen kuolemaansa ja melkein kalkkiviivoilla! Koko ajan se puhu mitenkä on levytyshommat käynnissä ja sanoi säveltävänsä sillon Kalle Väänäsen runoihin säveliä ja jotain lastenlauluja Jukka Itkosen kanssa myös tekevänsä! Onhan noita molempia aina sillon tällön kuulunut radiosta! Esa oli ARTISTI!!!

Joo, mulla voi olla se "Pakarock"-levy vielä jossain, en tiiä edes mistä on mulle
tullut, ei siinä kyllä haitaria kai pahemmin kuulunut..
Esalla oli siinä kannessa kai nahkatakki päälläkin ja kai joku amerikan auto vai olisko ollu toi prätkä,muistaakseni, aika ukko. :)
KoskPaavo
08.02.2006 22:08:43
Joo, mulla voi olla se "Pakarock"-levy vielä jossain, en tiiä edes mistä on mulle
Esalla oli siinä kannessa kai nahkatakki päälläkin ja kai joku amerikan auto vai olisko ollu toi prätkä,muistaakseni, aika ukko. :)

Eikös se tehnyt Irwinin kanssa sen "Tuupovaarassa 1926" ?
Itse näin Esan viimeksi Bomba-talolla 1979, oli ukolla hieno Citroen Pallas .
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
KoskPaavo
08.02.2006 22:09:32
Vielä, haitari on osaamattomissa ja tyylitajuttomissa käsisä todellinen pirunviulu mutta sitten kun löytyy se osaaja niin a vot.

Kiitos.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
pekkajau
08.02.2006 22:11:07
Eikös se tehnyt Irwinin kanssa sen "Tuupovaarassa 1926" ?
Itse näin Esan viimeksi Bomba-talolla 1979, oli ukolla hieno Citroen Pallas .

"Nooalla oli arkki! Mutta Severillä on Toyota Markki!"
isojussi
08.02.2006 22:27:41

Mää kans poikasena ostin saman c-kasetin.

"Tää rokki on poikaa....."

Ite asiassa helevetin hyvä levy. Sanoo puritaanit mitä tahansa.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
EP
08.02.2006 22:31:01
Mää kans poikasena ostin saman c-kasetin.

"Tää rokki on poikaa....."

Ite asiassa helevetin hyvä levy. Sanoo puritaanit mitä tahansa.

No, sinäpä sen sanoit, tota kappaletta just' aattelin.

Tiiä vaikka siinä levyllä ois jotain biisejä keikka-ohjelmistoon..
isojussi
08.02.2006 22:33:20
No, sinäpä sen sanoit, tota kappaletta just' aattelin.

Tiiä vaikka siinä levyllä ois jotain biisejä keikka-ohjelmistoon..

No toi juuri ja sit Härmä-Rock: "Viitostietä pohjoiseen soittajat sen toi...."

PRKL - se kasetti pitää löytää.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
pekkajau
08.02.2006 22:57:37
Semmonen cd kun:"20 suosikkia, Esa pakarinen, Rokki on poikaa" sisältää kaikki!
baron
08.02.2006 23:39:37

Eiks niitä Pakarock-älppäreitä ollut ainakin kaksi kappaletta?
My name is Baron, Sir Baron.
pekkajau
08.02.2006 23:43:04 (muokattu 08.02.2006 23:48:00)
Eiks niitä Pakarock-älppäreitä ollut ainakin kaksi kappaletta?

http://radioshopen.com/shop/EN/21-12-016.html
baron
08.02.2006 23:48:20

http://members.surfeu.fi/veikko.tiitto/esa%20pakarinen.htm

Joo mut mä muistin oikein, kun ne ilmesty oli Pakarock ja Pakarock 2!!!!!
My name is Baron, Sir Baron.
pekkajau
08.02.2006 23:49:23
Tiesikös kukaan että Esa oli kakkosena haitarinsoiton SM-kisoissa , joskus 1940-luvulla?

Joo! Mutta kukas voitti sillon mestaruuden?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)