ltg 15.08.2003 10:56:06 | |
---|
Suositelkaapa.. ostanpa kerrankin evansia koko setin. Tomeissa on g2:set ja alla resonantit, basarissa vielä remon joku 1-kerroskalvo,rummun mukana tullu. Soundiin haen semmosta läskistä, mutta terävää jysähdystä. Koko on 22". Esim millainen on Hydraulic tai eq2? Basarissa on aina ollu remon kalvot, wanhassa rummussa pinstripe, pehmeämpää soundia kuitenkin haen. Minkälainen on Emadin soundi? siinähän tulee mukana se demppirengas.. |
nile 15.08.2003 12:49:22 (muokattu 15.08.2003 12:50:21) | |
---|
Suositelkaapa.. ostanpa kerrankin evansia koko setin. Tomeissa on g2:set ja alla resonantit, basarissa vielä remon joku 1-kerroskalvo,rummun mukana tullu. Soundiin haen semmosta läskistä, mutta terävää jysähdystä. Koko on 22". Esim millainen on Hydraulic tai eq2? Basarissa on aina ollu remon kalvot, wanhassa rummussa pinstripe, pehmeämpää soundia kuitenkin haen. Minkälainen on Emadin soundi? siinähän tulee mukana se demppirengas.. suosittelen tuota eg2:sta. Itselläni on tuo joskus ollu ja voin sanoa että hyvä soundi lähtee |
opa2 15.08.2003 15:20:53 | |
---|
Suosittelen tota eq2:sta. Lähtee terävä ääni ja lässähtää sopivasti. Toimii ainakin mun 20" basarissa. Sitten etukalvoks kanattaa laittaa yks kerroskalvo jos haluaa sointia ja jytinää. tai esim powerstroke 3 jos haluaa enemmän napsahdusta. Mun maikan 22"basrissa toimii tosi hyvin eq2-ambassador coated yhdistelmä. |
Buusteri 15.08.2003 18:00:40 | |
---|
Suosittelen tota eq2:sta. Lähtee terävä ääni ja lässähtää sopivasti. Toimii ainakin mun 20" basarissa. Sitten etukalvoks kanattaa laittaa yks kerroskalvo jos haluaa sointia ja jytinää. tai esim powerstroke 3 jos haluaa enemmän napsahdusta. Mun maikan 22"basrissa toimii tosi hyvin eq2-ambassador coated yhdistelmä. Itsekin olen ajatellut pistää tuleviin rumpuihini tuon eq2/coated yhdistelmän. ja pasari on 22" ja pitäs kyllä toimia. Kyllä tuo eq2 on niin hyvä kalvo että pitäs toimia ihan missä vaan. laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Baroquean 15.08.2003 19:16:25 | |
---|
Mulla on basarissa eq2 ja olen ollu ihan tyytyväinen. Edessä on ykskerroksinen kalvo. Soundi on ollu tolla yhdistelmällä ihan hyvä (Tosin ei tällä hetkellä, koska lyöntikalvo on rikki.) ja sopii varsin mainiosti esim. heavysoitantaan (Tai yleisesti raskaampaan musiikkiin.). Ja saahan soundia hieman muutettua niillä nuijan/nuijien iskukohtaan liimattavilla lätkillä. Mitäs ne nyt olikaan nimeltään? Noh, oli mitä oli... Arbeit macht frei. |
EQ2 lyöntikalvona ja toimii. Suosittelen. Hommaan varmaan noi G2:t just kolme vuotta vanhojen Pinstripejen tilalle tomeihin. Voi leuka tippua lattiaan :D Pööp. |
KoRn88. 15.08.2003 22:19:41 | |
---|
Itelläni on tuo EQ2 ja hyväksi olen sen todennut. etukalvona on joku ykskerroskalvo ja toimii hyvin. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Paas 16.08.2003 11:16:48 | |
---|
kannattaa katella Evansin kuvastosta niitä soundikarttoja mikäli sellaisen kuvaston käsiinsä saa. Niitä löytää ainakin levytukusta (helsinki). |
Baroquean 16.08.2003 17:36:09 | |
---|
Voi leuka tippua lattiaan :D Niinpä. Sitten on myöhäistä päivitellä, että miksi heitin hyvät kalvot roskiin. =) Arbeit macht frei. |
Joku vaa 16.08.2003 22:09:02 | |
---|
Niinpä. Sitten on myöhäistä päivitellä, että miksi heitin hyvät kalvot roskiin. =) Ei niitä hyviä kalvoja roskiin heitetäkään vaan pinstripet ;D Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |