Makelele 08.02.2006 21:26:13 | |
---|
http://koti.mbnet.fi/nikinmaa/Makelele-extended.mp3 Eli olen tässä pari päivää tällaista pientä biisiä kehittänyt, ja nyt kun se on valmis niin kiinnostaisi kuulla vähän mielipiteitä siitä. Itse soitan tässä kitaraa ja bassoa, ja rummut olen tehnyt Hydrogen nimisellä rumpuohjelmalla. Bassoni ei ole paras mahdollinen niin sen soundit ei ehkä miellytä kaikkien korvia. :D |
Super-Jari 08.02.2006 21:30:36 | |
---|
Hyvä biisihän se siinä. Soolosta en tykännyt, mutta en pidä niistä muutenkaan. |
Mechanizm 08.02.2006 21:47:52 | |
---|
Tykkäsin kyllä. Oli kovasti minun kuuloista musiikkia. It's about time we all get out and vote for love |
ekikoo 08.02.2006 21:51:30 | |
---|
hyvä kappale tuo oli, etenkin kaikki cleanilla ja delaylla soitetut pätkät mukaanlukien eka soolonpätkä A signature? Oh wait... |
Kiitti palautteesta! Mukavaa että piditte siitä. |
Quu 08.02.2006 21:59:33 | |
---|
Oli hyvä biisi, ja soolo oli hyvä kanssa. Tuli tuosta alku/loppuriffistä mieleen aikalailla Panteran outro biisissä Floods. juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
aarghto 08.02.2006 22:27:12 | |
---|
Ärsyttävä rumpusoundi, ihme lätinää. Ei noilla rumpuohjelmilla kovin hienoa jälkeä aikaan. Hienoja melodioita ja hyvänkuuloiset soundit. (pakko ruikuttaa: oliko pakko tehdä tästä oma topikki? jos kaikki tekisivät tälläisiä niin koko foorumi olisi täynnä näitä.) päteminen ja ruikutus. mind the gap. |
Landola59 08.02.2006 22:32:06 | |
---|
Ihan källi. Tuon rumpukoneen olis kyllä voinu tehä jollakin muulla ohjelmalla. Ite olen tykänny Reasonin rumpukoneesta, siihen ku lisää kaikua pikkusen notta avot. Kyllä sillä saa ihan elävän kuulosta. Tuo biisi oli ihan mielenkiintonen sinänsä, riffi kuulosti kyllä auttamattoman tutulta. Vanhasta pelistä? vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
south_of_heaven 08.02.2006 22:39:28 | |
---|
FL Studio 6 pelastaa. Oli muuten ihan ok. Onks se muuten lain rikkomista jos postais esim. Kappaleen jonka on tehny FL6 demolla? Se on vaan niin vapaa demo. ilmoitti South_of_Heaven |
kid ego 08.02.2006 22:45:32 | |
---|
Asiallinen meininki, tuli ihan Satriani mieleen. Alusta Flying In The Blue Dream -aikakausi ja särökitarasta Strange Beautiful Music. Bassosoundi on mukavan ärjy, jea!! Kyllä mä tästä biisistä 8½ tai 9- annan arvosanaksi. Näitä lisää, ehdottomasti. Mutta laitathan ne jatkossa Demostudioon? Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. Lataa kavereiden tekemän leffan traileri tästä (13,3 Mt) ! |
Makelele 08.02.2006 22:49:48 (muokattu 08.02.2006 22:50:46) | |
---|
Ärsyttävä rumpusoundi, ihme lätinää. Ei noilla rumpuohjelmilla kovin hienoa jälkeä aikaan. No kyllähän niillä varmaan ihan hyviäkin soundeja saisi aikaan, jos taitoa olisi, mutta tämä on eka biisi jonka mä olen tehnyt niin ei oikein ne jutut ole hanskassa. Eikä minulla ole oikein mahdollisuuksia nauhoittaa mitään oikeita rumpujakaan (puhumattakaan siitä etten tunne ketään rumpalia joka tällaista haluaisi soittaa). (pakko ruikuttaa: oliko pakko tehdä tästä oma topikki? jos kaikki tekisivät tälläisiä niin koko foorumi olisi täynnä näitä.) En oikein tiedä minne muualle olisin sen laittanut, joten täällä tämä on. Edit: näköjään demostudioon olis voinut laittaa. |
VÄKIPÄÄ 09.02.2006 04:56:22 | |
---|
Tuli tuosta alku/loppuriffistä mieleen aikalailla Panteran outro biisissä Floods. Tuli heti parin tahdin jälkeen mieleen että sinnepäinsoitettu Floods! Ei siinä mitiä jos artisti ei yrittänyt imailla eli rippailla em. biisiä? Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen? |
Makelele 09.02.2006 07:54:06 | |
---|
Tuli heti parin tahdin jälkeen mieleen että sinnepäinsoitettu Floods! Ei siinä mitiä jos artisti ei yrittänyt imailla eli rippailla em. biisiä? En ole kuullutkaan kyseistä biisiä, eli en ole sitä ripannut. Ainoa Pantera-levy jonka olen kuullut on Cowboys from Hell. |
aikavaikea 09.02.2006 08:32:25 | |
---|
Mä olen sitä mieltä, että mielellään olisin kuunnellut enemmänkin. Hyvä! |
Samfuel76 09.02.2006 13:00:02 | |
---|
ihan Jees! Kivaa tunnelmointia. Sooloissa tykkään kyllä vähä enemmän... öö sanotaan vaikka fiiliksestä. Nää on makuasioita... Mukavan kuulosta matskua silti. |
McNulty 09.02.2006 13:27:21 | |
---|
Minusta jokseenkin aika Iron Maiden meets Dream Theater tms... Ihan ok-kipale, vaikka hyvin vähän siinä tuli mitään uutta esille, mitä en olisi jo kuullut. Siltikin ihan toimiva ralli. yhteenveto: kehityskelpoisen mukavaa :) Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
Flow 09.02.2006 13:29:39 | |
---|
Minulla tuli mieleen Satriani meets Dream Theater. Kelpo materiaalia, me like. “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
Juunas666 09.02.2006 15:03:56 | |
---|
Mulleppa ei tule tästä mitään mieleen. Hyvää settiä! |
Makelele 09.02.2006 15:30:31 | |
---|
Kiitos taas palautteesta! Outoa että kaikille tulee mieleen eri artisteja. :D Satriania en ole kuunnellut juuri ollenkaan, mutta Warista ja The Extremististä muistan pitäneeni. Iron Maidenia olen kuunnellut jonkin verran, eniten Best of the Beastiä, mutta en ihan lähiaikoina. Dream Theateria olen kuunnellut kyllä erittäin paljon eli se voi hyvinkin kuulua, mutta viimeaikoina olen kuunnellut eniten Opethia, In Flamesiä, Amon Amarthia, Pain of Salvationia ja Porcupine Treetä. |
Landola59 09.02.2006 15:50:40 | |
---|
millä vehkeillä hoidat nauhottamisen? Oli jykevän kuulonen tuo kitara, eikä säröilly. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |