toydragon 03.02.2006 17:51:23 | |
---|
Oho... joko se meni. Olin varautunu antamaan äänet viikonlopun aikana, mutta eipä sitten ehtinyt. Hienoja sooloja kaikilla, annetaan vaikka näin jälkikäteen täydet 6p jokaiselle! Ja iso kiitos Juccizille soundivinkistä, niille on aina käyttöä ikuisessa "edes kelvollista soundia" etsinnässä :) Seuraavaan taustaan komppaan Temppizstä, joku lattari olis kivaa vaihtelua ja viimeaikoina tullu itse bossa novaa hieman soiteltua. Tietty Panden fiilistelyideakin olis kiva, vois sitten tarvittaessa vetää "playing fast in slow songs"-asenteella, jos ei muuten irtoaisi :D "No one plays like him. No one even tries", David St. Hubbins about Nigel Tufnel |
Pande 03.02.2006 17:59:11 | |
---|
Tietty Panden fiilistelyideakin olis kiva, vois sitten tarvittaessa vetää "playing fast in slow songs"-asenteella, jos ei muuten irtoaisi :D Joo ja eihän ne pitkät nuotitkaan tunnu niin pitkiltä jossei vieressä ole niiden seesteistä pituutta korostavia pieniä lirautuksen tirahduksia :) "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa." |
Mustikkamuffinssi 03.02.2006 20:48:33 | |
---|
Mäkin haluan hitaampaa pätkää. Pääsisin koettamaan mun Gilmour-saundia kunnolla. Lattarikin käy. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is. |
Mustikkamuffinssi 08.02.2006 21:01:30 | |
---|
Uutta skabaa vaan pystyyn. Täällä ollaan jo kärsimättömiä. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is.
kalamies#45 >-)))> |
Uutta skabaa vaan pystyyn. Täällä ollaan jo kärsimättömiä. Niimpä. E: Olisi meinaan hyvä jos saisi taustaa viikonlopuksi, niiin siihen voisi sitten jotain yrittää vääntää. "The harder you try the dumber you look." |
tommijk 08.02.2006 22:34:38 (muokattu 09.02.2006 00:42:50) | |
---|
Olisi meinaan hyvä jos saisi taustaa viikonlopuksi, niiin siihen voisi sitten jotain yrittää vääntää. taitaa olla parempi jonkun muun tehdä tausta, kun viikonloppuna mulla olis vasta aikaa aloittaa taustan väsääminen.. Että jos jollakin olisi tausta valmiina, tai saisi sellaisen nopeammin valmiiksi, niin mun puolesta saa laittaa uuden skaban pystyyn :) OSTAKAA mun valvetroniksi! |
Anselmi83 09.02.2006 13:00:00 | |
---|
taitaa olla parempi jonkun muun tehdä tausta, kun viikonloppuna mulla olis vasta aikaa aloittaa taustan väsääminen.. Että jos jollakin olisi tausta valmiina, tai saisi sellaisen nopeammin valmiiksi, niin mun puolesta saa laittaa uuden skaban pystyyn :) mä tein tälläsen bossanova taustan, jos kellään ei oo sitä vastaan tai kukaan muu ei oo tehny taustaa niin teen siitä uuden sooloskaban? http://www.mikseri.net/music/play.php?id=187216&type=dl there are more love songs than anything. if songs could make you do something, we'd all love each other. -frank zappa |
Urmas Potkuri 09.02.2006 13:10:42 | |
---|
Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Kuha 09.02.2006 13:18:54 | |
---|
Muistakaa venytellä. |
tommijk 09.02.2006 13:21:26 | |
---|
OSTAKAA mun valvetroniksi! |
touhis 09.02.2006 14:06:03 | |
---|
Letkiän kuulonen tausta, ihan meinasi tulla kesä.. :) Mutta tuo mikseri.netti... Laittakaapas tausta jukka-pekalle, niin voinee laittaa sen sinne jucciz.comiin? "Pakko lähteä kaljalle. Vituttaa tällainen keihäänheitto." - Seppo Räty 2005 |