moottorisaha 08.02.2006 00:04:22 (muokattu 08.02.2006 00:10:10) | |
---|
Kyllä kyllä... mitä tekemistä kaulakorulla on meikkaamisen kanssa? En nyt oikein ymmärrä analogiaasi tässä asiassa. Sitä tekemistä, että dissailit myös Laihon ranneröyhelöitä. Ainiin, mutta jos ne korut nousevat 40cm yläpuolelle niin tilannehan muuttuu suorastaan totaalisen maskuliiniseksi. :) Siis mitä vittua, enemmän tässä hommassa taitaa nyt olla kyse jostakin sairaanloisesta asennevammasta, kuin siitä että miltä joku musta väri silmän alla tai rengas ranteen ympäriltä näyttää. Itsekin katsot että "tyylikkään näköinen koru, heitetäänpä kaulaan", ehkä Laiho kelaa samaa? Ei Laihon imagolla ole mielestäni MITÄÄN tekemistä minkään Panteran vanhan glam-pelleilyn kanssa. Homman nimi on siis siinä, että kaveri heittää sitä paskaa silmänsä alle jos katsoo että se näyttää tyylikkäämmältä kuin ilman sitä. Rupeaa olemaan ehkä jotain kivikautista ajattelua noi "nii mut se on tyttöjen juttu" -heitot. :) Laiho näyttää IMO enemmän perus naapurin-Jaskalta ilman niitä meikkejä naamataulussa. :) Kyllä ne camo-housut, RR-kitara, kaulakorut, rannekorut, tatuoinnit, mustaksi värjätyt silmänympärykset ym tuo juuri sopivaa imagoa siihen hommaan. Minusta tuntuu siltä, että sinulla on enemmän kyse vain siitä PERIAATTEESTA että "hän meikkaa ja että se ei kuulu jätkille!11" kuin siitä että miten se nyt oikeasti vaikuttaa. Peace & Love :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Jaskanpoika 08.02.2006 00:31:36 | |
---|
Taitaa olla bonecrusher aivan syntyperäinen Texasilainen... CFH |
McNulty 08.02.2006 00:45:44 | |
---|
Taitaa olla bonecrusher aivan syntyperäinen Texasilainen... En ihan mutta melkein :) Olisin kyllä äänestänyt Kerryä! Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
McNulty 08.02.2006 00:59:41 (muokattu 08.02.2006 01:14:26) | |
---|
Siis mitä vittua, enemmän tässä hommassa taitaa nyt olla kyse jostakin sairaanloisesta asennevammasta, kuin siitä että miltä joku musta väri silmän alla tai rengas ranteen ympäriltä näyttää. Niin, jos se näyttää minusta huvittavalta niin minulla on silloin asennevamma? Ok, mikäli se helpottaa sinua saamaan unta. Itsekin katsot että "tyylikkään näköinen koru, heitetäänpä kaulaan", ehkä Laiho kelaa samaa? Ei Laihon imagolla ole mielestäni MITÄÄN tekemistä minkään Panteran vanhan glam-pelleilyn kanssa. Juu juu, Laiho ja te muut saatte kelata niistä meikeistä ihan mitä haluatte. Se ei edelleenkään tarkoita sitä että minun pitäisi rakastaa niitä. Ja mitä tulee Panteran glam-aikaan ja imagoon, niin se oli vain esimerkki siitä etten minä ole mitenkään "ahdasmielinen". Ymmärrän kyllä että tietyt jutut ovat osa jonkun henkilön/bändin imagoa, mutta ei minun edelleenkään tarvitse sitä fanittaa. Rupeaa olemaan ehkä jotain kivikautista ajattelua noi "nii mut se on tyttöjen juttu" -heitot. :) Onko siinä siis jotain vikaa jos ajattelen, että meikit ovat naisten juttu? Oli se sitten kuinka konservatiivista ja vanhanaikaista tahansa, se on tasan yhtä oikea ajattelutapa kuin se että "vedetään vaan meikit naamaan". Laiho näyttää IMO enemmän perus naapurin-Jaskalta ilman niitä meikkejä naamataulussa. :) Ei lainkaan huono asia. Kyllä ne camo-housut, RR-kitara, kaulakorut, rannekorut, tatuoinnit, mustaksi värjätyt silmänympärykset ym tuo juuri sopivaa imagoa siihen hommaan. Uskon että Laiho erottuisi joukosta jo pelkällä soittotaidollaan. Siihen sitten vielä ESP:n pyöräytykset selän takaa livenä ja jaujau-huudot niin kaveri erottuu enemmän kuin tarpeeksi :) Minusta tuntuu siltä, että sinulla on enemmän kyse vain siitä PERIAATTEESTA että "hän meikkaa ja että se ei kuulu jätkille!11" kuin siitä että miten se nyt oikeasti vaikuttaa. Siis mitä helv*€#? Nyt on jo asiat huonosti jollei miehellä saa olla periaatteita eikä voi olla sitä mieltä että Laihon imago on koominen kajaalin myötä. edit: minua se Laihon silmäväri ei vain säväytä ja se toimii omalla kohdalla lähinnä imagoa heikentävänä seikkana. Eli vaikka kyse on periaatteestakin, niin on sillä minulle vaikutusta ulkomusiikillisissa seikoissa. Sanon tämän nyt viimeisen kerran. Se on minulle ihan sama vaikka jokainen muu äijä maailmassa paitsi minä käyttäisi kajaalia... tai vaikka sukkahousuja. Se ei siltikään tarkoita sitä, että minun tulisi siitä pitää, tykätä tai pyörtää mielipiteitäni ja periaatteitani. Minä voin edelleen olla sitä mieltä että meikkaaminen ei sovi miehille vaikka se olisi julkisesti kuinka hyväksyttävää, modernia, ajankohtaista, coolia... tai ihan mitä vain. Jos oman ulosteen syöminen tulee muotiin ja se on modernia ajattelutapaa joskus hamassa tulevaisuudessa, niin ei minun tarvitse siitäkään pitää. Peace & Love :) Todellakin... ilmeisesti minä olen nyt tässä keskustelussa se, joka on "liian erilainen" ja häntä on vaikea hyväksyä :) Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
John Titor 08.02.2006 12:00:13 (muokattu 08.02.2006 12:09:47) | |
---|
Minulle sentään se musiikki ja biisit ovat vielä se juttu bändien kohdalla. Eikä se että kuinka vihainen kukin on. :) Juujuu, niin mullekin, mutta kun se kuuluu läpi siinä soivassa musiikissa. En mä mihinkään haastatteluihin käsitystäni pohjaa, vaan siihen että kun kuuntelen Are You Dead Yetiä niin viha ja uho kuulostaa epäaidolta ja hölmöltä - soiva lopputulos naurattaa, vaikka periaatteessa musiikillinen pyrkimys ei ole se. Sovitukset toimivat, mutta soitosta ja laulusta (kamalan vaikea analysoida, enkä nyt siihen rupeakaan tai tämä viesti muuttuu 900 sanaa pitkäksi), eli siitä (pakko sanoa tulkinnasta vaikka vihaankin sanaa - käytännössä ulosannista), mikä kaiuttimista kuuluu, tulee sellainen olo että jätkät eivät pysty esittämään asiaa enää tosissaan. Vähän niin kuin näyttelijä, joka esittää aviomiestä, jonka vaimo on juuri kuollut, ja saa yleisölle lähinnä hymyn naamalle kamalalla ylinäyttelyllä. Kyllähän sekin siihen näytelmään kuuluu, vaiko kuinka?
Täytyy muuten sanoa, että Bonecrusherin mielipiteissä on vielä jotain järkeä, vaikka en minäkään täysin allekirjoita sitä että kajali vie uskottavuuden bändiltä (mulle on ihan sama onko sitä kajalia vai ei, uskoisin että Bodom olisi ihan yhtä hyvä ilmankin sitä) - toisin kuin lukuisien muiden kommentit siitä, mikä vie uskottavuutta joltain bändiltä. Sonata Arctican huonot promokuvat, joissa jätkillä on "typerät" tribaalipaidat päällä, kuulemma tekevät bändistä tiettyjen tahojen mielestä ihan paskan. Myöskin typerä keikkapukeutuminen tekee bändistä ihan paskan. Sama juttu on vaikkapa Kotipellon ja Kakon huono englanninääntämys - kaikki musiikilliset ansiot, joita bändeillä on, ovat täysin turhia, huono ääntämys tekee bändeistä ihan paskoja. Herranen aika, ne jätkäthän ovat suomalaisia ja yrittävät parhaansa - jos musiikki on kuitenkin riittävän hyvää, niin moiset pikkujutut ovat vain niitä asioita, joita korjaamalla bändit voisivat olla vielä enemmän ykkösluokkaa. Ei niitä kuitenkaan pidä minään lähtökohtina pitää, vaan musiikkia. Bonecrusherin pikku nillitys on pientä tuollaisten rinnalla. |
Stratocaster_90 08.02.2006 14:58:01 (muokattu 08.02.2006 14:58:17) | |
---|
Vaikka olen vannoitunut Bodom ja Laiho fani niin sen voin sanoa että epäilen että Laiho olisi hirveästi parempi kuin Jani Liimatainen(eikös hän ollut Sonata Arctican kitaristi?) Ja että kyllä jotkut Sonata Arctican biisit ovat kymmenen kertaa vaikeampia kuin Bodomin jotkut biisit. |
-Cale 08.02.2006 18:22:06 | |
---|
Sama juttu on vaikkapa Kotipellon huono englanninääntämys - kaikki musiikilliset ansiot, joita bändeillä on, ovat täysin turhia, huono ääntämys tekee bändeistä ihan paskoja. Herranen aika, ne jätkäthän ovat suomalaisia ja yrittävät parhaansa - jos musiikki on kuitenkin riittävän hyvää, niin moiset pikkujutut ovat vain niitä asioita, joita korjaamalla bändit voisivat olla vielä enemmän ykkösluokkaa. Ei niitä kuitenkaan pidä minään lähtökohtina pitää, vaan musiikkia. Bonecrusherin pikku nillitys on pientä tuollaisten rinnalla. Joo, ja Kotipellon loistavat vokaalisuoritukset kompensoivat tuota "huonoa" ääntämystä, joka ei ainakaan mua haittaa paskan vertaa, sillä musa on niin helvetin hyvää... |
Samppa90 08.02.2006 19:35:53 | |
---|
Millä tällä? Minusta on vain naurettavaa touhua lauleskella palavista enkeleistä mukamas tosissaan kajaalit silmissä. Miksei se samantien vedä sukkahousuja ylle ja puuteria naamaan? Hynyselläkin voisi olla asiaa tästä aiheesta... nimittäin on huolestuttavaa kun meikkiosastoilla ravaa nykyään enemmän "miehiä" kuin naisia :) Sittenhän ne ois Sisters Of Twisted.(Kyllä toi kajaali musta Laiholle ihan hyvin käy jos vertaa johonki Peter Lindroosiin vai mikä onkaa...) Hevi-Mies on eri mies. |
Samppa90 08.02.2006 19:40:46 | |
---|
pitääkö siihen olla lukion käynyt että voi osata englantia? ;) Laihollahan oli 9 englanista kait. Hevi-Mies on eri mies. |
Mulle on ihan sama mitä porukka naamaansa pistää... Se vain ei ole "äijämäistä" ja on muutenkin turhamaista. En vain ymmärrä miksi... Ei tuo uskottavuutta, näyttää akkamaiselta... jne. Tosin teinitytöt pitää... Kunpa Jumala olisi elossa ja näkisi tämän kaiken. -Homer Simpson |
Samppa90 08.02.2006 20:35:12 | |
---|
Mulle on ihan sama mitä porukka naamaansa pistää... Se vain ei ole "äijämäistä" ja on muutenkin turhamaista. En vain ymmärrä miksi... Ei tuo uskottavuutta, näyttää akkamaiselta... jne. Tosin teinitytöt pitää... Kyllähän Ozzyki käyttää. Hevi-Mies on eri mies. |
Teemu K. 08.02.2006 20:45:06 | |
---|
Kyllähän Ozzyki käyttää. Aina ei pidä matkia... Pitää ajatella myös itse. Kunpa Jumala olisi elossa ja näkisi tämän kaiken. -Homer Simpson |
John Titor 08.02.2006 21:42:10 | |
---|
Joo, ja Kotipellon loistavat vokaalisuoritukset kompensoivat tuota "huonoa" ääntämystä, joka ei ainakaan mua haittaa paskan vertaa, sillä musa on niin helvetin hyvää... No joo, Kotipelto nyt ei ole mikään kuningas biisien vääntäjänä eikä laulajana:D On se kuitenkin ihan asiallista kamaa Stratojen levyille saanut purkitettua. Kakon kanssa asia on kuitenkin mielestäni eri. |
LamaAjanElvis 09.02.2006 00:07:01 | |
---|
Just tuli kakkoselta uusinta. Hokasin vasta melko lopuilla ja näin vaan jonkun 3biisin verran. Aika kova meno kuitenkin. "you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin.
Sormet lähtee soundista. |
aarghto 09.02.2006 00:42:56 | |
---|
Uskottavuus on naurettavaa. Ottakaa mallia vanhoista proge-äijistä. päteminen ja ruikutus. mind the gap. |
Alexi69 09.02.2006 02:48:43 | |
---|
Uskottavuus on naurettavaa. Ottakaa mallia vanhoista proge-äijistä. Ai niinkuin Speedy ja Saku? xD Siinä vasta rautaisia rokkareita. Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD |
Berserkki 11.02.2006 16:50:32 | |
---|
Taitaa Bonecrusheria vaivata peniskateus. "joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk |
McNulty 11.02.2006 17:26:28 | |
---|
Taitaa Bonecrusheria vaivata peniskateus. Enpä ole Aleksin penistä nähnyt enkä välttämättä haluakaan. En ole niitä miehiä. Ja jollei jonkun henkilön ulkonäöstä pidä, eihän se heti tarkoita että "noni, nyt oon kateellinen siun vehkeestä?" vai tarkoittaako? Taitaa sinua vaivata se kun joku ajattelee toisin kuin valtaosa näihin COB-keskusteluihin osallistuva? Kateellinen kun et itse uskalla olla omaa mieltä foorumivihan pelossa? :) Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
Hiku 11.02.2006 17:57:53 | |
---|
No huh, antakaa nyt ihmisten kertoa oma mielipiteensä asiasta. Ei sitä tarvii heti olla vittulemassa jostain "peniskateudesta", jos joku kertoo, ettei diggaa Laihon meikeistä yms. Ymmärtääkseni Suomessa on sananvapaus ja mielipiteensä saa ilmaista, jos niin haluaa. Älkää olko tosikoita. Boutros Boutros Ghali! |
-Prokitaristi- 16.02.2006 19:21:52 | |
---|
Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että saisi Laiho jättää ne meikit pois. Näyttäisi huomattavasti asiallisemmalta. |