Aki 08.02.2006 13:09:07 | |
---|
kokeilin valvetronix-nuppia kaapin kanssa. Kaikki toimi muuten hyvin mutta särössä oli jotain outoa. Niin minkä kaapin kanssa? On mahdollista että 60:sissä ei se putki ole yhtä laadukas kuin 50:ssä. Täyttä mutua, mutta oman 60:sen soundi parani reilusti putken vaihdon jälkeen. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |
superfly 08.02.2006 14:27:50 | |
---|
Niin minkä kaapin kanssa? On mahdollista että 60:sissä ei se putki ole yhtä laadukas kuin 50:ssä. Täyttä mutua, mutta oman 60:sen soundi parani reilusti putken vaihdon jälkeen. Minkä putken laitoit? "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Ocean Boulevard 08.02.2006 15:49:13 | |
---|
Tuli hankittua tuo Voxin AD30VT. Siitä löytyy kyllä hemmetin hyvät soundit. Muutama huippumallinnus ja muutama ei niin hyvä. Muuten olisin ollut taivaissa, mutta jotain pientä ritinää, särinää ja kohinaa jostain tuuppaa. Onneksi ritinät vaikenee hieman kun saa sormet kielille. Johtuuko sitten halvahkosta kitarakaapelista, Squierista vai mistä tuo ritinä? Ei kuitenkaan Microcubella soitellessa rätise. |
P-Nut 08.02.2006 17:15:04 (muokattu 08.02.2006 17:16:17) | |
---|
Niin minkä kaapin kanssa? On mahdollista että 60:sissä ei se putki ole yhtä laadukas kuin 50:ssä. Täyttä mutua, mutta oman 60:sen soundi parani reilusti putken vaihdon jälkeen. En ole varma tuosta AD60VT mallista, mutta ainakin AD120VT malliin on aivan _PIRUN_ vaikea vaihtaa putket :D Niistä putken päistä ei nimittäin millään saa otetta tarpeeksi hyvin :P Minkä putken laitoit ? Voisin samalla vastata tähän Akin puolesta kun samoja putkia yritin itse vaihtaa. Eli kyseessä on JJ ECC803S putket. Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
jarpppa 08.02.2006 18:10:03 | |
---|
Tänään on saaneeet vaasan unisoundiin uuden erän valvetronix50.Oma lähti tänään tulemaan kotia päin... "Loppusoinnut täytyy olla että juntit tajuaa" Toppo Koponen kumikameli |
Mikä olennainen ero nyt noissa AD60VT:ssä ja AD60VTX:ssä on, kerta hintaa löytyy tosta X:stä yli pari sataa enemmän? - |
Thule 08.02.2006 18:40:57 (muokattu 08.02.2006 18:42:50) | |
---|
Mikä olennainen ero nyt noissa AD60VT:ssä ja AD60VTX:ssä on, kerta hintaa löytyy tosta X:stä yli pari sataa enemmän? Kaiutin. Kalliimmassa on NeoDog. Only a Gibson is expensive enough. |
JMzz 08.02.2006 18:41:56 (muokattu 08.02.2006 18:42:19) | |
---|
Kaiutin. Kalliimmassa on Neo Dog. Ja sekö tuo yli pari satasta hintaan... muuten ilmeisesti VTX:ssä on suljettu kaappi. - |
Thule 08.02.2006 18:43:49 | |
---|
Ja sekö tuo yli pari satasta hintaan... muuten ilmeisesti VTX:ssä on suljettu kaappi. Juu, voipi olla. Ainakin kuvan perusteella VTX on jykevämpi. Only a Gibson is expensive enough. |
Rakoni 08.02.2006 18:48:57 | |
---|
Niin minkä kaapin kanssa? On mahdollista että 60:sissä ei se putki ole yhtä laadukas kuin 50:ssä. Täyttä mutua, mutta oman 60:sen soundi parani reilusti putken vaihdon jälkeen. Se oli Voxin kaappi, oliskohan ollut 4x10 tai jotain vastaavaa. En tiedä vaikuttiko säröön esim. piuhat tai Luken EMG85-tallamikki. Sanokaa DT kun haluatte hyvää |
Rakoni 08.02.2006 19:01:37 | |
---|
Onkos kukaan muu muuten huomannut, että missään esitteessä ei lue, että valvetronix-nupissa olisi putkea? Ihan mielenkiintoinen yksityiskohta tämä. Sanokaa DT kun haluatte hyvää |
P-Nut 08.02.2006 19:05:15 | |
---|
Juu, voipi olla. Ainakin kuvan perusteella VTX on jykevämpi. Sama vekotin sen kun VT. Suljettu takaosa ja parempi elementti. Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
Kasperi Tervonen 08.02.2006 19:25:48 | |
---|
Sama vekotin sen kun VT. Suljettu takaosa ja parempi elementti. Osaisikohan joku kertoa mitä tämä tarkoittaa käytännössä? "What do you mean I ain't kind?
Just not your kind." -Dave Mustaine |
Tami 08.02.2006 19:34:07 | |
---|
Osaisikohan joku kertoa mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Mulla on ollu 120VT ja 120 VTX. VTX oli tiukempi ja sen bassotoisto oli luonnollisesti "jykeämpi" johtuen tuosta umpikopasta. Suuremmilla volyymeillä tuo VTX tärisi ja värisi tiukoilla bassovaikutteisilla säröillä kuin Vibra... Kuitenkin tuossa VT mallissakin on mun makuun riittävän tiukka toisto ihan sinne jyrkkään junttaan asti, joten silläkin pärjää. VT-malli soi sitten minun mielestä cleaneilla avonaisemmin = paremmin. Plus avonaisen mallin kopassa sai kuljetettua piuhat ja polkimen kätsästi keikalle....järkeä tai ei niinkuitenkin tein.... Töissä intissä - vikaa vintissä |
JMzz 08.02.2006 20:07:40 | |
---|
Mulla on ollu 120VT ja 120 VTX. VTX oli tiukempi ja sen bassotoisto oli luonnollisesti "jykeämpi" johtuen tuosta umpikopasta. Suuremmilla volyymeillä tuo VTX tärisi ja värisi tiukoilla bassovaikutteisilla säröillä kuin Vibra... Kuitenkin tuossa VT mallissakin on mun makuun riittävän tiukka toisto ihan sinne jyrkkään junttaan asti, joten silläkin pärjää. VT-malli soi sitten minun mielestä cleaneilla avonaisemmin = paremmin. Plus avonaisen mallin kopassa sai kuljetettua piuhat ja polkimen kätsästi keikalle....järkeä tai ei niinkuitenkin tein.... Edelleenki ihmettelen, että tästä ilosta saa sii maksaa yli 200 euriboria. Ei vaikuta investoinnin arvoiselta, mutta pitää itse käydä testimässä. - |
NeonKnight 08.02.2006 20:19:49 | |
---|
Muuten olisin ollut taivaissa, mutta jotain pientä ritinää, särinää ja kohinaa jostain tuuppaa. Onneksi ritinät vaikenee hieman kun saa sormet kielille. Johtuuko sitten halvahkosta kitarakaapelista, Squierista vai mistä tuo ritinä? Ei kuitenkaan Microcubella soitellessa rätise. Ootko koittanut laittaa Noisegatea?
|
Ocean Boulevard 08.02.2006 21:16:51 | |
---|
Ootko koittanut laittaa Noisegatea? Ei auttanut noise reduction. Joku maadoitus tai muu vastaava (sähköpuoli ei ole meikäläisen ominta aluetta) tässä nyt varmaan kusee. Kenties kitarassa. Kun laittaa käden kiinni kieliin, tallaan tai kaapelin liittimeen niin kohina/'"paukkuminen"/ritinä/suhina vaimenee. Testasinpa tällaistakin: koputtelin sormella Voxin takaosan ruuveja koskematta kitaran metalliosiin, tuloksena oli ritinää ja sitä sellaista "sähköpauketta", tiedätte varmaan. No kosketin toisella kädellä kieliin ja kopauttelin uudestaan niitä ruuveja, tuloksena tällä kertaa ei mitään sivuääniä. Voxi siis kaiken aikaa päällä. Siis kyllähän MicroCubellakin hieman suhisee, kun laittaa gainia mutta Voxin kanssa se alkaa mennä jo häiritsevän puolella. Osaisikohan joku sähköasioista paremmin selvillä oleva ohjeistaa. Muutenhan tuo on aivan mahtava vahvistin, mutta tuo ärsyttävä rätinä... Kitarana on Squier Stratocaster, kaapeli joku Soundking. |
Ziggy Bubba 08.02.2006 21:48:31 | |
---|
Juu, on alkanut meikäläistäkin kiinnostamaan nuo Voxit tässä viime aikoina. Tällä hetkellä skulailen Pod XT Live / 2 x Behringer Truth 2030A -yhdistelmällä... Vaikka varsin toimiva paketti kotiin onkin, niin kyllä sitä taas on alkanut kaipaamaan sitä ihan oikeaa kitaravahvaria :) Tässä mietinkin seuraavanlaista: Olisin hommaamassa purkkia ihan kotikäyttöön, mutta olen kahden vaiheilla, 15 vaiko 30 wattinen? Hintaeroa noilla ei kamalasti ole ja tuossa isommassa olisi se tehon säätökin mukana.. Ja kun olen ymmärtänyt että nuo toimivat jopa paremmin kun hiukan "luukuttaa"... Ja onkohan noissa suuria eroja soundissa? Kiitoksia. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
superfly 08.02.2006 22:08:58 | |
---|
Juu, on alkanut meikäläistäkin kiinnostamaan nuo Voxit tässä viime aikoina. Tällä hetkellä skulailen Pod XT Live / 2 x Behringer Truth 2030A -yhdistelmällä... Vaikka varsin toimiva paketti kotiin onkin, niin kyllä sitä taas on alkanut kaipaamaan sitä ihan oikeaa kitaravahvaria :) Tässä mietinkin seuraavanlaista: Olisin hommaamassa purkkia ihan kotikäyttöön, mutta olen kahden vaiheilla, 15 vaiko 30 wattinen? Hintaeroa noilla ei kamalasti ole ja tuossa isommassa olisi se tehon säätökin mukana.. Ja kun olen ymmärtänyt että nuo toimivat jopa paremmin kun hiukan "luukuttaa"... Ja onkohan noissa suuria eroja soundissa? Kiitoksia. 15 watilla minä pärjään Valvetronixin kanssa bänditreeneissäkin mainiosti. Kyllä se saundi alkaa pelittää vasta luukutettuna paremmin. Hiljaakin tosin kuulostaa hyvältä. Ero ei ole kovin suuri mutta on olemassa. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Ziggy Bubba 08.02.2006 22:15:00 | |
---|
15 watilla minä pärjään Valvetronixin kanssa bänditreeneissäkin mainiosti. Kyllä se saundi alkaa pelittää vasta luukutettuna paremmin. Hiljaakin tosin kuulostaa hyvältä. Ero ei ole kovin suuri mutta on olemassa. 15 wattia riittää sinänsä mullekin mainiosti, mutta mietinkin just tota 30 wattisesta löytyvää mahdollisuuttaa tehon pudottamiseen.. vaikkapa 2w teholla voisi luukuttaa mun kaupunkilaisjärjellä aika myöhäänkin illalla :) Vai pitääkö noissa luukuttaa sitä elementtiä? www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |