mr_b 08.02.2006 14:02:56 (muokattu 08.02.2006 14:03:07) | |
---|
Rock/Pop Raskaampi musiikki Huumori Roots, Jazz ja etno Elektroninen musiikki Hiphop Muut Alternative/indie (en minä tahdo penkoa ainoaa kiinnostavaa osastoa Rock/popin seasta...) Iskelmä Chicks dig dig d-i-g dig dig metaphors. |
rlo 08.02.2006 14:05:03 | |
---|
Hyvä juttu että Juhani on ottanut kopin aiheesta. Minusta vakiotyylit + muut ja jokaiseen voi sitten omalla kentällään kertoa lisää. Kentän pituus max. 10mrk ettei liikaa höpinää. Hyvä jos teette muutoksen, pokkaamme syvään t.reka Les Is More |
Feggy 08.02.2006 14:09:15 | |
---|
Alternative/indie (en minä tahdo penkoa ainoaa kiinnostavaa osastoa Rock/popin seasta...) Iskelmä Totta, mutta käsite indie/alternative voi olla mitä tahansa. Se voi olla postgrungea tai vässykkäpoppia. Jep, mut kyl toi mulle sopii, itekin kun olen saman alan miehiä. Iskelmä ja tanssimusiikki tosiaan jäi. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
Juhani 08.02.2006 14:14:30 | |
---|
Nää olisi linjassa keskustelun alueiden kanssa: Rock, pop, alternative Raskaampi musiikki Jazz, fuusio, etno, proge, latin, reggae Tanssimusiikki Klassinen Roots Elektroninen ja elektroakustinen musiikki Sitten vielä muita tähän, mitä tässä on mainitukin. Toisaalta voisi vetää puhtaalta pöydältä. Näitä ei saisi olla kuitenkaan liikaa myöskään. |
rlo 08.02.2006 14:18:22 | |
---|
Nää olisi linjassa keskustelun alueiden kanssa: Rock, pop, alternative Raskaampi musiikki Jazz, fuusio, etno, proge, latin, reggae Tanssimusiikki Klassinen Roots Elektroninen ja elektroakustinen musiikki Sitten vielä muita tähän, mitä tässä on mainitukin. Toisaalta voisi vetää puhtaalta pöydältä. Näitä ei saisi olla kuitenkaan liikaa myöskään. Jep! Hyvältä vaikuttaa Les Is More |
Feggy 08.02.2006 14:23:40 | |
---|
Nää olisi linjassa keskustelun alueiden kanssa: Rock, pop, alternative Raskaampi musiikki Jazz, fuusio, etno, proge, latin, reggae Tanssimusiikki Klassinen Roots Elektroninen ja elektroakustinen musiikki Sitten vielä muita tähän, mitä tässä on mainitukin. Toisaalta voisi vetää puhtaalta pöydältä. Näitä ei saisi olla kuitenkaan liikaa myöskään. Sopii mulle. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
Juhani 08.02.2006 14:49:29 | |
---|
Sopii mulle. Laitoin vielä aakkosjärjestykseen ja lisäsin: hiphop, huumori ja muut. Miltä näyttääisi: Elektroninen ja elektroakustinen musiikki Hiphop Huumori Jazz, fuusio, etno, proge, latin, reggae Klassinen Muut Raskaampi musiikki Rock, pop, alternative Roots Tanssimusiikki |
Johtaja 08.02.2006 14:51:27 | |
---|
Laitoin vielä aakkosjärjestykseen ja lisäsin: hiphop, huumori ja muut. Miltä näyttääisi: Elektroninen ja elektroakustinen musiikki Hiphop Huumori Jazz, fuusio, etno, proge, latin, reggae Klassinen Muut Raskaampi musiikki Rock, pop, alternative Roots Tanssimusiikki Näistä on moni liian pitkä jos halutaan tuo genre myös otsikkoon esittäjän ja biisin perään. Pitäisi vähän lyhentää. Elektroninen Hiphop Huumori Jazz/fuusio Klassinen Muut Metal/Heavy Rock/Pop Roots Tanssimusiikki (vai Iskelmä?) tms. voisi olla lähempänä sopivaa. |
McNulty 08.02.2006 14:52:48 | |
---|
Metal/Heavy? Eiköhän tuo pelkkä "metal" riitä? :) Vai onko jollain nyt välähtänyt oikein kunnolla? Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
Juhani 08.02.2006 14:58:36 | |
---|
Metal/Heavy? Eiköhän tuo pelkkä "metal" riitä? :) Vai onko jollain nyt välähtänyt oikein kunnolla? Raskaampi musiikki Kattaisi ehkä metallin kaikenmaailman genret? |
Juhani 08.02.2006 15:00:17 | |
---|
Ehdotus: Elektroninen Hiphop Huumori Iskelmä Jazz/fuusio Klassinen Muut Raskaampi musiikki Rock/Pop Roots |
Juhani 08.02.2006 15:05:07 | |
---|
Metal/Heavy? Eiköhän tuo pelkkä "metal" riitä? :) Vai onko jollain nyt välähtänyt oikein kunnolla? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_heavy_metal_genres * 1 Black Metal * 2 Death metal * 3 Doom metal * 4 Folk metal * 5 Glam Metal * 6 Gothic Metal * 7 Grindcore * 8 Heavy Metal * 9 Industrial Metal * 10 Metalcore * 11 Neo-Classical Metal * 12 Nu Metal * 13 Power metal * 14 Progressive metal * 15 Symphonic Metal * 16 Thrash metal * 17 Cross-Genre References o 17.1 Alternative Metal o 17.2 Avantgarde Metal o 17.3 Celtic Metal o 17.4 Christian Metal o 17.5 Classic Metal o 17.6 Dark Metal o 17.7 Epic Metal o 17.8 Extreme Metal o 17.9 NWOBHM o 17.10 Party Metal o 17.11 Rap Metal o 17.12 Speed Metal o 17.13 Tech Metal o 17.14 Viking Metal * 18 Related Genres o 18.1 Blues Rock o 18.2 Hard Rock :D |
Johtaja 08.02.2006 15:07:17 | |
---|
Raskaampi musiikki Kattaisi ehkä metallin kaikenmaailman genret? Mutta on aika pitkä. |
Juhani 08.02.2006 15:12:19 | |
---|
Mutta on aika pitkä. On kyllä, ajattelin vain että se kattaisi kaiken agressiivisen musan. Niitä genrejä kun riittää esim. grindcore. Toisaalta tuo on suuntaa-antava kuitenkin ja otsikosta tulee tosiaan helposti liian pitkä. Laitetaan metalli vaan. |
Feggy 08.02.2006 15:12:20 | |
---|
Laitoin vielä aakkosjärjestykseen ja lisäsin: hiphop, huumori ja muut. Miltä näyttääisi: Elektroninen ja elektroakustinen musiikki Hiphop Huumori Jazz, fuusio, etno, proge, latin, reggae Klassinen Muut Raskaampi musiikki Rock, pop, alternative Roots Tanssimusiikki Jos kyseessä on pudotusvalikko, olis ehkä syytä laittaa ne suosituimmat ensin eli ilmeisesti rock etc, raskaampi ja mitäsitten? "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
Juhani 08.02.2006 15:13:47 | |
---|
Jos kyseessä on pudotusvalikko, olis ehkä syytä laittaa ne suosituimmat ensin eli ilmeisesti rock etc, raskaampi ja mitäsitten? Se laittaa genret eriarvoiseen asemaan. Aakkosjärjestyksessä näin ei ole. |
Feggy 08.02.2006 15:15:17 | |
---|
Se laittaa genret eriarvoiseen asemaan. Aakkosjärjestyksessä näin ei ole. Totta. Enpä ajatellutkaan. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
Nyt on lomaketta uusittu. Genrejä voidaan tarvittaessa vielä säätää, mutta ainakin toistaiseksi nuo. |
Feggy 08.02.2006 15:21:27 | |
---|
Jeh! Koitanpa olla itsekin aktiivisempi palautteen suhteen. En kyllä lupaa mitään syvääluotaavia arvosteluja (niitä saan värkätä tarpeeksi muutenkin), mutta jonkin sanan voisi yrittää joskus sanoa. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
Juhani 08.02.2006 15:21:29 | |
---|
|