Demostudio 08.02.2006 13:08:41 | |
---|
Bändin nimi: RekaJaLaura Kappaleen nimi: Nothing Else Matters (Ballad) URL: http://www.rekastudiot.com/Kappaleet6.mp3 (Mp3) Otin tämän uudestaan tänne jos vaikka saisi pari kommenttia kun tuntuu aktivoituvan demo-osasto! |
Härski 08.02.2006 13:24:39 | |
---|
No oisitte versioinu edes Smoke On the Waterin, ni ois olluedes vähän tuntemattomampi biisi ja enemmän mielikuvitusta. |
Heh heh, hyvin kommentoitu. Historiana voin kertoa että alunperin tehty Metallica faneille jotka menivät naimisiin, häävalssiksi. Smoke On The Water tulee varmaan seuraavana..no ei nyt sentään. Itse olen sitä mieltä että coverointikin on kivaa, hyviä sävellyksiä on pilvin pimein. Jatkossa saatte kärsiä omistakin biiseistänikin... Kiitos kommentista Härski...laittaisitko mitä olet tehnyt tänne niin käyn tsekkamassa. Annatko arvostelut myös Misirlousta/RekaStudiot t.reka Les Is More |
PHy 08.02.2006 14:17:20 | |
---|
Historiana voin kertoa että alunperin tehty Metallica faneille jotka menivät naimisiin, häävalssiksi. Itse olen sitä mieltä että coverointikin on kivaa, hyviä sävellyksiä on pilvin pimein.
Kuuntelin tämän sivuiltanne ja on pakko myöntää, että jäin miettimään mihin tämä on tehty mutta tuo häävalssi selittää kaiken. Voin vain kuvitella, kuinka vanhempi hääväki on hiihtänyt pitkin parkettia tämän tahtiin ja miettinyt että 'pitikö tämäkin nyt vielä nähdä'. Sinällään biisi on komea ja viulu- tms. jutut ovat hienoja mutta jostain syystä ensimmäisen minuutin jälkeen tuli sellainen olo, että 'sen huippukohdan pitäisi varmaan jo kohta tulla'. Tuo saattaisi toimia hyvin jos alun kamariorkesterin osuuden jälkeen päästettäisiin rokkibändi ja sinfoniaorkesteri irti, jolloin lopun huipennuksen voisi muodostaa jokin ELO-tyyppinen spektaakkeli. |
rlo 08.02.2006 14:57:40 (muokattu 08.02.2006 15:00:33) | |
---|
Huippukohtaa itsekin odottelen tuossa veriossa. Uuta versiota tehdään ihan vaan huvikseen johon tulee rummut ja basso. Tuo viulu on muuten aito sähköviulu. Alunperin olemme soittaneet tuota kyllä akustisella viululla. Vanhempi väki ihme kyllä kehui...tyttö on sen verran karismaattinen lavalla. Minä istuin taka-alalla hissukseen muutaman jännäkaljan juotuani...niin soitin minä myös. ELO on myös minun lemppari nuoruusvuosilta. Les Is More |
rlo 10.02.2006 12:12:14 | |
---|
Olen ollut niin ahkera kommentoija, niin antakaa kommentteja tähänkin kokeiluumme. Lisäämme tähän rummut ja basson tai sitten soitamme koko jutun uusiksi kun skitta soitettu klikin kanssa joka tahmaa paikkapaikoin. Tytöllä on sähköviulu ja skitat akustisia. Les Is More |