cobhc_maniac 07.02.2006 21:55:24 | |
---|
Niin, tyhmältä kuulostaa mutta kiinnostaisi tietää. Onko jotain päätteen ohituskikkaa tai mitään muuta poppakonstia olemassa? niin, avautukaa ja haukkukaa tyhmäksi. Mutta kertokaa. olin sitte pertti taikka keijo,
Peukalo keskellä kämmentä silti. |
janik 07.02.2006 21:57:38 | |
---|
Niin, tyhmältä kuulostaa mutta kiinnostaisi tietää. Onko jotain päätteen ohituskikkaa tai mitään muuta poppakonstia olemassa? niin, avautukaa ja haukkukaa tyhmäksi. Mutta kertokaa. No jos siihen etuasteeseen saa kuulokkeet kiinni, niin sitten voi! |
Puoskari89 07.02.2006 21:58:43 | |
---|
tai sitten pistät sen koneeseen kiinni Kitara ja kahvia.
Mitä muuta voisi tarvita!? |
Svensson 07.02.2006 22:24:05 | |
---|
Jos tarkoitat että sulla on nuppi tai combo missä on pääte + etunen yhdessä voit vetää johdon efekti loopin sendistä minne haluatkin. Esa-pirjo alias Svensson |
Mrezzye 07.02.2006 22:27:23 | |
---|
Englin E530 -etusessa on pieni trankkupääte, jolla voi soittaa myös kaapin kautta. Mitään kovaa mökää ei varmaankaan lähde, enkä tiedä onko soundikaan kaikkein mainioin. Muista etusista en tiedä. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
JMP71 07.02.2006 23:07:19 | |
---|
Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa- |
Grimmu 08.02.2006 00:30:39 | |
---|
Pimeä. |
Bee-äf 08.02.2006 10:29:26 | |
---|
Etuasteen ääni (säröllä) itsessään ei ole hirveän kaunista kuunneltavaa - eli jotenkin sen pitäisi tulla päätteen ja kaiuttimen kautta (esmes PA). Äänityksissä voi käyttää jotain kaiutinemulaattoria. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
Aki 08.02.2006 13:06:46 | |
---|
Etuasteen ääni (säröllä) itsessään ei ole hirveän kaunista kuunneltavaa - eli jotenkin sen pitäisi tulla päätteen ja kaiuttimen kautta (esmes PA). Äänityksissä voi käyttää jotain kaiutinemulaattoria. Se pääte ei kitarakäytössä tee paljoa muuta kuin vahvistaa ääntä, se on se kaiutin joka tekee sen ison soundieron. Etuastehan on periaatteessa vahvistin siinä missä pääteastekin, mutta vahvistusta on vain reilusti vähemmän. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |
cobhc_maniac 09.02.2006 08:07:44 | |
---|
olin sitte pertti taikka keijo,
cobhc_maniac 09.02.2006 08:10:00 | |
---|
Etuasteen ääni (säröllä) itsessään ei ole hirveän kaunista kuunneltavaa - eli jotenkin sen pitäisi tulla päätteen ja kaiuttimen kautta (esmes PA). Äänityksissä voi käyttää jotain kaiutinemulaattoria. vai että pa:n kautta onnistuu mahdollisesti? kiitos paljon johan hekpotti. mutta kaiken kaikkiaan tuli vain mieleen kun kenties olen sitä vasta hommaamassa. olin sitte pertti taikka keijo,
päänahka 09.02.2006 08:23:12 | |
---|
vai että pa:n kautta onnistuu mahdollisesti? kiitos paljon johan hekpotti. mutta kaiken kaikkiaan tuli vain mieleen kun kenties olen sitä vasta hommaamassa. Todennäköisesti PA:n kautta etenkin särösoundi on aika karmea. Kitaravehkeet on käänteistä hifiä. Ei kestä. |
nakedzen 09.02.2006 12:30:06 (muokattu 09.02.2006 12:33:47) | |
---|
Vaikka soittaisitkin vain efektiloopin kautta, niin jos sulla on nuppi&kaappi- yhdistelmä niin muista kytkeä kaappi nuppiin vaikka mastervolat olisikin nollassa. Muuten nuppi päästää pahimmassa tapauksessa taikasavut ulos. poks |
pardy 09.02.2006 16:42:47 | |
---|
Vaikka soittaisitkin vain efektiloopin kautta, niin jos sulla on nuppi&kaappi- yhdistelmä niin muista kytkeä kaappi nuppiin vaikka mastervolat olisikin nollassa. Muuten nuppi päästää pahimmassa tapauksessa taikasavut ulos. poks Tämä pätee jos kyseessä on putkinuppi. Trankut ei niinkään piittaa että onko kuormaa vaiko ei. |