Jani The Rock 07.02.2006 20:18:10 (muokattu 07.02.2006 20:18:49) | |
---|
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
VÄKIPÄÄ 08.02.2006 02:49:17 | |
---|
hmmm... Hyvinkäältä kun olen kotoisin ja on pidemmän aikaa kiinnostanut saada lisää nouhauta kirjoittamisesta. Enpä tiedä, luennoille voisin tulla. Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen? |
Jani The Rock 08.02.2006 10:50:37 | |
---|
hmmm... Hyvinkäältä kun olen kotoisin ja on pidemmän aikaa kiinnostanut saada lisää nouhauta kirjoittamisesta. Enpä tiedä, luennoille voisin tulla. Jos oot tulollaan sitte, niin pistele vaikka pikaviestiä ennen sitä niin kattellahan. Jos meinaan huvittaa. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Flow 08.02.2006 11:09:10 | |
---|
Hitsi, tuonnehan voisin vaikka lähteä. Jos ei tuohon aikaan ole töitä niin minut löytää sitten luennolta. “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
Voisi olla ihan mielenkiintoinen tapahtuma. Täytyy pistää harkintaan. Fantasia tai proosapajaan voisi ehkä osallistua tai sitten tyydyn pelkkiin luentoihin. "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 Suhteettomat Toverit #2 |
Chrissie 08.02.2006 13:52:24 | |
---|
Klubinne jäsenhän minä en ole... kirjoittaja kuitenkin... ja kieltämättä kiinnostavalta kuulostaa tuo. Harmi, ettei tiedä elämäänsä noin pitkälle. Saatan hyvinkin olla töissä tai sitten en.. Hyvinkää, no, onhan sinne jonkin verran matkaa. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"If I am the storm, if I am the wonder will I have flashlights, nightmares and sudden explosions?"
Röyksopp - What Else Is There? |
Jani The Rock 08.02.2006 13:58:40 | |
---|
Klubinne jäsenhän minä en ole... kirjoittaja kuitenkin... ja kieltämättä kiinnostavalta kuulostaa tuo. Harmi, ettei tiedä elämäänsä noin pitkälle. Saatan hyvinkin olla töissä tai sitten en.. Hyvinkää, no, onhan sinne jonkin verran matkaa. Juup, ei ollu mitenkään tarkotus sorsia ketään... Tuli hätäpäissään rustattua vähän hölömö otsikko. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Deep Shadow 08.02.2006 14:24:55 | |
---|
Tuli hätäpäissään rustattua vähän hölömö otsikko. Hyvää mainosta klubille :) "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Jani The Rock 08.02.2006 14:33:24 | |
---|
Hyvää mainosta klubille :) No jos tuala vaikka oppis funteeraamaan ennenku kirjottaa. 8) Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Chrissie 08.02.2006 14:46:47 | |
---|
No jos tuala vaikka oppis funteeraamaan ennenku kirjottaa. 8) Pöh, en minä sitä :) Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"If I am the storm, if I am the wonder will I have flashlights, nightmares and sudden explosions?"
Röyksopp - What Else Is There? |
Antsa 08.02.2006 14:59:27 | |
---|
Kuulostaa harkinnan arvoiselta. Katsotaan katsotaan. We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold... |
arancia 08.02.2006 16:25:41 (muokattu 08.02.2006 16:25:58) | |
---|
Kuulostaa ehdottomasti siltä, että tuonne haluaisin lähteä. Lähteminen riippuu kuitenkin siitä, saanko (mahdollisista) kesätöistä vapaata tuolloin. Seuraavana päivänä pitäisikin olla yliopiston pääsykokeissa Jyväskylässä. Tiedän liikaa ollakseni tietämätön mutta liian vähän tietääkseni tarpeeksi. |
riimu 08.02.2006 16:55:43 | |
---|
Kannattaa muutenkin tsekata löytyykö kirjoittajapajoja omalta paikkakunnalta, sillä noita alkaa nykyään olla aika paljonkin Suomessa. Itse tällä hetkellä opiskelen luovaa kirjoittamista ja hyvällä säkällä pääsee vetämään ehkä ryhmääkin seuraavana vuonna. Kunhan vaan yhden lapun löydän niin voin vaikka linkkilistaa tänne pistää, jos ihmisiä kiinnostaa. Let us go in; The fog is rising. |
hanuristi 08.02.2006 17:13:00 | |
---|
Jahas, tuota pitänee harkita. Massacre can be fun! Mä haluun naimisiin Vanilla Icen kanssa! xDDDDDDDDDDD - Juugeli |
Deep Shadow 08.02.2006 22:30:13 | |
---|
Kunhan vaan yhden lapun löydän niin voin vaikka linkkilistaa tänne pistää, jos ihmisiä kiinnostaa. Pistä toki... "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
VÄKIPÄÄ 09.02.2006 01:00:50 | |
---|
Nyt rupesi nappaamaa! Jos vaan ei ole duunia tuolloin niin lähden völjyyn! Varmaankin sci-fi ja runopajat voisi ottaa. Sci-fiä tulee luettua jatkuvasti, mutta runous nyt ei niinkään kiinnosta, mutta jos runopajasta saisi sanoituspuuhiin uutta potkua. Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen? |
Jani The Rock 16.02.2006 23:14:58 | |
---|
Nostetaas tätä, jos löytys vielä kiinnostuneita. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |