Säätäjä 07.02.2006 21:29:28 | |
---|
Kai niihin Mikseri.netin tiedostoihinkin on suora linkki olemassa ja ei vaatine kovin suurta tietämystä etsiä sellaista linkitettäväksi. Sen vertaa jos ei viitsi panostaa, että kysyy joltakulta joka tietää, niin kaipa se kertoo aika paljon bändihommiin panostamisestakin. Ihan yhtä paljon kertoo se, ettei vaivaudu laittamaan Javascriptiä päälle tai etsimään ylipäätään vikaa miksi mikserin latausnappula ei toimi. Kaupallinen=Paskaa |
Fortune 07.02.2006 21:37:50 | |
---|
Ihan yhtä paljon kertoo se, ettei vaivaudu laittamaan Javascriptiä päälle tai etsimään ylipäätään vikaa miksi mikserin latausnappula ei toimi. Noo, oletan että tuollainen "Lataa"-linkki olisi ihan normaali linkki eikä mikään syy laittaa jotain JS-hilavitkutinhässäkkää päälle. |
Juhani 07.02.2006 21:39:33 | |
---|
Muusikoiden.net:in rinnalle julkaistaan kokonaan uusi ja oma palvelunsa Maihinnousu.net. Se korvaa demostudion, joka samalla poistuu täältä. Näin siis vuonna 2017. ;) |
Lennu 08.02.2006 07:41:14 | |
---|
Noo, oletan että tuollainen "Lataa"-linkki olisi ihan normaali linkki eikä mikään syy laittaa jotain JS-hilavitkutinhässäkkää päälle. On se lähdekoodista päätellen ihan normaali ahref-linkki. Mutta siinä on joskus ainakin mulla ollut jotain häikkää silt. Download toimii ainakin. |
maelstorm 08.02.2006 07:49:15 | |
---|
demostudion paskuudestakin on vatvottu jo vuosia mutta mikään ei liiku mitään ei tapahdu. Siivet. |
rlo 08.02.2006 08:57:08 | |
---|
Oletteko käyneet www.mikseri.net saitilla. Siellä on paremmin nuo jaot ja muutenkin selkeämmin tehty saitti. Toki haluaisin tämänkin pelaavan. Niinhän me jauhamme tämän heikkoitta mutta nyt olisi korkein aika saada ylläpitäjät vauhtiin tai muuten jengi täältä valuu muualle. YLLÄPITÄJILLE VAAN PALAUTETTA. Minä laitan ylläpitoon viestin että lukevat tätä keskusteluketjua. Jos mitään ei tapahdu on se ylläpidon moga tai sitten niitä ei enää kiinnosta. Pitäisikö silloin saada uutta verta ylläpitoon. Les Is More |
maelstorm 08.02.2006 09:04:49 | |
---|
Oletteko käyneet www.mikseri.net saitilla. Siellä on paremmin nuo jaot ja muutenkin selkeämmin tehty saitti. Toki haluaisin tämänkin pelaavan. Niinhän me jauhamme tämän heikkoitta mutta nyt olisi korkein aika saada ylläpitäjät vauhtiin tai muuten jengi täältä valuu muualle. YLLÄPITÄJILLE VAAN PALAUTETTA. Minä laitan ylläpitoon viestin että lukevat tätä keskusteluketjua. Jos mitään ei tapahdu on se ylläpidon moga tai sitten niitä ei enää kiinnosta. Pitäisikö silloin saada uutta verta ylläpitoon. hei, vatussi, taatusti kaikki tietävät mikserin. Mainostaahan ne itsekin "Suomen suosituin" ja niin edelleen. Lisäksi, muusikoiden.netin toinen keskeinen ylläpitäjä on jo kommentoinut tähän ketjuun ja demostudion paskaisuus on tiedossa ja tunnustettu asia muutenkin, joten älä itke vaan syö puuroa ja niele. Siivet. |
Bonham 08.02.2006 09:42:18 | |
---|
Oletteko käyneet www.mikseri.net saitilla. Siellä on paremmin nuo jaot ja muutenkin selkeämmin tehty saitti. Toki haluaisin tämänkin pelaavan. Niinhän me jauhamme tämän heikkoitta mutta nyt olisi korkein aika saada ylläpitäjät vauhtiin tai muuten jengi täältä valuu muualle. YLLÄPITÄJILLE VAAN PALAUTETTA. Minä laitan ylläpitoon viestin että lukevat tätä keskusteluketjua. Jos mitään ei tapahdu on se ylläpidon moga tai sitten niitä ei enää kiinnosta. Pitäisikö silloin saada uutta verta ylläpitoon. Ilman muuta!!! Varmaan erittäin moni on halukas uhraamaan 10 vuotta elämästään tehdäkseen ilmaiseksi tälläistä saittia... Tämä on just tätä; MINÄ laitoin jo viime viikolla viestiä ylläpidolle eikä mitään ole tapahtunut!! MINÄ vaadin muutoksia!!! On se kumma kun MINULLE ei palvelu pelaa. MINÄ lähden kohta toiselle saitille. Paskat. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Laittakoon Demoilijat otsikkoon tyylisuunan, kyllä se riittää. Ja esim. minä en demopalstaa seuraa, en jaksa ja viitti ja halua. Menetän varmasti mukavia musahetkiä, olkoon se mun tappio. Ja demopalsta on vain hyvin pieni osa koko Mnettiä. Ilmeisesti tän foorumin käyttäjät on sit kuitenkin kiinostuneet enempi muusta kuin demojen kuuntelusta. Kyllä mä ymmärrän , että on kiinostusta saada palautetta omista demoista, mut ilmeisesti tän saitin porukka ei ole moiseen sit orjentoitunut. Ja ylläpitoa (kaks hlö) on turha moittia, hyvä et on tällainen saitti edes olemassa. LIS: Mielummin muuten olen pyytänyt täälläkin pändeiltä demolevyn kotiin postissa, kuin kuunnellut netin kautta. Paljon helpompaa...munsta. RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
Jäärä 08.02.2006 10:36:42 | |
---|
Mä kuuntelen muutaman biisin päivässä demostudion kautta. Aika vähän tulee kuitenkin annettua palautetta. Ei ole aikaa/halua alkaa miettimään mitään positiivisia puolia biisistä ja muotoilla palautetta siihen muotoon, ettei omasta sydänverestään muovatun biisin tekijä pahoittaisi mieltään, ymmärtäisi palautetta väärin tms. Oonkin antanut palautetta lähinnä niille biiseille, jotka ovat mun mielestä hyviä tai joissa on mun mielestä joku todella hieno yksityiskohta. (Hehe! Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että jos en ole kommentoinut juuri Sinun demoasi, on se mielestäni sanoinkuvaamatonta kökköä, vaan todennäköisesti en ole kuullut sitä!) Cover-biisit jää lähes jokainen kuuntelematta, samoin biisit, joidenka tekijänä on todella "huonon" nimen omistava orkesteri. Saman bändin biisit, jotka ovat allekkain jokainen omana threadina jäävät kuuntelematta myös. Miksei saman demon kaikkia biisejä voi listata siihen yhteen aloituskirjoitukseen? Semmonen käytäntö vienee potentiaalisia kuuntelijoita myös muilta bändeiltä, joiden tuotokset putoavat helposti seuraavalle sivulle. Oman demostudiossa olevan threadin nostelu täysin turhan kommentin heittämällä suorastaan hylkii ottamaan kuuntelun alle ko. tuotoksen. Kuten moneen kertaan on täälläkin todettu, niin jonkinlainen kuvaus bändistä ja tyylisuunnasta on plussaa. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Juhani 08.02.2006 10:37:07 | |
---|
Oletteko käyneet www.mikseri.net saitilla. Siellä on paremmin nuo jaot ja muutenkin selkeämmin tehty saitti. Toki haluaisin tämänkin pelaavan. Toki tiedän sivuston. Mikseri.net on syntynsä alussa jopa ilmoittanut Muusikoiden.net:in olleen yksi innoittaja sen perustamiseen. Niinhän me jauhamme tämän heikkoitta mutta nyt olisi korkein aika saada ylläpitäjät vauhtiin tai muuten jengi täältä valuu muualle. Muualle on valunut jo viimeiset 6 vuotta kun Muusikoiden.net on ollut netissä. Onhan niitä ollut. Sehän on hyvä vain. Arvomaailmamme ei lähde siitä, että pitäisi saada mahdollisimman paljon ihmisiä sivuille vaan lähteä siitä, että kaikki on hyvin toteutettu. Esimerkiksi keskustelualueet olemme valinneet näkyväksi (ei rekisteröityneille) niin, että kaikki bändeihin liittyvä keskustelu on piilotettu, koska emme halua houkutella sivustolle bändien faneja puhumaan bändeistä. Jos näkyvät aihepiirit eivät kiinnosta sivustoon tutustuessa, niin toivottavasti ei myöskään rekisteröidy turhaan. demostudion paskuudestakin on vatvottu jo vuosia mutta mikään ei liiku mitään ei tapahdu. Se johtuu siitä, ette työn alla on ollut demostudion korvaava Maihinnousu.net. Meillä on kanssa ollut se meininki, ettei puhuta mistään etukäteen ja annetaan työn tuloksien sitten puhua puolestaan. Jos joku juttu jää toteutumatta, niin ei kukaan myöskään pety. |
Deep Shadow 08.02.2006 11:24:31 | |
---|
Se johtuu siitä, ette työn alla on ollut demostudion korvaava Maihinnousu.net. Meillä on kanssa ollut se meininki, ettei puhuta mistään etukäteen ja annetaan työn tuloksien sitten puhua puolestaan. Jos joku juttu jää toteutumatta, niin ei kukaan myöskään pety. Kun tuo Maihinnousu.net on kerran joskus tulevaisuudessa tulossa, niin varmaankin järkevintä tuon nykyisen demostudion suhteen on nyt sitten tässä vaiheessa vaan se, että sinne nimen perään tosiaan laitettaisiin se genre näkyviin. Ja tuo Jäärän mainitsema juttu tuosta saman bändin monista threadeista on kanssa ihan huomioon otettava. Ei ole kivaa, jos puoli sivua on saman bändin demoja. Ennemmin sinne yhteen viestiin kaikki biisit... "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 Suhteettomat Toverit #2 |
Juhani 08.02.2006 12:26:56 | |
---|
Kun tuo Maihinnousu.net on kerran joskus tulevaisuudessa tulossa, niin varmaankin järkevintä tuon nykyisen demostudion suhteen on nyt sitten tässä vaiheessa vaan se, että sinne nimen perään tosiaan laitettaisiin se genre näkyviin. Totta. Laitan Johtajalle viestiä jos sillä olisi aikaa lisätä tuohon otsikkoon Genre kohdan, jonka voisi vapaasti määritellä. Se tulisi otsikkoon. Esim. Ihmeellinen äänilaite: Aavikkotauti (rockballadi) Ja tuo Jäärän mainitsema juttu tuosta saman bändin monista threadeista on kanssa ihan huomioon otettava. Ei ole kivaa, jos puoli sivua on saman bändin demoja. Ennemmin sinne yhteen viestiin kaikki biisit... Tääkin olisi hyvä. Kattoo nyt paljonko toteuttamiseen menee vaivaa.. |
rlo 08.02.2006 12:27:25 | |
---|
Jäämme siis odottelemaan maihinnousua ja todella kirjoitetaan se genre nimeen. Antakaa kommenteissanne demoista palautetta jos genre puuttuu, niin ko. demoilija sen seuraavalla kerralla laittaa. Kiitän mielenkiintoisista kommenteista koska aloitin tämän keskusteluketjun. Les Is More |
Juhani 08.02.2006 13:42:55 | |
---|
Keskustelin asiasta Johtajan kanssa. Kumpi olisi parempi, vapaamuotoinen kuvaus vai pudotusvalikko jossa tietyt genret? Itse mietin sitä vain, että jos olisi vapaavalintainen niin näkisi miten ihmiset luokittelee musaansa. Sitä kautta voisi hahmottaa asiaa. Toisaalta olisi selkeämpi jos on vain muutama selkeä valinta perusgenrejä ja "Muut" luokitus mukana. |
Feggy 08.02.2006 13:46:37 | |
---|
Keskustelin asiasta Johtajan kanssa. Kumpi olisi parempi, vapaamuotoinen kuvaus vai pudotusvalikko jossa tietyt genret? Itse mietin sitä vain, että jos olisi vapaavalintainen niin näkisi miten ihmiset luokittelee musaansa. Sitä kautta voisi hahmottaa asiaa. Toisaalta olisi selkeämpi jos on vain muutama selkeä valinta perusgenrejä ja "Muut" luokitus mukana. Ehdotan sellaista, että on pudotusvalikko, josta näkee sen yleisen genren. Sitten voisi laittaa erikseen laatikon, jossa voi tarkemmin kuvata musiikkiaan. Jonkun Bodom-tyypin mielestä heidän musiikkinsa voi olla poppia, kun taas jonkun indie-ihmisen mielestä se on vähintäänkin hard rockia. Tietenkin näin voi käydä pudotusvalikonkin kanssa, mutta ehkä se panee vähän miettimään tyylisuuntaa tarkemmin. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
Juhani 08.02.2006 13:49:04 (muokattu 08.02.2006 13:50:34) | |
---|
Ehdotan sellaista, että on pudotusvalikko, josta näkee sen yleisen genren. Sitten voisi laittaa erikseen laatikon, jossa voi tarkemmin kuvata musiikkiaan. Jonkun Bodom-tyypin mielestä heidän musiikkinsa voi olla poppia, kun taas jonkun indie-ihmisen mielestä se on vähintäänkin hard rockia. Tietenkin näin voi käydä pudotusvalikonkin kanssa, mutta ehkä se panee vähän miettimään tyylisuuntaa tarkemmin. Menee ehkä vähän kikkailuksi. Selkeämpi on parempi. Suurin juttu tässä on ilmeisesti erottaa isommat genret toisistaan esim. metalli ja huumorilla tehty musa, joita on paljon. Siis joko täysin vapaamuotoinen kenttä tai valikko? :) |
Feggy 08.02.2006 13:50:26 | |
---|
Menee ehkä vähän kikkailuksi. Selkeämpi on parempi. Suurin juttu tässä on ilmeisesti erottaa isommat genret toisistaan esim. metalli ja huumorilla tehty musa, joita on paljon. Siis joko täysin vapaa kenttä tai valikko? :) No, ehkä sitten valikko. Voihan siinä viestissä sitten kuvata omin sanoin tarkemmin. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
Juhani 08.02.2006 13:51:02 | |
---|
No, ehkä sitten valikko. Voihan siinä viestissä sitten kuvata omin sanoin tarkemmin. Tarkoitus on kuitenkin vain antaa hieman ohjaavaa suuntaa. Mitä valikkoon tulee, ehdotuksia? |
Feggy 08.02.2006 13:55:49 | |
---|
Tarkoitus on kuitenkin vain antaa hieman ohjaavaa suuntaa. Mitä valikkoon tulee, ehdotuksia? Rock/Pop Raskaampi musiikki Huumori Roots, Jazz ja etno Elektroninen musiikki Hiphop Muut "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."