rosberg 05.02.2006 12:57:47 | |
---|
moi kaikki! purin vanhasta pleksistä systeemit irti ja päätin tehdä yhteen stratopleksiin shadow-setin (2 x 661 ja keskelle singlecoili). no muuten menisi hyvin, mutta toinen noista 661-malleista on monijohtoinen ja mistään (en sitten mistään) löydä sen värikoodeja. pitääkö tässä ostaa jo sähkömittari ja sillä mittailla (ja jos pitää niin miten mitataan). tällaiset johtimet sieltä löytyi: -blue -red -yellow -black -clear -bare mitä mä teen? ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
Sessio 05.02.2006 19:24:46 | |
---|
|
Puavali 05.02.2006 19:46:33 | |
---|
Oma shadow mikki oli mittausten mukaan johdotettu eri tavalla kuin mitä lapussa luki. En vaan tietenkään muista miten se oli. Lycka till! kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
rosberg 06.02.2006 09:32:21 | |
---|
joo samma här! noi ei oo oikein tässä tapauksessa. sen verran tutkin, että tossa mun mikissä on käytetty ilmeisestikin niiden aktiivimikin piuhaa. pärskele. en nyt viittis tota avatakaan. laitoin meiliä ja nyt veri punnitaan kuin karpaasilla lahdessa. ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
vähänkö ottaa päähän. ei mistään mitään apua. mä taidan mitata sen (ostaa ekaksi mittarin). hyvä shadow! ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
noir 08.02.2006 11:13:43 | |
---|
vähänkö ottaa päähän. ei mistään mitään apua. mä taidan mitata sen (ostaa ekaksi mittarin). hyvä shadow! Missäs päin toimit? Voit saada mittarin ihan lainaankin. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus. |
rosberg 08.02.2006 13:17:53 | |
---|
stadissahan mä, mutta mä käyn ostamassa sen (pari kybää näyttäis olevan). ostan samalla uuden kolvinkin. mutta kiitos. lupaan kertoa mitä sain selville. tietenkin jos tietäis että mitä mittaa niin sekin auttaisi. mutta eiköhän tää tästä. ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
rosberg 10.02.2006 09:28:38 (muokattu 13.02.2006 09:11:47) | |
---|
no nyt on mittari hommattu! tollasta kuuspiuhasta on vähän nihkeä mitata. onko kellään mitään vinkkiä. mutta ilmeisesti metodit on ok, kun muista mikeistä sain 5-4 - 5,7 kOhm lukuja? ja lisäyksenä tähän yksinpuheluun: piuhat menee aivan kuten dimarziossa, mutta valkoinen on clear eli kirkas. keltainen ja sininen on turhia. ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |