solmik 07.02.2006 19:43:11 | |
---|
HELLO!! Onko jollakin kokemusta kyseisestä kitarasta(esp truckster)? minkälainen soittaa yms. En viitsisi pelkästään Jamesin nimen vuoksi maksaa siitä kahtatonnia. |
slerbis 07.02.2006 20:15:37 | |
---|
HELLO!! Onko jollakin kokemusta kyseisestä kitarasta(esp truckster)? minkälainen soittaa yms. En viitsisi pelkästään Jamesin nimen vuoksi maksaa siitä kahtatonnia. Ei sitä kahta tonnia kannata maksaa Jamesin nimen ja Mnetistä saatujen käyttäjäkokemusten vuoksi. Eikä kukaan voi kertoa sinulle minkälainen se on soittaa sinun mielestä, jokaisella kun sattuu olemaan omat mieltymykset :) Mars liikkeeseen testaamaan!! Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että THV todistaa oikeaksi huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. THV-klubi #33 |
Dinorocker 07.02.2006 20:23:43 | |
---|
Onhan se hyvä kitara mutta IMO samalla rahalla saa parempaakin. Ei se mitään kummempia reaktioita itessäni herättäny, ok sointi ilman piuhaa. Testaamaan! Outrider |
32788 07.02.2006 20:26:22 | |
---|
Osta RG321 ja anna mulle ne 1700 euroa, ostan straton! Miljoonannen kerran - me emme liioittele! |
Humbucker 07.02.2006 20:31:13 | |
---|
Ja onko sillä väliä lukeeko lavassa Esp vai Ltd. Kun Ltd:een version saa paljon halvemmalla. "Elämä on kuin suuri banaani johon apina ei ylety" |
32788 07.02.2006 20:33:11 | |
---|
Ja onko sillä väliä lukeeko lavassa Esp vai Ltd. Kun Ltd:een version saa paljon halvemmalla. Onko sillä väliä lukeeko autossa Lada vai Mersu? Miljoonannen kerran - me emme liioittele! |
Gramer 07.02.2006 21:12:47 | |
---|
Onko sillä väliä lukeeko autossa Lada vai Mersu? Eipä oikeestaan. Tästä on ollut aikasemminki keskustelua ja on huomautettu ettei ESPlla ja LTDlla oo tuossa mallissa kauheesti eroa speksien osalta. Ei ainakaan sen hintaharppauksen verran. Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
ihan ok soittaa, soundit ihan ok, ei mitenkään ihmeelliset, ehkäpä jopa hieman vaisut hintaansa nähden... ylivoimaisesti RUMIN kitara mitä oon ikinä soittanu.. näyttää ihan ruosteenestomaalilla maalatulta ja ne "kuluneet" kohdat on erittäin epärealistisen näköisiä ja törkeitä... osta ennemmin vaikka ec-1000 Terve, ja kiitos kaloista! |
rosberg 07.02.2006 22:07:57 | |
---|
hei oliks tästäkin joku topikki joskus? ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
slerbis 07.02.2006 22:11:00 | |
---|
Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että THV todistaa oikeaksi huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. THV-klubi #33 |
pahala 07.02.2006 22:20:21 | |
---|
Ruma tuo kyllä on. Olisi vaan James pysynyt niissä Explorereissaan. :) Itse ottaisin ennemmin jonkun standardin EC/Eclipse mallin ESP:ltä, ellei se sitten välttämättä pidä olla juuri se Hetfield-malli. 8) |
Pnctocn 07.02.2006 23:06:29 (muokattu 08.02.2006 09:06:48) | |
---|
Musiikki-Kullaksellla testailin. Ruma oli, mutta hyvä ja mielyttävä soittaa. Ihmetyttää minuakin nuo kulumiset, esim. miten saa kulumaan kitarasta maalit pois volumenupin ympäriltä (ilman ettei kädessä ole mittavia känsiä kosketuspinnalla)? Itsestä tuntui soundi jotenkin "metalliselta", ikäänkuin jonkinlainen pitkä rautanaula soisi kitaran sisällä, en ole vieläkään aivan varma että oliko tämä hyvä vai huono asia. EDIT: myös positiivisessa mielessä ruma "Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |
enema 07.02.2006 23:15:19 | |
---|
Ruma tuo kyllä on. Olisi vaan James pysynyt niissä Explorereissaan. :) Itse ottaisin ennemmin jonkun standardin EC/Eclipse mallin ESP:ltä, ellei se sitten välttämättä pidä olla juuri se Hetfield-malli. Näin mäki tein. Toi trukkimalli on kyllä kamalan näkönen. Eskimo ninja deathmetal |
Ilez885 08.02.2006 10:17:48 | |
---|
Miun mielestä se Hetfieldin musta Gibson Les Paul (siis se Iron Cross-keppi) on paljon hienompi kuin Truckster. Eikös siitäkin muuten oo myytävänä signature malli?:O ESP:in Explorerin kanssa James on kyl kaikist tyylikkäimmillään :), mut ei mun ainakaan tee hirveesti mieli kenenkään omaa mallii. On ne jotkut hienoi, mut mun mielest siin on aina vähän jonkun mukaan. |
Da Make 08.02.2006 10:41:55 | |
---|
HELLO!! Onko jollakin kokemusta kyseisestä kitarasta(esp truckster)? minkälainen SOITTAA yms. En viitsisi pelkästään Jamesin nimen vuoksi maksaa siitä kahtatonnia. Anteeksi tarkertuminen. Se on soitettava, eikä soittaa. Auto ei ole "hyvä ajaa", vaan sillä voi olla hyvä ajaa tai se on hyvä ajettava. Itse en kyllä näkisi mitään syytä, kuin James Hetfield jumaloinin, valita ESP Truckster. Eclipse sarja antaa paljon paremman vastineen rahoillesi, eikä LTD-Deluxe EC-1000 todellakaan jää kauaksi. Musamaailmaan vaan testailemaan. Siellä pitäisi olla kaikkia vaihtoehtoja hyllyssä tällä hetkellä. |