Jetku 30.01.2006 20:58:30 | |
---|
Joku uusi suomihevimuoti fudia laulaja? |
Väinämöinen 30.01.2006 21:36:08 | |
---|
Mutta ohhoh, olipa melkoinen yllätys... Niin se, että Vasara ei haluaisi nähdä Wilskaa nahkapuvussa..ei. Kyllä ällistyksen taso on melkoinen. Tuskassa ainakin Wilska luotsasi Finntrollia mielestäni erityisen hyvin, homma vain toimi. Mutta mitäpä minä aiheesta tietäisin. Mykkä kissa on mauton. |
Alexi69 07.02.2006 12:21:05 | |
---|
No jopas on vallan mystistä!Wilska ulos?No eipä tuo ole yleensä muissakaan bändeissään kauan viipynyt, mikä sitten lie.Mutta eipä Wilskasta ollut ikinä Katlan paikkaajaksi. Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD |
Ohhoh! harmi juttu :/ --- |
Chimera 17.04.2006 20:48:05 (muokattu 17.04.2006 21:06:54) | |
---|
Keikoilla Wilska kyllä vakuutti. Tai mitä minä olen Finntrollin kerran livenä nähnyt, niin osaa se mies olla lavalla! Komppia. Välispiikit, vaikkakin toki varmasti useimmat aiemmin keksityt, lähtivät kyllä niin tuhannella. Onhan Katla ja Wilska minun mielestäni aikalailla eri tyylin laulajia joten hankala lähteä vertaamaan, tykkään perinteisestä örinästä tuollaisessa musiikissa enemmän kuin korinan puolelle menevästä. No, eihän minulta kysytty ja ehkä arvio meni vähän pieleen Katlan laulannasta. Edit: Lueskelin ja kiinnostuin enemmänkin tuosta Somniumin surullisesta tapauksesta joka on toki jo melko läpikouluttu ja -keskustelu, samoin kuin -surkuteltu aihe ja mietin, että kumpi oli tuosta Jaktens Tid -levyn aikaisesta kitarististista enemmän se leadkitaristi, Somnium vai Skrymer? |
Kampuzzjeah! 17.04.2006 23:34:10 (muokattu 17.04.2006 23:35:03) | |
---|
Edit: Lueskelin ja kiinnostuin enemmänkin tuosta Somniumin surullisesta tapauksesta joka on toki jo melko läpikouluttu ja -keskustelu, samoin kuin -surkuteltu aihe ja mietin, että kumpi oli tuosta Jaktens Tid -levyn aikaisesta kitarististista enemmän se leadkitaristi, Somnium vai Skrymer? *kaivaa Jaktens Tidin kansilehtisen* Somnium | Lead,Rhytm and acoustic guitars and choirs Skrymer | Rhytm guitars eli Teemuhan se Leadkitarat soitteli. |
Chimera 18.04.2006 21:50:41 (muokattu 18.04.2006 21:51:49) | |
---|
*kaivaa Jaktens Tidin kansilehtisen* Somnium | Lead,Rhytm and acoustic guitars and choirs Skrymer | Rhytm guitars eli Teemuhan se Leadkitarat soitteli. Okei, kiitos, varmempaa tietoa ei voikaan saada. :) |
PlasmaDemon 19.04.2006 08:26:52 (muokattu 19.04.2006 08:27:21) | |
---|
Melkoinen yllätys meikäläiselle. Wilska teki kuitenkin helvetin komeaa jälkeä sekä edellisellä albumilla että sitä seuranneilla keikoilla, vaikkei tietenkään onnistunut ihan täysin edeltäjäänsä paikkaamaan. Aikamoisen kummallinen olo tuli kuitenkin. kaikki lahjakkaat metallimuusikot lentelee nykyään pihalle bändeistä o.O Turununen, hahto, wilska ym.. "Soittajan sormi on sellainen elin, että se soimaan saa vaikka millaisen pelin" |
lethus1 19.04.2006 09:03:44 | |
---|
kaikki lahjakkaat metallimuusikot lentelee nykyään pihalle bändeistä o.O Turununen, hahto, wilska ym.. Eihän se Hahto mihinkään lentänyt vaan ihan vapaaehtoisesti lähti... Nuo muut onkin laulajia;D |
Burn 19.04.2006 12:35:39 | |
---|
Ei ole henkilökohtaisesti kyseinen bändi kauheasti napannut ilman Somniumia ja Katlaa. Katotaan nyt kuiten millasta mökää korvaajasta lähtee. Sama juttu. Laulusta katos pikkasen se ponne kun Wilska tuli kuvioihin. "Hello Burnt Face Man. I have made you some paté from my own nasalhair and yeast." |
Cirya 19.04.2006 16:02:19 | |
---|
Plääh.. Mikä ihmisiä vaivaa?! Onhan se tietty niinkin, että menosta menee maku jossei kemiat enää toimikaan, joten saattaahan tämä loppupeleiss' olla hyväkin ratkaisu. The future remains to be seen.. ois muuten helvetin hieno nimi levyn päätöspiisiks. |