Aihe: Kannattaako ostaa Welmaister-merkkistä hanuria
1
kivi
07.02.2006 19:59:12
Weltmeister?
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
risto
08.02.2006 02:17:30 (muokattu 08.02.2006 02:35:42)

Olen aloitteleva soittaja. Vuokrahanuri maksaa 100 e kuussa ja tuo olisi myytävänä hintaa 360 e. Onko tietoa tällaisesta hanurista? Mihin kannattaa kiinnittää huomiota, kun menen sitä katsomaan? Neuvokaa viisaammat! Kiitos

Kannattaisi ehkä kysäistä Tanssimusiikkiosastolta?

Itse en soita haitaria (vielä), mutta olen ottanut Saksaan Harmonaan yhteyttä muutama kuukausi sitten ja tilasin katalogin kun etsin 2-rivistä kromaatista B/C vireistä. Suomessa ei nimittäin ole edustajaa, mutta Weltmeisterin saan tilattua suoraan tehtaalta, jos tuo käytetty ei ole sopiva. Vaikka varmaan etsit 5-rivistä tai pianoa, kannattaa huomata että erilaisia tyyppejä ja malleja (piano, näppylä, diatonisia, kromaattisia yms. kuten varmaan tiedätkin), on valtaisa määrä, eli tästä varmaan kannattaa aloittaa selvittäminen. Weltmeister ei ole mikään huippumerkki, mutta ei sitä haukutakaan ainakaan kelttimusapalstoilla, joilta olen kysellyt kaksirivisistä. Jos tarviit Harmonan yhteystiedot laita privaa.

EDIT: Tässä Harmonan kotisivu:

http://www.harmona.de/

EDIT2: Ai niin, jos se vuotaa vähänkin, korjaaminen saattaa tulla kalliiksi. Katso että kaikki koskettimet pelaavat, itselläni on vanha vuotava kaksrivinen, jota ei kannata korjata.
"Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut." Room 8:37
simon cykkeli
09.02.2006 15:50:35
No empä tiedä noista, mutta isoisoisällä oli hanuri ja perintöksi saan sitten ku suku sodat on setvitty( yritystä on ollut viimeiset 15 vuotta). Sitten pitäis sitä ruveta harjotteleen 20 tuhannen markan hanurilla, Haaskausta aloittelijalle eikö?
Ääliö!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)