juikka111 07.02.2006 18:49:34 | |
---|
Minua on alkanu kiinnostamaan että mitä tarvittaisiin että jacksoniini saisi aktiivieelektroniikan? Midboostia tai muuta kiva? Ja mistä osat voisi saada? Kiitoksia jo etukäteen.. :) |
juikka111 07.02.2006 18:50:10 | |
---|
HUps... Tämä olis kyllä menny soitinrakennuksen puolelle. |
Musaliikkeet myy. Musamaailma ainakin EMG:n tuotteita, aktiivimikkejä ja boosteripiirejä (Afterburner). Kysypä sieltä aluksi. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
McNulty 07.02.2006 18:57:15 | |
---|
Niin, en tiedä saako Jacksonin aktiivielektroniikkaa enää mistään... ostaa käytettynä jonkun Charvelin tms. ja nappaa siitä elektroniikan omaan ykkösskebaan. Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
juikka111 07.02.2006 19:55:41 | |
---|
Minkälaiset boosterit olisivat hyviä? Kokemuksia? Tarvitsenko aktiivimikit boostereitten kanssa? Ja mitä muuta kuin boosterit tarvitsisin? |
Aki 07.02.2006 20:14:52 | |
---|
Minkälaiset boosterit olisivat hyviä? Passiivinen keskialueboosteri on hyvä. Tarvitsenko aktiivimikit boostereitten kanssa? Et. Ja mitä muuta kuin boosterit tarvitsisin? Kartoituksen siitä että mitä ihmettä sinä oikein haluat! :oP Mahdollisuuksia on monia, "ikkunashoppailua" on netti täynnä. Mun mielipide on se, että jos joudut kysymään muilta että "mitäköhän mä tarttisin", niin et kyllä tartte yhtään mitään kuin lisää soittamista. Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!! |
mhaarala 07.02.2006 21:28:52 | |
---|
Niin, en tiedä saako Jacksonin aktiivielektroniikkaa enää mistään... ostaa käytettynä jonkun Charvelin tms. ja nappaa siitä elektroniikan omaan ykkösskebaan. Fenderin kautta saattaa saada. Mikkejä saa ainakin, ovat vieläpä kohtalaisen edullisia. Ja oli joku tilannut JE-1000:akin sieltä... kanattaa kysäistä vaikka F-musiikista, ja pyytää niitä kysymään asiaa Fenderiltä. Muuten kyllä myyvät "eioota". Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Mrezzye 07.02.2006 21:32:27 | |
---|
Niin, en tiedä saako Jacksonin aktiivielektroniikkaa enää mistään... ostaa käytettynä jonkun Charvelin tms. ja nappaa siitä elektroniikan omaan ykkösskebaan. Niin.. kysymyshän oli Jacksoniin (ei Jacksonin) aktiivielektroniikka eli muidenkin valmistajien nähtävästi käy. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
juikka111 08.02.2006 08:22:28 | |
---|
Ja mitä muuta kuin boosterit tarvitsisin? Kartoituksen siitä että mitä ihmettä sinä oikein haluat! :oP Mahdollisuuksia on monia, "ikkunashoppailua" on netti täynnä. Mun mielipide on se, että jos joudut kysymään muilta että "mitäköhän mä tarttisin", niin et kyllä tartte yhtään mitään kuin lisää soittamista. Tässä tarkoitin että mitä tarvitsisin boosterien asennukseen, en mitä haluaisin. Ja kysymys tosiaan oli aktiivielektroniikka jacksoniin, ei jacksonin aktiivielektroniikka. :) |
juikka111 08.02.2006 08:23:31 | |
---|
Mie en taas hallitte tätä hommaa. ;) |
McNulty 08.02.2006 10:15:57 | |
---|
Niin.. kysymyshän oli Jacksoniin (ei Jacksonin) aktiivielektroniikka eli muidenkin valmistajien nähtävästi käy. Juu, mutta mie vaan pähkäilin tuota Jacksonin omaa midboost-häsäkkää, josko sellaisia olisi mahdollista vielä saada. Pitääpä tuolta F-Musalta kysellä... sais nääs tutun systeemin myös custom-skebaan. Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |