Milkop 03.02.2006 14:56:50 | |
---|
Suosittelen, armottoman hienon näköistä ja hauskaa meininkiä. Mäkin ostin tuon Romen aikoinaan, ku maksoi vaan 30€ ja täytyy sanoa, että paras strategia peli koskaan! Romessa ei turhaan nysväillä resurssien keräämisellä tai karmean rushausarmeijan rakentamisella, vaan kaikesta henkii realismi ja historiallisuus. Pelissä on syvyyttä vaikka muille jakaa, mutta silti se on helppo ja ennenkaikkea hauska peli. Pyörii paremmin kuin Medieval ja aiemmat Total Warit ja näyttää paljon paremmalta ku sprite-grafiikoista on luovuttu. Kannattaa ostaa. On mulla toi Half-Life 2 ja olen kyllä Nnirvin kanssa samaa mieltä, että paras 3d-peli tuo on. 4 kertaa oon pelannut jo läpi ja 5 kerta nyt menossa. Upeat grafiikat ja ennenkaikkea loistava fysiikka. Ei tuo musta nyt niin tylsä ole, hauskempi vaan että välillä on vähän rauhallisempaa. Se kohta missä vesi nousee, niin siinä pitää mennä takaisin siihen isompaan halliin ja uida sinne alas. Siellä on seinässä aukko joka johtaa seuraavaan huoneeseen. (taisi tulla aika epäselvästi sanottua ;-) Eli siis: Climb the ladder, then work your way along the pipe until you reach the catwalk, which will bring you to a second room. If you jump your way down the pipes in here (not the ladder) you can reach a well-hidden valve which will raise the water level in both rooms. Now, if you go back to the room with all the explosive barrels, you can climb down the ladder beneath the floor grate and swim through an underwater tunnel to a new room. |
wrshredder 03.02.2006 23:30:46 | |
---|
kappas, just haikailin tätä topikkia ja nyt se olikin täällä.. mut joo. Eli vaihdoin muutaman vanhan pelin pois, (Doom3 ja Halo2) ja tilalle sain Conflict Desert Stormin ja Lotr Kuninkaan paluu pelin., kummassakin coop mahdollisuus ,sentakia ostinkin että voin veljen kanssa sitten väännellä kun se tulee kylään.. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
Entä jos Kuolemalle tulee kuolemanpelko? |
ekikoo 04.02.2006 00:26:31 | |
---|
vihdoinkin pääsin Silent Hill 3:sta säätämään kun sen sain PC:lle A signature? Oh wait... |
Landola59 04.02.2006 11:48:32 | |
---|
Tahtoo Alone in the Dark III:sen!!!!! Ihmiset jotka eivät ymmärrä ironiaa, ovat kuin hiekkaa juomalasissa. Kuivaa ja vaikeasti nieltävää.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Milkop 04.02.2006 11:54:17 (muokattu 04.02.2006 12:06:41) | |
---|
Tahtoo Alone in the Dark III:sen!!!!! Ostin tuon joskus jonain uusintajulkaisuna parilla kympillä (markoissa siis). Onhan se hyvä, muttei minun mielestä voita ykköstä tai edes kakkosta, jossa oli hauska pukeutua joulupukin vaatteisiin. Mulle kelpaisi kyllä tuo IV. Edit:Typo |
Landola59 04.02.2006 12:03:03 (muokattu 04.02.2006 12:04:11) | |
---|
Ostin tuon joskus jonain uusintajulkaisuna tuon parilla kympillä (markoissa siis). Onhan se hyvä, muttei minun mielestä voita ykköstä tai edes kakkosta, jossa oli hauska pukeutua joulupukin vaatteisiin. Mulle kelpaisi kyllä tuo IV. Itse omistan ykkösen tällähetkellä, kakkostaki tarvis. Mutta kolmonen oli jotenki niin mielenkiintonen sillonku serkkupoika sitä läpi pelasi, ja ite sai olla vieressä kattelemassa ja neuvomassa että ekkö sä nyt ole kattonu tvtä pöljä, tuohan menee justiin noin. e. Kieliasun parantaminen kuuluisi asiaan. Tästä näkee ettei oo miljoonaan vuoteen tännekään kirjotellu. kiitos jatkakaa. Ihmiset jotka eivät ymmärrä ironiaa, ovat kuin hiekkaa juomalasissa. Kuivaa ja vaikeasti nieltävää.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Milkop 04.02.2006 12:09:58 | |
---|
Mutta kolmonen oli jotenki niin mielenkiintonen sillonku serkkupoika sitä läpi pelasi, ja ite sai olla vieressä kattelemassa ja neuvomassa että ekkö sä nyt ole kattonu tvtä pöljä, tuohan menee justiin noin. No oli tuossa kieltämättä omat hetkensä, kun Carnby muuttuu puumaksi ja muita vastaavia kohtia. Niihin aikoihin nuo grafiikat pudottivat leuan lattiaan ;-) |
Landola59 04.02.2006 12:17:24 (muokattu 04.02.2006 23:53:47) | |
---|
No oli tuossa kieltämättä omat hetkensä, kun Carnby muuttuu puumaksi ja muita vastaavia kohtia. Niihin aikoihin nuo grafiikat pudottivat leuan lattiaan ;-) Hahah, tuossa oli niin sitä tunnelmaa, kahden aikaan yöllä ku pikkupoika olin ja peliä seurasin niin ai että... Siitä jäi vain hyviä muistoja. Nyt sitä ei sitten vissiin auta muutaku etsiä tunnelmaa muistoista. Toinen vastaava peli oli Ultima 7:black gate joka on onnistunut tulemaan meikäläisen haltuun. Ja siinä on kyllä niin jotain maagista. Jo pelkkä alkuvalikon Journey Onward teksti herättää jotain niin kaukaista että... Huoh.... Pelkät musiikit mm. Shadowgatesta saa kyllä aikaan semmosia tuntemuksia että ai ai... Aikaa jolloin mistään ei ollu vastuussa :D Ihmiset jotka eivät ymmärrä ironiaa, ovat kuin hiekkaa juomalasissa. Kuivaa ja vaikeasti nieltävää.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Landola59 05.02.2006 17:58:04 | |
---|
saakeloinen. sain hankittua maailman parhaan scifilentelyräiskintä- pelin, Terminal Velocityn. Kyllä nyt kelpaa. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Heartwood 06.02.2006 17:32:06 | |
---|
Kiitoksia ja plussaa Abandonia-linkistä Pelsille. Pirates Goldin laitoin jo latautumaan. Ei vaan pää kestä kun sivuilla listataan mm. molemmat Monkey Islandit ja kaikki Ultimat, mutta niitä ei saa ladata prkl :P Tahtoo Ultima Underworldin! "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
Landola59 07.02.2006 16:22:39 (muokattu 07.02.2006 16:23:36) | |
---|
kaikki Ultimat, Serpent Isle Ja Black gate vissiin pyörii Exult- nimisellä systeemillä aika kiitettävästi. http://exult.sourceforge.net/ Siinäpä tuo. Muutaku sieltä Ultima 7 hakemaan ja pelittämään. Parasta mitä löytyy. Abandoniasta oon käyny ite kattelemassa vanhoja legendoja, mutta on nykyään jääny kyllä sen sivuston tutkiminen vähemmälle. www.jonneweb.net on kyllä hyvä paikka myös jos etsii nopeaa nostalgiapyrähdystä Wingsin kaltaisiin "vanhoihin" pc mättöihin. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Huuto.netistä haalasin Gabriel Knight II:n. Olen tahkonnut siitä parin viikon aikana jokseenkin 4/6. Todella hyvä peli, mutta erinomaisenkin siitä olisi saanut. Mykkä kissa on mauton. |
Milkop 07.02.2006 17:46:11 (muokattu 07.02.2006 17:47:00) | |
---|
Huuto.netistä haalasin Gabriel Knight II:n. Olen tahkonnut siitä parin viikon aikana jokseenkin 4/6. Todella hyvä peli, mutta erinomaisenkin siitä olisi saanut. Se oli sitä aikaa, kun Sierra oli innostunut noista videokuvalla tehdyistä peleistä. Melkoista tuubaahan siihen aikaan ilmestyi, mutta on tuossa ainakin hyvä käsikirjoitus. Sivuhuomautuksena tuo kolmas osa onkin yksi parhaista peleistä ikinä. Mul on hyllyssä sitä 2 kpl, kun ostin aikoinaan muutamalla eurolla ton halpisjulkaisun ja sitten myöhemmin käytettynä sen alkuperäisen pahvilootan. Varmuuskopioita nääs :-) |
Landola59 07.02.2006 20:38:24 | |
---|
Sierran peleistä Pharao oli semmonen johon ite tuli tutustuttua hiukan. Niin nuorena se kuitenkin tuli saatua että ei innostus jaksanu riittää sitte pitemmälle perehtymiseen, tiedä miten sitä nyt jaksais sitte pelata. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Liver-Box 07.02.2006 22:24:31 | |
---|
Jakso. |
Synnyttäjä 08.02.2006 10:40:11 | |
---|
Serpent Isle Ja Black gate vissiin pyörii Exult- nimisellä systeemillä aika kiitettävästi. http://exult.sourceforge.net/ Siinäpä tuo. Muutaku sieltä Ultima 7 hakemaan ja pelittämään. Eikös tuo Exult vaatinut kuitenkin alkuperäisen U7:n, ettei sitä ihan noin vain haeta ja pistetä pelittämään? Parasta mitä löytyy. Niin on. Olin juuri asentelemassa kyseistä U7:aa pitkästä aikaa koneelle, kun löysin pelin kotelosta jo kadonneeksi luulemani Planescape:Tormentin kolmoslevyn. Joskus muinoin jäi kyseinen peli kesken, joten eiku myllyttämään. Parhautta tämäkin. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
Flow 08.02.2006 11:13:33 | |
---|
kaikki Ultimat, Serpent Isle Ja Black gate vissiin pyörii Exult- nimisellä systeemillä aika kiitettävästi. http://exult.sourceforge.net/
Oisko olemassa jotain ohjelmaa joka pyöräyttäisi tuota Ultima 8:sia. Sain kaverilta pelin lainaan ja ei pelitä. Eipä tämä kyllä alkuperäinen ole mutta hänellä pelannut ihan hyvin vanhassa ms-dos koneessa. “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
Landola59 08.02.2006 16:21:50 (muokattu 08.02.2006 17:52:55) | |
---|
Eikös tuo Exult vaatinut kuitenkin alkuperäisen U7:n, ettei sitä ihan noin vain haeta ja pistetä pelittämään? Itellä on dos-pohjanen ultima ja tuo exult, ja tuo toimii ihan moitteettomasti tuolla exultilla. En osaa sanoa tuosta että tarviiko alkuperäisen, ite oon kyseisen exultin napannu kaverilta. e. Niin joo tosiaan, alussahan kysytään jos haluaa kaupungista pois niin ne kysymykset. Noh, nehän löytyvät nopeasti googlettamalla. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Väinämöinen 08.02.2006 17:16:01 | |
---|
--Sivuhuomautuksena tuo kolmas osa onkin yksi parhaista peleistä ikinä. -- Olen samaa mieltä, sanoisin sitä jopa parhaaksi koskaan. Mykkä kissa on mauton. |
Landola59 08.02.2006 17:55:32 (muokattu 08.02.2006 17:56:03) | |
---|
Terminal Velocitystäkin löytyy näköjään vain demoversio. Itkut ku sais koko version, jo löytyis tekemistä pitkäksi aikaa. Siinä on parhautta jos jossain. Hyvät äänet pelissä ainakin on; "Call your mother, you're not coming home!" vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |