booster 14.08.2003 20:47:05 | |
---|
Osaisko/viitsisikö joku selostaa miten nuo Tone-säätimet toimii Stratoissa. Kun niitä on kaksi, mihin mikkeihin ne vaikuttaa ja miten? Kaavio mulla on nenän edessä mutta kun en sähköstä ymmärrä juuri muuta kuin että sillä ja rautanaulalla saa villin kampauksen aikaan. Shoot me again, I ain't dead yet! |
p130 15.08.2003 07:22:40 | |
---|
Olen kanssasi samaa mieltä. Tähän versioon on kuitenkin laitettu _paljon_ enemmän kuin (vaan) viidenkympin pleksi. Ai niin, taisi tosiaan unohtua nuo Kinmanin H.Marvin mikit tuosta ilmoituksesta... No nyt alkaa tosiaankin tulla järkeä tuohon... Pikkuisen tinkaisee ja alkaisi hinta hiljalleen olla kohdallaan... Kumpi Hank Marvin setti sinulla tuossa on, traditional vai modern? Heitähän kommenttia setistä. Kimanin traditional (siis ei Kinman HM traditional) -setti olisi tarkoitus vaihtaa hieman tehokkaampiin Kinmaneihin. Molemmat HM -setit on harkinnassa. Mietityttää kuullostaako modern -setti enää oikeasti stratolta? HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta. |
p130 15.08.2003 07:36:24 | |
---|
Osaisko/viitsisikö joku selostaa miten nuo Tone-säätimet toimii Stratoissa. Kun niitä on kaksi, mihin mikkeihin ne vaikuttaa ja miten? Kaavio mulla on nenän edessä mutta kun en sähköstä ymmärrä juuri muuta kuin että sillä ja rautanaulalla saa villin kampauksen aikaan. Keskellä oleva tone on kaulamikkiin ja alempi keskimikkiin. Tallamikille ei stratossa ole _yleensä_ tone -säätöä. Tosin se on helppo vetää jommasta kummasta tonesta jos niin haluaa. Yksi piuha tonelta mikinvalitsimelle samalla tavalla kuin ne kaksi muutakin, ainoastaan erona se että mikinvalitsimella "siihen kolmanteen" paikkaan. Valitsimista kun on eri malleja niin paikkaa en tarkemmin osaa kertoa. Pitäisi sen hetken fundeeramisella selvitä kunhan löydät kahden muun mikin tonepiuhat. Ööh... siis eivätkö ne tonet toimi ollenkaan? Silloin kannattanee tarkastaa juotokset. Jos silmämääräisesti ei löydy mitään vikaa käy liitokset läpi kolvin kanssa. Kuumenna sen verran että tina sulaa, saattaa hyvinkin auttaa. HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta. |
PIM 15.08.2003 08:39:53 | |
---|
Itse asiassa ostin juuri toukokuussa veljelleni vastaavanlaisen Power-Soundilta. Maksoin muistaakseni 730. Siihen tulin kylläkin paljon muutakin kaupan päälle... No toivottavasti tuli, esim. putkivahvistin;) Eli tuossa stratossa on alkuperäistä siis poppelibody, ping talla sekä kaula? Tallan ruuvinreikiin ei siis mikään vintagetalla tai joku muu parempi ilmeisesti sopinut tai olisit senkin jo vaihtanut. Pikaisen laskutoimituksen jälkeen olet siis pistänyt modifiointiin hatusta vetästen n. 500 euroa. Uutta tavaraa myynnissä. Alvarez strato, Fenix strato,putkikombo. |
Eli tuossa stratossa on alkuperäistä siis poppelibody, ping talla sekä kaula? Tallan ruuvinreikiin ei siis mikään vintagetalla tai joku muu parempi ilmeisesti sopinut tai olisit senkin jo vaihtanut. Pikaisen laskutoimituksen jälkeen olet siis pistänyt modifiointiin hatusta vetästen n. 500 euroa. Siis jos nyt tarkoitat sitä soitinta, jota olen myymässä (etkä tuota broidilleni ostamaa) niin tuo 500 jöröä on aika lähellä. Ajattelin vielä vaihtaa siihen Dunlopin medium jumbot nauhoiksi. Pelkästään Kinmanin sinkkusetti maksaa 300 euroa. Mutta hei, soittimiin menevää rahaa ei saa laskea - muuten tulee paha mieli. To live is to buy guitars... |
booster 15.08.2003 11:59:47 | |
---|
Tallamikille ei stratossa ole _yleensä_ tone -säätöä. Ööh... siis eivätkö ne tonet toimi ollenkaan? Silloin kannattanee .. Toimii ne, ihmettelin vaan että miksi kumpikaan toneista ei tunnu vaikuttavan tallahumppariin.. No, ilmankos. Kiitos. Shoot me again, I ain't dead yet! |