wiljakainen 11.08.2003 10:37:00 | |
---|
Mitä maksaa tuollainen kitara.Olen hankkimassa ensimmäistä Les Paulia ja kiikarissa on ko. keppi. Onko millanen soittaa jne. myssy päähän |
Nixzar 11.08.2003 10:39:49 | |
---|
Mitä maksaa tuollainen kitara.Olen hankkimassa ensimmäistä Les Paulia ja kiikarissa on ko. keppi. Onko millanen soittaa jne. Näyttäis olevan thomanilla n.alle 200e suunnilleen en oo koskaan soitellu mut kaveri tilas jonkun noista benttoneista ja täytyypä sit käydä kokeilee kun tulee... |
p130 11.08.2003 10:40:52 | |
---|
Mitä maksaa tuollainen kitara.Olen hankkimassa ensimmäistä Les Paulia ja kiikarissa on ko. keppi. Onko millanen soittaa jne. Haku oikeassa alakulmassa... HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta. |
Jäsen X 11.08.2003 10:45:12 (muokattu 11.08.2003 10:45:20) | |
---|
Juttujen perusteella en voi suositella. säästä toinen mokoma lisää ja osta joku käytetty.. Drink up, shoot in, let the beatings begin! |
mikko1 11.08.2003 12:46:32 | |
---|
osta multa cadenza les paul, se on varmasti parempi. Mullon kans tele. |
Sami Koivisto 11.08.2003 14:25:29 | |
---|
Olen törmännyt. Pulttikaula. Sohlo peli. En suosittele. Hommaa vaikkapa Tokai. "This goes to eleven" |
SURf 11.08.2003 16:40:26 | |
---|
Insinööri kaatui heinikkoon |
Metallica mies 11.08.2003 18:54:04 | |
---|
älä osta bentonia , osta vaikka epiphonen tai tokain les paul |
Spiralmind 12.08.2003 13:36:51 | |
---|
Olen törmännyt. Pulttikaula. Sohlo peli. En suosittele. Hommaa vaikkapa Tokai. Siinä gothic-mallissa on liimakaula (ja malleissa muutenkin varmaan eroja kun niitä eri valmistajat kuulemma tekevät niitä). Mulla on semmonen. Ihan ok kitara (ainakin ensimmäiseksi kitaraksi) mutta vähän kaduttaa hankinta kun ois voinut paremmankin ostaa (jo silläkin hinnalla melkein). Plussia: + näyttää hyvältä (mutta näyttäis paremmalta jos siinä lukisi esim. Gibson eikä Harley Benton) + mikkien signaalitaso hyvä (pystyy soittamaan suoraan äänikorttiin kytkettynä - käytän efektejä tietokoneella kuten Amplitube ja SimulAnalog Cubasen kautta - vanhassa Yamahassa ei oikein onnistunut kun oli niin heikkoa signaalia antavat mikit) - soi ihan kohtuuhyvin ja kelpaa soitella akustisenakin - potikat ja viritystapit tuntuu ihan laadukkailta Miinuksia: - 13. nauha särisee - kielet pitää olla säädettynä aika korkealle ettei särise - kaula on turhan paksu - mikeissä hieman puuroinen soundi |
Ben_D 14.08.2003 19:18:09 | |
---|
Ko. kitara on hintaisekseen todella hyvä ja ensimmäiseksi kitaraksi erinomainen. Ei mielestäni mitään järkeä ostaa heti monen sadan euron keppiä. Halpiskitaralla harjoittelee ne perusjutut samanlailla kun kalliimmallakin. Suosittelen, nälkä kyllä kasvaa syödessä... ;) |
Huevos 14.08.2003 20:25:00 | |
---|
Miinuksia: - 13. nauha särisee - kielet pitää olla säädettynä aika korkealle ettei särise Johtusko siitä, et kaulan säädöt on päin persettä? |
Spiralmind 14.08.2003 23:54:40 | |
---|
Johtusko siitä, et kaulan säädöt on päin persettä? emminätiä.. :o kerros mulle miten se kaula pitäis sit säätää että tohon asiaan auttas? Mä vähän epäilen ettei asialle oo paljoa tehtävissä.. ainaki ton 13. nauhan suhteen vika lienee ihan nauhan korkeudessa suhteessa muihin nauhoihin... btw lisätääs viel semmonen miinus et kaulassa on rumia liimajälkiä... |
Johtusko siitä, et kaulan säädöt on päin persettä? Näissä indonesialaisissa ja kiinalaisissa kitaroissa käytetään halvinta mahdollista puumateriaalia ja kaulassa se tulee esille esim niin et se voi olla kääntynyt ropelille jo uutuuttaan. ja sitäpaitsi puut useinkin taitaa olla kuivaamattomia. eli kaula voi vääntyä kitarassa kuivuessaan. kaularaudat ei paljoa auta. näähän on massatuotantokamaa. nopea valmistus, rahat pois. ja valmistaja vaihtuu sen mukaan kuka tekee halvimmalla. Rattus on rautaa |