Aihe: Assembly '06!
1
DJ Lattialuukkukoira
07.02.2006 13:06:13 (muokattu 07.02.2006 13:06:38)
Kaiksessa hiljaisuudessa tämän vuoden assyjen päivämäärä ilmoitettiin, eli päivät ovat 3.08.2006 - 6.08.2006.

www.assembly.org

Ketkäs ovat tulossa? Allekirjoittanut ainakin lähtee, toista kertaa.
Johnny was a chemist's son but Johnny is no more. For what Johnny thought was H20 was H2S04.
Härski
07.02.2006 13:19:16 (muokattu 07.02.2006 13:20:13)
Mä en ole ikinä, siis en ikinä, ymmärtänyt tuon tapahtuman pointtia. Kerran vuodessa nörtit käy olemassa ulkona (tai tässäkin tapauksessa sisällä) vai mikä tuon homman nimi on? Systerini äijä on ilmeisesti jonkun tahon järkkääjä tuolla, eikä siitäkään oikein mitään rakentavaa saa irti. Joku salainen nörttiorgia? Kertokaa, vai pitääkö tuota lähteä itse todistamaan?

EDIT: okei, ketselin linkin sisältöä ja se riitti.
Milkop
07.02.2006 13:27:10

Onhan tuolla noita kisoja sun muuta, mutta aika säälittävää touhua minusta. Ei sillä etteikö itseäkin jossain määrin tuo koneen ropaus, ohjelmointi ym. kiinnostaisi, mutta tuntuu vaan karmealta, että jotkut siellä istuvat koneen ääressä 3 päivää putkeen. Mutta jokainen tehköön sitä mistä tykkää. Itse juon mieluummin vaikka viinaa. (Menipä saarnaamiseksi, älkää ottako nokkiinne.)
DJ Lattialuukkukoira
07.02.2006 13:28:22
Mä en ole ikinä, siis en ikinä, ymmärtänyt tuon tapahtuman pointtia. Kerran vuodessa nörtit käy olemassa ulkona (tai tässäkin tapauksessa sisällä) vai mikä tuon homman nimi on? Systerini äijä on ilmeisesti jonkun tahon järkkääjä tuolla, eikä siitäkään oikein mitään rakentavaa saa irti. Joku salainen nörttiorgia? Kertokaa, vai pitääkö tuota lähteä itse todistamaan?

EDIT: okei, ketselin linkin sisältöä ja se riitti.

Elikä siis. Kerran vuodessa "nörtit" roudaavat koneensa Hartwall Areenalle ja tekevät siellä mitä kukin haluaa. Jotkut pelaavat, jotkut vain irkkaavat ja jotkut väsäävät demoja/koodaavat jotain muuta. Rento, hämärä ja mukava meininki. Valot ovat koko ajan tietty offilla areenalla, eli ei ole mitään eroa onko kello 4 aamuyöllä vai 2 iltapäivällä.
Johnny was a chemist's son but Johnny is no more. For what Johnny thought was H20 was H2S04.
Milkop
07.02.2006 13:41:51

Koneen ääressä istuminen tuhannen muun ihmisen kanssa on tietty äärettömän sosiaalinen kokemus, vaikka kaikki tuijottavatkin sitä ruutua. Ehkä mä oon henkisesti liian vanha tajuamaan tuon jutun pointtia ja tuo sosiaalisuuskin vähän tökkii henk. kohtaisesti. Mulle esim. pelit on semmoinen pakopaikka todellisuutta, hetki olla rauhassa "jossain muualla" ja siksi mä en oikein oo ET:ä lukuunottamatta innostunut nettipeleistä. Mutta ymmärrän toki sen tunteen, minkä tuollainen tapahtuma voi synnyttää. Pidähän hauskaa!
Jkob
07.02.2006 17:34:39
Olin tuolla joskus vuosia takaperin kavereiden houkuttelemana. Tapahtumasta jäi aika ok fiilis vaikka itse ei tietokoneista ymmärräkkään mitään mutta tosiaan ne kilpailut oli komeita. Varsinkin C64:lla tehty biisikisa.

Huonoja puoliakin oli toki runsaasti, päällimmäisenä se jumalaton basson jytke. Teknomusiikilta ja Dingoltakaan siellä ei säästynyt. Ei pysty tajuamaan että mitä varten joku ulkoiluttaa subbariaankin tuolla. Ja piratismin paratiisi se silloin ainakin oli.
Lihapullat haisee perseelle - Vilhelmus
Torniojaws
07.02.2006 18:17:12 (muokattu 07.02.2006 18:18:18)

Ja piratismin paratiisi se silloin ainakin oli.

Eikös tuo ole aika monella se syy olla siellä. Sinulla on reilu 1000 kaveria samassa gigabitin verkossa, joiden kovot ovat täynnä kaikkea tavaraa. Puhumattakaan sitten siitä PartyNet(kösenytoli)istä, jolla saa tavaraa internetistä päin oliko se nyt reilua 10 megatavua sekunnissa? Eli vähän eri luokkaa kuin missään koti-internetissä Suomessa ainakaan seuraavaan 20 vuoteen (vaikka nuo nyt on ihan tavallista missä vain muualla Euroopassa, muttei Suomessa - tekniikan kehit... edistysmaassa).
Relativity [Grindcore] ¤ Vortech [Industrial Progressive Metal] ¤ Coldway [Death Met
DJ Lattialuukkukoira
07.02.2006 18:57:25
Eikös tuo ole aika monella se syy olla siellä. Sinulla on reilu 1000 kaveria samassa gigabitin verkossa, joiden kovot ovat täynnä kaikkea tavaraa. Puhumattakaan sitten siitä PartyNet(kösenytoli)istä, jolla saa tavaraa internetistä päin oliko se nyt reilua 10 megatavua sekunnissa? Eli vähän eri luokkaa kuin missään koti-internetissä Suomessa ainakaan seuraavaan 20 vuoteen (vaikka nuo nyt on ihan tavallista missä vain muualla Euroopassa, muttei Suomessa - tekniikan kehit... edistysmaassa).

Juu, viime vuonna oli ainakin tämä puolileikkimielinen "warez-kompo", elikäs kilpailu notta kuka imee tietyssä ajassa eniten tavaraa.
myrtonen
08.02.2006 08:58:45
Koneen ääressä istuminen tuhannen muun ihmisen kanssa on tietty äärettömän sosiaalinen kokemus, viime vuonnakin tuli assyjen sivutuotteena noin kymmenen kaveria joihin pidän yhteyttä edelleen.

Hyi, hikisiä nörttejä! Kyllähän siinä varmaankin tunnelma tiivistyy kun tuhannen ihmisen kehot alkaa tuoksua.
Mega Man Club #010 - Gay Man Olen sanonut joskus viisaita asioita. Harmi, ettei kukaan ole ollut niitä kuulemassa.
DJ Lattialuukkukoira
08.02.2006 11:37:01
Hyi, hikisiä nörttejä! Kyllähän siinä varmaankin tunnelma tiivistyy kun tuhannen ihmisen kehot alkaa tuoksua.

Hartwall Arenalla toimii lmastointi sen verran hyvin, ettei kukaan oikein ehdi haista. Yöllä tulee vaan helvetin kylmä.
Liver-Box
08.02.2006 14:47:07 (muokattu 08.02.2006 14:50:52)

Jakso.
ruuvimeisseli
08.02.2006 14:58:56

Kimmo72
08.02.2006 18:02:49
Digilootalla näkyi viime vuonna Assembly TV.. Joku veppikamera oli hallin nurkassa ja monitoreja senkun paloi. Varsin tyhjentävä kanava.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
T.S. S L A Y E R
08.02.2006 22:05:43

Eikös Assembly 04 ja 05 teki se yksi ryhmä ne Aziz ja Grand Theft Auto -lyhytleffat? Ne oli tosi hauskoja. Tekiköhän ne täksikin vuodeksi jonkin? Mutta tuo nörttijuhlat. EI!
Osmo
08.02.2006 22:21:48
Mielestäni on hienoa, kun samanhenkisiä ihmisä tuodaan yhteen, oli sitten kysymyksessä musiikki tai tietokoneet. Tuskin kenellekään kenen sosiaalielämä tapahtuu pelkästään tietokoneen kautta ja tapaa samanhenkisiä ihmisiä, on haitaksi. Ja ei, tämä ei ole minkäänlainen provokaatio heitä kohtaan, vaan enemmänkin puolustus.

Kuitenkin on huomattava, että useimmat muut harrastustoiminnat ovat hyvin paljon sosiaalisempia tapahtumia kuin tietokoneella näpertely, esimerkkinä musiikki. Siinä on "välttämättömyys" muiden ihmisten läsnäolo, toisin kuin tietotekniikassa. Yhtä lailla kuitenkin pelaajat, irkkaajat ja koodaajat voidaan tuoda yhteen kyseisten tapahtumien kautta, mikä on mielestäni pelkästään hienoa. Toivottavasti eri harrasteryhmille järjestetään saman kaltaisia tapahtumia, vaikka itse en aivan kaikkia ymmärtäisikään.
Pixies.
ruuvimeisseli
08.02.2006 22:42:41

Tietokone ei ole oikea harrastus!11
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)