Aihe: COB @ Yle Live, Sun 5.2. Yle TV2 klo 22.50
1 2 3 4 5 6 7 8 9
McNulty
07.02.2006 03:30:15 (muokattu 07.02.2006 03:31:02)
En edelleenkään ymmärrä että mitä tekemistä mustalla värillä silmän ympärillä tai korulla ranteessa on sen kanssa, että huudetaan lavalla fuckkia. Ei kertakaikkiaan löydy mitään yhteyttä noiden kahden asian välilä. Onko tässä nyt tosiaan jostain "punanen on tyttöjenväri!!1" -asennevammailuista, sen sijaan että katsotaan mikä kenellekkin sopii. En tiedä kyllä että minkälaisten neitien kanssa hengailet, jos Laiho tulee niistä sinulle mieleen. :)

Eikö sinusta tuollainen "fuck you" meininki menetä hieman merkitystä kuin pieni luikku meikit naamassa karjuu sitä? Minusta se on naurettavaa. Jos baarissa siulle tulee joku kääpiö puuterit naamassa ja siskolta lainatut helmet kaulassa karjumaan että "painuppa äijä v***uun" niin sie olet ilmeisesti kakkoset lahkeessa siinä vaiheessa :)

Minusta tuo vie vaan uskottavuutta koko touhulta ja se on naurettavaa. Jollet sinä näe yhteyttä sillä että luikku meikkiensä takana yrittää olla jotain muuta kuin hän on niin ei sitten.

PS. meikit = glamrock tai naiset. Bodom ei edusta minulle kumpaakaan.
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
mathias
07.02.2006 03:42:11

Dave Mustainehan sanoi loistavasti: glam=Gay L.A. Music. Ei minulla muuta. Jatkakaa.
Jokunen
07.02.2006 08:41:11
Niin no... toisille se ei ehkä ole vielä nolouden merkki että äijät meikkaa. Tämä on vissiin sitä metroseksuaalisuutta nyt sitten. Minusta vain se on tasan tarkkaan säälittävää ja naurettavaa kun mennään lavalle murisemaan, huutelemaan "jau jau ---- yeah... polttakaa enkelit" ja sitten näytetään ihan siltä kuin olis käynyt pikku- tai isosiskonsa vaatekaapilla sekä meikkipussilla. Kädet täynnä jotain naistenosastolta ostettuja rannekoruja, naama täynnä Maybelline-tuotteita ja mustaa kynsilakkaa ei tietystikään pidä unohtaa.

Hoho! Wannabe Hynynen! Painoin vahingossa varoitusta.
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
Shagrion
07.02.2006 12:09:54

Toivotaan että Laiho pääsee tuon neiteily-vaiheen yli samalla tavalla kuin Panteran pojat :)
Ja miks niiden pitää päästä samalla tavalla kuin Panteran pojat? Siksi vain ku kyseinen bändi sattuu olemaan lempibändisi? Jotku ihmiset saattaa ottaa malliaan esikuvistaan ja Laihollahan nuo esikuvat ovat juuri jotain waspia tai mötley crue:ta ehkä se haluaa piettää samantyyppi lookkia päällä ku hänen esikuvat? Mutta tämä asia ei varmaan mitenkään muutu muusikoiden.netin kirjoituspalstan takia. Antaa Allun meikkailla jos on meikatekseen ulkomusiikilliset asiat ei mitenkään vaikuta musiikkiin.
Christians to ashes, angels to dust
Deep Shadow
07.02.2006 12:29:23
Hehee.. Toisessa ketjussa on kauhea vääntö Wirmanin synasoundeista ja täällä Laihon meikeistä. :)

Tykkäsin tuosta keikasta mikä sunnuntaina tuli telkusta, paikanpäällä en ole tätä bändiä vielä koskaan päässyt katsomaan.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
pahala
07.02.2006 12:38:40
Laihon meikkejä paljon naurettavampaa on se, että joku jaksaa kiinnittää niihin huomiota ja napista niistä. ;)
8)
John Titor
07.02.2006 12:49:43 (muokattu 07.02.2006 12:58:23)

Eikö sinusta tuollainen "fuck you" meininki menetä hieman merkitystä kuin pieni luikku meikit naamassa karjuu sitä? Minusta se on naurettavaa. Jos baarissa siulle tulee joku kääpiö puuterit naamassa ja siskolta lainatut helmet kaulassa karjumaan että "painuppa äijä v***uun" niin sie olet ilmeisesti kakkoset lahkeessa siinä vaiheessa :)

Minusta tuo vie vaan uskottavuutta koko touhulta ja se on naurettavaa. Jollet sinä näe yhteyttä sillä että luikku meikkiensä takana yrittää olla jotain muuta kuin hän on niin ei sitten.

Mun mielestä se ei kyllä ole pelkästään minkään meikkien syytä. Varsinkin uutta levyä kuunnellessa tulee sellanen olo että ei ne pojat vaan enää oo vihasia. Kuulostaa jotenkin tosi teennäiseltä se uho, naurattaa kun pojat huutaa että "fuck die!". Liekö sen syytä, että elämä on ihan mukavaa kun saa tehdä sitä mistä diggaa ja vielä tienaakin sillä. Aikasemmilla levyillä ei vaivannut moinen, mutta uusimmasta tulee vaan sellanen olo että pojat on onnellisempia kuin ikinä, mutta yrittävät silti olla vielä entistäkin vihaisempia.

Meikit on ihan jees, ketä kiinnostaa? Vai pitäisikö naisiltakin kieltää naamansa maalaaminen ja pakottaa ne olemaan kalpeita, hyväihoisia olmeja? Jos miehet olisivat meikanneet aina, se ei häiritsisi ketään. Paradigman vaihdos pään sisällä tai sitten ei mene keikoille vaan panee levyn pyörimään ja kuuntelee sitä musiikkia eikä tuijota soittajien kuvia, niin ei pitäisi häiritä yhtään. Ei se Laiho välttämättä jossain peräkorven studiossa tiluttaessaan ole meikit päällä.

Kuitenkin muuten Laiho itse antanut settilistan YLEn miehille ja biisien nimet on suoraan siitä kirjoitettu - mahtaa harmittaa kun ei käynyt lukiota:D
Shagrion
07.02.2006 13:24:22

Kuitenkin muuten Laiho itse antanut settilistan YLEn miehille ja biisien nimet on suoraan siitä kirjoitettu - mahtaa harmittaa kun ei käynyt lukiota:D
pitääkö siihen olla lukion käynyt että voi osata englantia? ;)
Christians to ashes, angels to dust
Milkop
07.02.2006 13:32:30

Laihon meikkejä paljon naurettavampaa on se, että joku jaksaa kiinnittää niihin huomiota ja napista niistä. ;)

Niinpä. Ei noilla meikellä ole minusta mitään väliä, meikatkoon jos haluavat. Musiikki kumminkin lienee vielä metallissa se pääasia, toisin kuin mtv-kuonassa, jossa asiat ovat toisinpäin. Olihan tuo ihan kohtuu keikka, vaikka suuri ja mahtava Akseli kämmäilikin melkoisesti. But maybe that's just rock&roll...
McNulty
07.02.2006 13:33:58
Hoho! Wannabe Hynynen!

Hoho! Ei ollenkaan... ihan oma itseni olen ja edelleen asioista tuota mieltä.
Voi tulla myös kasvotusten kysymään niin olen edelleen samaa mieltä mitä täällä olen ilmoittanut olevani :)

Painoin vahingossa varoitusta.

Miten sitä voi vahingossa painaa?

PS. ja minusta vaan meikit eivät ole miesten juttu. Se ei tee heistä yhtään fiksumpia, komeampia, parempia, mukavampia, rakastettavampia tms. Kyllähän toki miehiäkin meikataa, esim. tv-ohjelmiin, leffoihin yms. mutta lähinnä siksi ettei iho kiillä kamerassa ja suurten spottien alla. Kyllä minusta olisi naurettavaa jos Arvi Lind olisi lukenut uutisia kajaalit silmissä :)

Eli, minusta "äijät" jotka meikkaavat ovat huvittavia ja naurettavia. He eivät vakuuta, olivat sitten bändien edustajia tahi muita tahoja. That's it!
Alexi69
07.02.2006 13:41:46
Eli, minusta "äijät" jotka meikkaavat ovat huvittavia ja naurettavia. He eivät vakuuta, olivat sitten bändien edustajia tahi muita tahoja. That's it!

Mutta vakuuttaako sitten yhtään enempää se, että ihmistä säväyttää jonkun yhtyeen ulkomusiikilliset seikat ja itse musiikki niin paljon että siitä jaksaa koko ajan palstalla kitistä?Aika huvittavaa ja naurettavaa toki tuokin. xD
Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD
McNulty
07.02.2006 13:53:27
Mutta vakuuttaako sitten yhtään enempää se, että ihmistä säväyttää jonkun yhtyeen ulkomusiikilliset seikat ja itse musiikki niin paljon että siitä jaksaa koko ajan palstalla kitistä?Aika huvittavaa ja naurettavaa toki tuokin. xD

Minusta bändin ulkoiset seikat ovat jossain määrin tärkeitä ominaisuuksia myöskin. Enkä minä mitään kitise. Minä olen ilmoittanut mielipiteeni johon muuta ovat lähinnä todennut, että:"miten sä et voi tykätä meikeistä?"

Eli minulle se ei ole ihan "se ja sama" jos esim. blackmetal bändi nousee lavalle pinkeissä ballerina-asuissa. Bändin ulkoasulla on siis merkitystä vaikka ei välttämättä suoraan juuri niihin säveliin mitä soitetaan.

Ilmeisesti tämä nyt on taas asia mitä eräät henkilöt eivät kykene ymmärtämään. Minusta Aleksi olisi huomattavasti fiksumman ja vakuuttavamman näköinen ilman niitä kajaaleita ja muita helyjä. Ei tässä muuta... senkus veätte hernepellon nokkaan :)
Alexi69
07.02.2006 13:56:24
No mutta pääasia on se että jokainen vetää omalla tyylillään.
Vallan kauheaahan olisi jos kaikki kuulostaisivat ja näyttäisivät Beatleseiltä.
Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD
McNulty
07.02.2006 14:03:08 (muokattu 07.02.2006 14:04:31)
No mutta pääasia on se että jokainen vetää omalla tyylillään.
Vallan kauheaahan olisi jos kaikki kuulostaisivat ja näyttäisivät Beatleseiltä.

Tuo tuskin on "oma tyyli" sillä noita kajaalinaamoja on ollut 60-luvulta lähtien.
Kannattaa tutustua vaikkapa David Bowie-nimiseen artistiin :)
Kyllähän sitä voi olla omaperäinen muutenkin kuin käyttämällä meikkejä, etenkin kun se taitaa olla nykyään enempi "massaa" kuin "omaperäistä".

Minusta tuon kajaalin vaikutus on sama kuin huulipunan. Alelta voisi olla aika omaperäistä vetästä seuraava keikka huulipunat yllä ja jättää kajaali kotiin. Siinä vois olla monelle HC Bodom-fanillekin ihmettelemistä :)

http://www.bbc.co.uk/totp2/features/wallpaper/images/800/slade.jpg
Deep Shadow
07.02.2006 14:11:53
Minä olen ilmoittanut mielipiteeni johon muuta ovat lähinnä todennut, että:"miten sä et voi tykätä meikeistä?"

Huomaatko vääristeleväsi muiden vastauksia?
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
McNulty
07.02.2006 14:15:54
Huomaatko vääristeleväsi muiden vastauksia?

Lainaan tässä erästä kirjoitusta:
"Paradigman vaihdos pään sisällä tai sitten ei mene keikoille vaan panee levyn pyörimään ja kuuntelee sitä musiikkia eikä tuijota soittajien kuvia, niin ei pitäisi häiritä yhtään."

Eli pitääkö minun nyt jollain tavalla muuttua että kykenen sietämään meikkaavaa Laihoa?
Cirya
07.02.2006 14:24:47
Lainaan tässä erästä kirjoitusta:
"Paradigman vaihdos pään sisällä tai sitten ei mene keikoille vaan panee levyn pyörimään ja kuuntelee sitä musiikkia eikä tuijota soittajien kuvia, niin ei pitäisi häiritä yhtään."

Eli pitääkö minun nyt jollain tavalla muuttua että kykenen sietämään meikkaavaa Laihoa?

Ei pidä. Koita pistää simmut kiinni. Toimii takuulla.
McNulty
07.02.2006 14:29:52 (muokattu 07.02.2006 14:30:11)
Ei pidä. Koita pistää simmut kiinni. Toimii takuulla.

Fiksua etenkin jos haluaa Bodomin todistaa livenä.
"joo, olin mä siel mutten nähny mitään!"
Deep Shadow
07.02.2006 14:34:34
Fiksua etenkin jos haluaa Bodomin todistaa livenä.
"joo, olin mä siel mutten nähny mitään!"

No mutta onhan tässä se juttu, että jos ne meikit oikeasti vie sinun mielestä pohjan ja uskottavuuden siltä hommalta, niin silloin on ehkä syytä miettiä sitä, kannattaako ylipäätään mennä todistamaan livenä kyseistä bändiä. Eikö totta? Koska kuten toteat, ei ole kauhean kiva mennä sinne silmät kiinni hengailemaan.
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)