baron 06.02.2006 11:47:01 | |
---|
Jos tommosia kisoja pitää järjestää, niin eikö silloin voi käyttää tämänpäivän suomia tekniikoita hyväksi tai sitten ei, mitä vitun väliä.. Jos tää nyt kuitenkin on leikkimielinen skaba, niin onhan se kiva katsoa, kuinka itse ja kaverit pärjää Ges-duurissa ja musta on harvinaisen epäreilua, jos joku on "dopannut", haluan uskoa, että kaverit reilusti "taistelivat". Kitaristeilla nyt on pieni etu, mutta "so what". My name is Baron, Sir Baron. |
Notefix 06.02.2006 11:48:06 (muokattu 06.02.2006 12:23:36) | |
---|
Joo, eihän tällaiset mitään suurta musiikkia ole...ei pidä liian vakavasti ottaa. Sooloskaba...huh :) Ainoa, jossa oikeasti oli näkemystä ja joku erilainen ja tuore "juttu" oli WW. Muut oli paikotellen taitavaa mutta aika keskinkertasta jutskaa. joten, kyl WW veti pisimmän korren! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
EP 06.02.2006 11:55:46 | |
---|
Jos tää nyt kuitenkin on leikkimielinen skaba, niin onhan se kiva katsoa, kuinka itse ja kaverit pärjää Ges-duurissa ja musta on harvinaisen epäreilua, jos joku on "dopannut", haluan uskoa, että kaverit reilusti "taistelivat". Kitaristeilla nyt on pieni etu, mutta "so what". Sorry, joo ymmärrän, enhän mä näistä kisoista mitään tiedä ja itteensä kai siinä pettää eniten jos "dooppaa".. :) |
baron 06.02.2006 11:58:08 | |
---|
Sorry, joo ymmärrän, enhän mä näistä kisoista mitään tiedä ja itteensä kai siinä pettää eniten jos "dooppaa".. :) Jos joku on tehnyt niin, tuntekoon huonoa omaatuntoa ja myöntäköön myös oma tekninen huonommuutensa. My name is Baron, Sir Baron. |
projekti 06.02.2006 12:09:16 | |
---|
Jos joku on tehnyt niin, tuntekoon huonoa omaatuntoa ja myöntäköön myös oma tekninen huonommuutensa. En tehnyt, en tunne huonoa omaatuntoa, mutta myönnän teknisen huonommuuteni. Oli sävellaji mikä tahansa, kaikki yhtä vaikeita mulle. Mutta 30 vuoden kuluttua ne kaikki on yhtä helppoja, tilutan vaikka niskan takaa käsillä seisten... Ultra Pro. |
isojussi 06.02.2006 12:15:48 | |
---|
...Mutta 30 vuoden kuluttua ne kaikki on yhtä helppoja, tilutan vaikka niskan takaa käsillä seisten... JEAH - asennetta! Hyvä. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 06.02.2006 16:11:21 | |
---|
HAHA: Tätähän mä nyt sit äsken kauppareissulla pyörittelin päässäni ja musta on hienoa, että: 1) Tulee paljon erilaisia sooloja. 2) Monenlaisia mielipiteitä sooloista - ja mitä paremmin perusteltuja, sen parempi. 3) Tekijämiehet vaivautuu yleensäkin sooloilemaan ja antanmaan opittavaa ja analysoitavaa meille kehnommille soittajille. 4) Kitaristit ja kiipparistit sooloilee sulassa sovussa. Ehkä viä saadaan pari puhaltajaakin messiin. Itse ainakin pyrin olemaan arvostellessani objektiivinen ja toivoisin näin muittenkin tekevän. Se että toinen tykkää toisentyyppisestä soolosta ja toinen toisentyyppisestä on asia, jonka kanssa on kaikkien paras oppia tulemaan toimeen. Toivottavasti nää "virtuaalijamit" jatkuu edelleenkin SuPen hyvässä hengessä. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Warmen 06.02.2006 16:54:01 | |
---|
1. : Anonymous-Jazz 2. : Pussy Boner 3. : Janus Ja kaikki vois jatkos laittaa mikseriin nii ei tuu mitää "ei tota jaksa kopsia, äänestetään nyt näitä vaa" :D Ite päädyin näihi saundien ja nuottien määrän perusteella, nuo vocaläänisoolot ei kolahtanu A:D |
musamies 06.02.2006 19:04:11 | |
---|
Meikäläisen suosikki oli ehkä tuo WanhanWetäjän hengentuote. Itsestä olisi kiinnostava kuulla erilaisten vintagevehkeiden saundia, jota harvoin pääsee kuulemaan. Jengillä niitä kuitenkin keskustelujen perusteella tuppaa kotona olemaan. |
Itsestä olisi kiinnostava kuulla erilaisten vintagevehkeiden saundia, jota harvoin pääsee kuulemaan. Jengillä niitä kuitenkin keskustelujen perusteella tuppaa kotona olemaan. Todellakin! Kannatetaan. Mun lista: 1) WW (benson iacta est) 2) Rapu (saundista plussaa) 3) Freeze (hervottomasta saundista plussaa) |
baron 06.02.2006 23:02:48 (muokattu 07.02.2006 08:54:15) | |
---|
No nyt on kaikki yhteen soittoon kuunneltu. Isojussi sanoi, että pitäisi arvostelussa olla objektiivinen, mutta mä olin erittäin subjektiivinen, mä saan tykätä mistä mä haluan. Hirveän paljon hirveän hyviä, vaikea ratkaista kärkeä, itse asiassa vain yksi huono, vaatimattomuus estää sanomasta mikä. Lisää tällaisia skaboja! And here a the results of the East-City jury: 1. Pussy Boner 2. Milkop 3. Isojussi My name is Baron, Sir Baron. |
U.Honey 07.02.2006 07:25:50 | |
---|
Tässä pisteet ja kommentit: 1p : Baron - Jäljittelemätön tyyli ja groove. 1p : Pussy Boner - Musikaalista soittoa. Teknistä ylivoimaa. 1p : Herra Rapu - Tyylikästä kitarointia, hyvät soundit. 1p : Wanha Wetäjä - Musikaalista. Persoonallinen ote. 1p : Cubasisti - Kiva "komppipiano-soolo". 1p : Iso-Jussi - "Sähkökitaraahan minäkin olisin aina halunnut soittaa." Kuka muuten tekee seuraavan taustan? Esittäisin toiveen että voisiko saada tällä kertaa vaikkapa Gb-duurissa... |
Warmen 07.02.2006 13:12:30 (muokattu 07.02.2006 13:17:23) | |
---|
Kuka muuten tekee seuraavan taustan? Esittäisin toiveen että voisiko saada tällä kertaa vaikkapa Gb-duurissa... Käviskö tämmöne...joo ei. Meinasin laittaa yhen, mut liian tasoton.. A:D |
musamies 07.02.2006 13:35:30 | |
---|
Käviskö tämmöne...joo ei. Meinasin laittaa yhen, mut liian tasoton.. Semmoinen skaba olisi kiva, jossa idea ovela tunnelmointi, eikä niinkään soittotekniikka ja mielellään vielä suosituksena, että käytetään kotona olevia jänskiä vintagevermeitä jos niitä on ja jos ei ole, niin saa tietenkin osallistua moderneilla soittimilla. |
projekti 07.02.2006 14:09:39 | |
---|
Semmoinen skaba olisi kiva, jossa idea ovela tunnelmointi, eikä niinkään soittotekniikka ja mielellään vielä suosituksena, että käytetään kotona olevia jänskiä vintagevermeitä jos niitä on ja jos ei ole, niin saa tietenkin osallistua moderneilla soittimilla. No tuohan ois jees. Jos ei olis valmista taustaa vaan kaikki pitää tehdä ite, max pituus esim. 1 minuutti. Soittimien määrää ei rajoitettu. Haettas semmoista tunnelmallista maalailua. Ultra Pro. |
baron 07.02.2006 15:25:55 | |
---|
Käviskö tämmöne...joo ei. Meinasin laittaa yhen, mut liian tasoton.. Mä ehdin käydä kuuntelees, mulle olisi kelvannut. My name is Baron, Sir Baron. |
Warmen 07.02.2006 21:20:21 (muokattu 07.02.2006 21:20:48) | |
---|
Mä ehdin käydä kuuntelees, mulle olisi kelvannut. Ehdit vai :D, nojoo voin hioa sitä ja pistää kuunteluun jos se kelpais muilleki. Se o heviä sit... A:D |
baron 07.02.2006 21:34:08 | |
---|
Ehdit vai :D, nojoo voin hioa sitä ja pistää kuunteluun jos se kelpais muilleki. Se o heviä sit... Oishan siinä haastetta kun humppasoittajalla harvemmin on tilaisuuksia sellaista soittaa:-) My name is Baron, Sir Baron. |
baron 08.02.2006 12:30:17 | |
---|
Kovin ahkerasti mun kilpailupiisiä näytetään kuunneltavan enkä usko, että varsinaisesti musikaalisten antien takia eli missä ne arvostelut viipyy! (Siis en tarkoita, että sitä piisiä pitäisi arvostella, vaan pistää oma paremmuusjärjestyksensä säikeelle) My name is Baron, Sir Baron. |
Anonymous-jazz 08.02.2006 21:49:00 (muokattu 08.02.2006 21:50:36) | |
---|
nain se menee...joko kuunelit Wecke mun pätkän ? Jebulis... Hitto mikä soundi onkohan Roland ostanut oikeudet siihen suoraan Manhattan Transferiltä ? Jätkä pisti kanssa aika tuttua Petrucciani tyylistä asteikkoa F#m7 :D. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :) |