LaXu 08.08.2003 19:03:54 | |
---|
Noitahan löytyy erihintaisia. Käytetyt Power Braket on varmaan halvimpia, mutta ainakin omaa korvaa semmonen ei todellakaan miellyttänyt. Itse etsisin käytetyn Thd Hotplaten tai ulkomaisen nettikaupan, josta moisen saisi halvalla. Muita tsekkaamisen arvoisia vehkeitä voisi olla Koch Load box (369e, Custom-sounds) tai Weber MASS (ei tietääkseni saa Suomesta. Sitten on vielä Dr. Z Airbrake, jota on kovasti kehuttu jenkkisivustoilla. Ja tuon lisäksi Hotplate kopio TAD Silencer. Molempia saa ainakin Saksasta, http://www.proguitar.de . Noin 400€ hinta tosin on aika suolainen, mutta enemmän nuo maksavat Suomessa. |
PIM 08.08.2003 19:03:59 | |
---|
LoadBox rulez. Itse tilasin omani paikallisen musaliikkeen kautta Custom-Soundsista ja kanta-asiakasalennusten jälkeen hinnaksi tuli 1700mk kun silloinen S-C:n hinta oli 2000mk. Uutta tavaraa myynnissä. Alvarez strato, Fenix strato, Fenix Les Paul, putkikombo. |
Tompsi 08.08.2003 19:19:12 | |
---|
LoadBox rulez. Itse tilasin omani paikallisen musaliikkeen kautta Custom-Soundsista ja kanta-asiakasalennusten jälkeen hinnaksi tuli 1700mk kun silloinen S-C:n hinta oli 2000mk. Hmm, oliko tuossa loadboxissa se ohminvalintanappula vai onko niitä erilaisia versioita 4/8/12 ohmeille? |
PIM 08.08.2003 19:45:39 | |
---|
Hmm, oliko tuossa loadboxissa se ohminvalintanappula vai onko niitä erilaisia versioita 4/8/12 ohmeille? Eri versiot eri impedansseille. Uutta tavaraa myynnissä. Alvarez strato, Fenix strato, Fenix Les Paul, putkikombo. |
Metal_Griffin 08.08.2003 22:28:28 | |
---|
Terve Mulla oli joskus Superlead 1972 ja Superbass 1969. Tuossa Superleadissa oli jo piirilevy, joten siinä paikkeilla kai se ilmestyy kuvaan. Superbass oli point-to-point. Kun oli vielä saman sarjan kaappi neljällä kaiuttimella, niin ei oikeastaan löytynyt yhtään keikkapaikkaa, jossa sillä olisi voinut kunnolla soittaa. Soundit kun alkaa löytyä siellä 7.5 paikkeilla niin meteli on helvetillinen. Samoin tuota kirkasta kanavaa voi käyttää silloin kun vahvistin on tarpeeksi kovalla, bassopää alkaa puskea läpi eikä yläpää ole niin ottava. Nämä nykymarshallit tuntuu noihin vanhoihin verrattuna makuukamarivehkeiltä. Soundipolitiikka on tietysti kapeahko mutta mitäs siitä. Ehdottomasti kannattaa kokeilla. Elämä ei ole enää entisellään kun vahalla Marshallilla on soittanut... ...niin ja putket kannattaa vaihtaa silloin kun ei enää kuulu tarpeeksi kovasti... |
skebajaba 09.08.2003 07:50:45 | |
---|
voi olla treeneissä muilla kavereilla kivaa, pitäis vähän soittaa niin meikä kantaa superleadin kehiin ja sit ei muuta kuulukkaan semmosessa 17m2 kopissa ku mun soittoa, vitut välii ostakoon muutki kunnon kamat prkl!!! joo eli meteli on taattu ja aivan tautinen... |
booster 09.08.2003 10:24:25 | |
---|
No toi metelin määräkin vähän riippuu. Mulla muuntaja ei ole alkuperäinen, ja mölyn määrä ei ole mitenkään mahdoton. Kyllähän siitä helposti lähtee enemmän mökää kuin 100W JCM800:ta, mutta ei niin tolkuttomasti kuin täällä on annettu ymmärtää. Hyvä puoli tuossa on se, että säröä saa jo "kohtuullisilla" volyymeillä. Ostetaan:
Mini-humbucker stratoon |
skebajaba 14.08.2003 21:05:31 | |
---|
niin tuli vielä mieleen että mitäköhän putkia tohon menee???en tiiä noista putkista paljoa joten niistä voisko joku vielä heittää jotain??? |
Hinta on kyllä varsinkin kosmeettisesti hyväkuntoisesti remontteineenkin edullinen.......Mutta ääni on kyllä sitten jotain uskomatonta. Osta ihmeessä pois tuolla hinnalla Super Lead, ei ole paha hinta vaikka tekis remonttiakin. Kochin LoadBoxia voin suositella, minulla on sellainen -69 JMP 50:n kanssa ja ääni on kyllä sitten..... sell your computer...buy a guitar
- tom petty |
PIM 14.08.2003 21:48:16 | |
---|
Etuasteeseen 12AX7:t ja päätteeseen EL34:t. Kankaanpään Mikko varmaan mielellään myy sulle siihen uudet putket. Itse ostin just kuukausi sitten Mikolta Svetlanan EL34:t omaan vm. 70 JMP 50:een. Uutta tavaraa myynnissä. Alvarez strato, Fenix strato,putkikombo. |
booster 15.08.2003 17:55:11 | |
---|
Itse ostin just kuukausi sitten Mikolta Svetlanan EL34:t omaan vm. 70 JMP 50:een. Svetlanat on tutkitusti hyviä. Shoot me again, I ain't dead yet! |
skebajaba 15.08.2003 22:25:11 | |
---|
Svetlanat on tutkitusti hyviä. tossa se nyt kehrää vieressä, hyvin toimii....=) kysynkin nyt että mitkä putket kiskasen pois jos haluun siitä "50" wattisen???ja mitenkäs ohmit säädetään...tos on tommonen ihme rulla mistä sojottaa kaks jotain johtoo tms... |
skebajaba 15.08.2003 22:48:30 (muokattu 18.08.2003 21:56:20) | |
---|
ohhoh turha juttu oli tässä |
skebajaba 18.08.2003 21:55:30 | |
---|
Kehottasin hankkiin, mikäli on vaan kunnossa. Itellä -71 vuosimallia ja soundissa löytyy, Krhmm.. alkaa tuo tunnus hävettään, sillon kun tänne ekakertaa eksy ja rekisteröityi, ni ei tullu muu mieleen.. Pelin saa pyrimään 50wattisena ottamalla toisen pääteputkiparin poies. Ei se äänenpaine siitä juuri hellitä, mutta jotain. Ite oon tehny tämän omaan. Jep, ne kanavat on tosiaan identtiset. Kanavakohtasilla volumeilla voi sitten miksailla kahta kanavaa, kunhan yhdistää ne ensin. Ite en oikeen löytäny diskanttikanavasta mitään, "bassokanava" käytössä ainoastaan. Makujuttu, ja varmaan kaapista kiinni paljon, itellä 1x12" puoliavoin Marshall, Celestionin elementillä. Ai ni, mitenkä impedanssin kanssa käy, kun poistaa toisen pääteputkiparin. Custom-Soudsilta sanoivat, että impedanssi tuplaantuu, mutta olen saanu vähän ristiriitasta tietoa. Tässä suora lainaus Custo-Soundsin s-postista: "...muista että kun reunimmaiset (tai keskimmäiset) putket kun ottaa pois, niin impedanssi vahvistimessa tuplaantuu eli 4 ohmin reijästä tulee 8 ohmia ulos tai 16 ohmin kaappi kytketään 8 ohmin ulostuloon." Millä logiikalla 16ohmin kaappi lykätään 8ohmiin?? Itellä juuri 16ohmin kaappi, ja impedanssin valitsin on kahdeksassa ohmissa. Ei ole savu noussu, ainakaan vielä.. Jos PeteH, tai joku asiasta tietävä viitsii vastata.. niin ei oo väliä että mitkä niistä isoista putkista sit ottaa pois???eikös se sit säröydy iisimmin ku ottaa ne pari putkea vekka?? |