HulluSimo 14.08.2003 20:56:08 (muokattu 14.08.2003 20:56:22) | |
---|
Onkohan tästä bändistä jo tällanen keskustelu? Noh, aloitetaan kuitenkin. Tässä tänä vuonna olen aika paljonkin innostunut kyseisestä bändistä ja sitten näinkin tänä kesänä jo kaksi keikkaa ja tykkäsin! Mitäs muut tykkäätte Hellacoptersista ja mitkä ovat lempilevyt? Itelläni se ois High Visibility tai By The Grace Of God. ...or still alive! Katsokaa wanted! |
Kopterit tuli nähtyä Ruisrockissa livenä, ja todellakin rokkasivat isosti! En ollut ennen kuullut muita kuin niitä hittibiisejä, mutta kyllä vakuuttivat meiningillään tällaisen hivenen ennakkoluuloisesti pumppuun suhtautuneen jannun. Kovimmin kolisivat ne biisit mitä entuudestaan tiesin, eli ainakin Hopeless case.. ja Carry me home. Vielä kun Fleimareiden Eduardo Martinez tuli lavalle vierailemaan niin ei parempaa olisi voinut toivoa. Olikohan alkoholilla osuutta asiaan...?-) Joku toinen osannee kertoa mitä kopterialbumeita kannattaa asiaan vihkiytymättömän hommata. Alun punkkausta vai nykyrokkausta? Elämä on opasmatka, ei löytöretki
(YUP - Tänään kotona) |
Tinmo 14.08.2003 21:04:39 (muokattu 14.08.2003 21:05:10) | |
---|
Viime vuoden provinssissa vetivät kovan keikan väsyneille sunnuntaiyleisölle, oli hiton jees. Ekana heti pärähti soimaan Gotta Get Some Action. Tuo uusi levy (Grace Of God) on aika kova plätty, olen kuullut siltä neljä biisiä jokainen on minulle jo klassikko. Paras 90-luvulla perustettu bändi. Olipa levyraadissakin, jossa vihaamani hlö Maria Lund sanoi: "Eikö Rock voisi yhtään uudistua...?" Silloin näin punaista, tätä wanhahtavaa Rockkia tarvitaan lisää!!! Paljon!!! Kukaan ei tykkää uudesta ostarihevi"rockista". Vika lause on siis minun mielipide, lainasin vain kaikkia maailman ihmisiä... Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa |
HulluSimo 14.08.2003 21:18:16 | |
---|
tätä wanhahtavaa Rockkia tarvitaan lisää!!! Paljon!!! Kukaan ei tykkää uudesta ostarihevi"rockista". Nyt puhut asiaa! Onneks meillä on myös Fleimarit. ...or still alive! Katsokaa wanted! |
ICE 14.08.2003 21:24:01 | |
---|
Näin Hellacoptersit Rollareitten keikalla, oli aivan loistava. itteltäni löytyy vaan "By The Grace Of God", "Payin' The Dues" ois kyl helvetin kiva saada käsiin.. Toinen - jo mainittu - bändi on The Flaming Sideburns. Ne mä näin myös livenä tänä kesänä ja siinäpä vasta 100% rokkenrollia! "Sky Pilots" ja "It's Time To Testify ... Brothers And Sisters!" on ehdottomasti parhaimpia rockalbumeita mitä Suomesta on tullut piiiitkään aikaan. - sideburns forever - |
KooAa 14.08.2003 21:24:52 (muokattu 14.08.2003 22:19:24) | |
---|
Koko tuotanto kolahtaa ja mulla on se Cream OF The Crap CD:kin, siinä on muutama huono äänityskin. Ja livenä näin Lutakossa (parempi paikka kuin Tavastia) viime syksynä. Helvetin hyvä ! EDIT: lisään vielä että tämän hetken suosikkibändini Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Tinmo 14.08.2003 21:26:48 | |
---|
ja piano kruunaa kaiken! Kyllä tuontyyppinen Rock kuulostaa hiton hyvältä kun joku pimputtaa pianoa, ahhh.... Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa |
mikko1 14.08.2003 21:28:45 | |
---|
ite oon diggaillu muutamaa biisiä ja cd:eitäkin pitäs saada, tekivät muuten ihan hienon coverin gimme shelteristä. Mullon kans tele. |
diibadaaba 14.08.2003 22:38:49 | |
---|
Ruisrockissa innostuin kovasti, en ollut ennen pahemmin kuullutkaan. Hirvee meininki oli, huusin kaverille joka piisin välissä ettät täähän on mahtavaa. Ostin By The Grace Of Godin ja sehän fudaa oikein lujaa. Semmoista rockia kyllä pitäisi olla nykyisinkin enemmän. Näin tässä kerran Flaming Sideburnsin videon teeveestä ja kipale kuulosti kovasti Helloilta. There will come a time when you can even take your clothes off when you dance. |
aivokuolio 15.08.2003 00:50:26 | |
---|
meikäläiselle se ykköskopterilevy on high visibility, eli toiseksi uusin pitkäsoitto. by the grace of god ei vaan yksinkertaisesti sisältänyt niin hyviä biisejä. mutta mahtava bändi, ihan lemppariosastoa. |
-Mickill- 15.08.2003 10:02:14 | |
---|
Mä aloin diggailee The Hellacoptersia -Payin' The Dues- levyn aikoihin joten se on jäänyt suosikkilevyksi. Kaikki ne on kyllä helvetin hyviä, olen myös ihastunut -Grande Rock- levyyn tosi paljon joka on muuten aivan liian aliarvostettu plätty! Politix Are Nothing, Fucking Is Something. |
jogo3000 15.08.2003 10:05:18 | |
---|
High visibility on mielestäni paras levy, ja siellä on se baby borderline ehkä paras biisi. Hellacopters on mielestäni oikein hyvää huttua. Hyvin käyttävät mielenkiintoisia sointuaja, näin kitaristin näkökulmasta, saundit on hyvät jne. Ainut vika on pieni taipumus liikaan mahtipontisuuteen. Tms. Kaikki biisit soitetaan liian täysillä ehkä. I'm a whiskey rock'n'roller. |
Bonham 15.08.2003 10:06:16 | |
---|
Toimii levyllä ja livenä (kolmesti koettu, tosin paremmin klubilla kuin festareilla toimii hän). Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
diibadaaba 15.08.2003 12:16:22 | |
---|
Ostin juuri 45 min sitten tarjouksesta Grande Rockin ja High Visibilityn. Kannattiko? There will come a time when you can even take your clothes off when you dance. |
ICE 15.08.2003 12:35:20 | |
---|
Mitäs luulet? Tottakai kannatti. - sideburns forever - |
bistromath 15.08.2003 12:48:14 | |
---|
Olen diggaillut jo debyytistä asti. Tuli kovimpina metalliaikoinakin kuunneltua paljon Supershittyä. Pari ekaa ja High Visibility löytyy levyhyllystä. Lyömätön livebändi on kyllä, niin hemmetin hauskaa on ollut keikoilla aina. |
Brian May jr. 15.08.2003 13:18:58 (muokattu 15.08.2003 13:21:06) | |
---|
Olipa levyraadissakin, jossa vihaamani hlö Maria Lund sanoi: "Eikö Rock voisi yhtään uudistua...?" Silloin näin punaista, tätä wanhahtavaa Rockkia tarvitaan lisää!!! Paljon!!! Kukaan ei tykkää uudesta ostarihevi"rockista". Vika lause on siis minun mielipide, lainasin vain kaikkia maailman ihmisiä... JUMALAUTA nyt jo mäkin vihaan sitä, itse en oo kyllä paljoa kuullu hellacoptersia mutta ne mitä oon on hyvänkuulosta rokkia ja ihan soittotaitosiltakin vaikuttaa. tosi on, ostarihevi "rockia." listen to Queen, Led Zeppelin, Ac/Dc and others peepl! Onko muuten totta että rollareiden keikalle kyseisen bändin rumpali oli joutunut ostamaan lipun? Aika v:mäistä. Metal up yer ass or I'll do it for ya! |
planet 15.08.2003 13:23:36 | |
---|
Sekä vanhempi, että uudempi tuotanto potkii. Livenä aivan äärimmäisen tiukkaa soittoa. Levyistä High Visibility on kärkipäässä. |
salmivaara 15.08.2003 14:17:56 | |
---|
Kyllähän tuo maittaa. Alkupään levyt parempia mutta ei nuo uudetkaan mitään paskoja ole. Livenä kerran nähty, kova oli. Tosin siinä rytäkässä repes nahkatakinliepeestä hiano CRI-merkki joka kyllä viduttaa vieläkin. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
reino 15.08.2003 14:44:14 | |
---|
Nicke Andersson on kova äijä. Sen huomaa erityisesti Entombedin ajoilta. |