Aihe: Line6-kamat
1 2 3
askomiko
05.02.2006 21:11:33
Semmonen ois ihan jees että se oikeasti mallintaisi vain jokaisen vastuksen ja konkan ja putken, ja pystyisi tekemään virtuaaliskemojen kautta vaikka mitä. :)
Canada! (:ž
JMzz
05.02.2006 21:11:50 (muokattu 05.02.2006 21:14:34)

Mielestäni Valvetronix on yhtä iso harppaus Flextone III:sta, kuin Flex III oli Flex II:sta. On suuri sääli että tämä on ihan totta:

Se valitettavasti heijastuu noihin mallintaviin ja kaikkiin muihinkin käyttölaitteisiin hirvittävän hitaasti. Nopeemman prossun hyödyntäminen vaatisi koko laitteen uudelleensuunnittelun, joka on tietty tyyristä. Ja vaikka laite alettaisiin suunnittelemaan uusimmalle prossulle, valmistuessaan se olisi jo vähän eilispäivää. Tai osoittautunut tosi bugiseksi.

Jep tuota itsekkkin mietiskelin.. laiskuutta taas sormissa kun ei jaksanu kirjottaa. Toisaalta toi uudelleen suunnittelu ei ole täysin alkutekijöistä tapahtuvaa. Esim jotkin jo kehitetyt laskennalliset menetelmät ovat varmasti vain liian raskaita nykypeleille. Näin on ainakin bioinformatiikkaan liittyvissä mallinnuksissa. Toki eri vahvarien soundit menee kuitenkin uusiksi kun se tekniikka mallinnukseen on eri. Eli ei tuo tietty paljoa hyödytä..

Muuten mitä nyt kuuntelin noita valvetronixin clippejä siellä sivuilla niin eivät juuri vakuuttaneet kyllä. Ihme honotusääni ja tajuton suhina kaikissa. Toivottavasti totuus on jotain muuta. En ole livenä testannut
-
Aki
05.02.2006 22:33:49 (muokattu 05.02.2006 22:35:26)

Semmonen ois ihan jees että se oikeasti mallintaisi vain jokaisen vastuksen ja konkan ja putken, ja pystyisi tekemään virtuaaliskemojen kautta vaikka mitä. :)

Joo! Ja siihen vois syöttää haluamiaan kytkiksiä! Ei vais, mä odotan että ennen tota joku keksii mallintavan kaiutinelementin, joka muuttaa soundia ihan reilusti jonkun ohjausmenetelmän avulla.

Ihme honotusääni ja tajuton suhina kaikissa.

Noi Valvetronix-klipit on noin 5 vuotta vanhat, ja ne on pakattu sairaan huonolaatuisiksi. Tollasta suhinaa niissä ei tietenkään ole, ja honotusta on mun mielestä reilusti vähemmän kuin 1x12" comboissa yleensä. Se AD50VT on aika erisoundinen kuin AD60VT, johtuen lähinnä kait elementistä.
Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!!
JMzz
05.02.2006 22:49:16

Noi Valvetronix-klipit on noin 5 vuotta vanhat, ja ne on pakattu sairaan huonolaatuisiksi. Tollasta suhinaa niissä ei tietenkään ole, ja honotusta on mun mielestä reilusti vähemmän kuin 1x12" comboissa yleensä. Se AD50VT on aika erisoundinen kuin AD60VT, johtuen lähinnä kait elementistä.

Hyvä tietää! Pitää käydä testaamassa ihan kaupassa tuossa huvikseen vaikka. Ei sillä että ois taas varaa ostella uusia kamoja mutta.. ;)
-
Fide
06.02.2006 11:16:03

Odottelen tässä juuri, josko postin setä saisi tuotua uutukaisen UX2:sen kotiovelle. Sen käytöstä äänityskumppanina kuulette takuuvarmasti vielä lisää =)
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
PIM
06.02.2006 11:32:24
Odottelen tässä juuri, josko postin setä saisi tuotua uutukaisen UX2:sen kotiovelle. Sen käytöstä äänityskumppanina kuulette takuuvarmasti vielä lisää =)

Mistäs tilasit? Paljonko kustansi?
...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS...
Hotlicks
06.02.2006 11:36:33
Noh... Mua on noissa yleisesti vaivannut muistipaikat. On tietysti kivaa, että saa suosikkisoundit talteen, mutta jos eq:ta pitää ruuvata, niin se täytyy tehdä sitten kaikissa preseteissä... Ja ne himassa ruuvatut kuulostaa harvoin hyvältä enää bändin seassa.

Sain PODin joskus '98-'99 vuodenvaihteessa ja sillion se tuntui ihan asialliselta. Delta Bluesiin kiķnni ja menoksi. Johtojen vetäminen ja se ylimääräinen muuntaja vaan sen verran ärsytti, että vaihdoin sitten Flextone II comboon. Virhe oli suuri ja laite rupesi ärsyttämään aika nopeasti. Soundit on vaan loppujen lopuksi kauhean muoviset, eikä vahvistin reagoi lainkaan soittoon. Vaihdoin takaisin putkiin ja erillisiin pedaaleihin. Ainoa Line6, jonka olen oikeasti havainnut hyväksi ja josta en helposti luovu, on DL4. MM4 oli pitkään myös laudassa, mutta kun käytin oikeastaan pelkkää phaseria, niin vaihdoin sen pois.
KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS.
Fide
06.02.2006 11:38:34

Mistäs tilasit? Paljonko kustansi?

Vieläkin harmittaa, kun olin PAKOTETTU tilaamaan T-kaupasta... eli kustansi lopulta 29 euroa ENEMMÄN kuin mitä oisin maksanut kotosuomessa jos maahantuojalla ois ollu edes jonkin sortin yritys palvella asiakkaitaan... lisää urputusta aiheesta:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &t=115688&o=0&#p4318171
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
thekarppa
06.02.2006 19:30:15
Itse olen ollut ihan tyytyväinen omaan flextone III plussaan, mitä nyt virran poukkoilessa tekee joskus omia säätöjä(esim samassa roikassa teeveen kanssa). Kyllähän se ääni tahtoo vähän puuroutua bänditreeneissä varsinkin jos on kaksi kitaristia, mutta muuten soundit ovat tosi jees. Äänityskäyttöön suorastaan mahtava, paitsi että line6:ltä löytyy kyllä "kannettavempiakin" ratkaisuja kuin parinkymmenen kilon möhkäle. Joku väitti tuossa aiemmin että ei ole manual modea, mutta kyllä itselläni ainakin saa mitä sitä mitä potikat näyttää kunhan vain ottaa presetin pois päältä. Jos käytettynä halvalla saatte niin suosittelen ostamaan.
Aki
07.02.2006 11:02:44

Joku väitti tuossa aiemmin että ei ole manual modea, mutta kyllä itselläni ainakin saa mitä sitä mitä potikat näyttää kunhan vain ottaa presetin pois päältä.

Ja kun vaihtaa vahvistinmallia, niin taas pomppaa potikat preset-asetuksille. Samoin kuin DuoVerbissä ja Pod XT:ssä.
Ostakaa mun Ibanez SZ520 '03!!
JuSu
07.02.2006 12:22:12
Ja kun vaihtaa vahvistinmallia, niin taas pomppaa potikat preset-asetuksille. Samoin kuin DuoVerbissä ja Pod XT:ssä.

Jeps, toi on ärsyttävää. Samoin aina paukahtaa päälle se oletuskaappimallinnus.

Vähän tuon ärsyttävyyttä voi lieventää, ainakin oletuskaappimallinnukseksi voi tallentaa haluamansa mallinnuksen, tai esim. ei kaappimallinnusta laisinkaan. Täytyypä katsoa, saako nuo potikoiden preset -asetukset muutettua, esim. niin että olisivat klo 12:ssa. Helpottaisi ainakin vähän.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)