![]() 26.01.2006 17:20:15 | |
---|---|
Nyt ois tämmösiä tarjolla: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-189663.html | |
![]() 26.01.2006 18:06:58 | |
Tuommoinenkin on nykyään olemassa: http://www.musik-schmidt.de/osc-sch … p?cPath=1_6_8&products_id=15519 | |
![]() 27.01.2006 20:46:54 | |
Tulipa gasitus tuosta Warwickin uudesta Streamer $$:stä. Eka tuotanto-Warwicki, josta saa potentiaalisesti Fender- ja Musarisaundia, kiitos vaahterakaulan ja saarnirungon, ja monipuolisen elektroniikan. Jos se vielä noudattaa Corvette $$:n hintapolitiikkaa, niin voi olla jopa halpa. bassolla hanuriin | |
![]() 30.01.2006 16:45:15 | |
Höy, ei kellään klubilaisella ois hajuu noista Pro Tube IX-vahvistimista? Basisti. | |
![]() 30.01.2006 17:34:28 | |
www.warwick.de :n sivuilta From february on all Warwick basses will come to the salesmen with a special “User Kit” which will include an Owner’s Manual, warranty card, truss rod tool and allen wrenches, a tin of Warwick surface finisher wax and a Warwick polishing cloth. It is important to remember that wax is only supplied for natural wood basses that have no colored oil or stained high polish finishes. Ever since Warwick built its very first bass, they have always kept the player’s needs in the forefront of their minds. This special “User Kit” is just another way for Warwick to show their appreciation and to continue their on-going commitment to the bassists who choose to play Warwick. Pistipä naurattaan,ainahan noi kaikki on mukana tullu :D ... mulla ainaki tuli jo vuonna -01 warren mukana kaikki tuo ja vielä rockbag laukku! | |
![]() 30.01.2006 21:18:01 | |
www.warwick.de :n sivuilta Pistipä naurattaan,ainahan noi kaikki on mukana tullu :D ... mulla ainaki tuli jo vuonna -01 warren mukana kaikki tuo ja vielä rockbag laukku! Joo mutta nyt ne tulee kangasmapissa. Eikä tuota rättiä ole ainakaan aikasemmin tullu. | |
![]() 30.01.2006 23:41:56 | |
Höy, ei kellään klubilaisella ois hajuu noista Pro Tube IX-vahvistimista? Mulla oli sellainen, tykkäsin kovasti. Mukavan pehmeä soundi ja paljon säätömahdollisuuksia. Möin tosin jo pois, ei oikein sopiva kerrostaloasuntoon. | |
![]() 02.02.2006 20:10:29 | |
Hihihihihi, lueskelimpa vanhoja topikkeja ja osui tällainen silmään: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =35&t=43431&o=0&co=2760 | |
![]() 02.02.2006 22:15:36 | |
Hmm... Sainpa mielenkiintoisen vision: Mitenkähän toimisi, jos tuohon Thumbiin lisäisi presarimikin kaulamikiksi ja on/off-kytkimet? Pitäisi ainakin saada valinnanvaraa siihen soundiin enemmän. Paljonkohan tuo kustantaisi töineen? | |
![]() 02.02.2006 22:23:52 | |
Hihihihihi, lueskelimpa vanhoja topikkeja ja osui tällainen silmään: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =35&t=43431&o=0&co=2760 Kylläpä on tullu hehkutettua. Hävettää ihan. Pitää kompensoida: Warwickit on ihan paskoja. bassolla hanuriin | |
![]() 03.02.2006 21:43:49 | |
Warwickit on ihan paskoja. Näino. Joka kerta jurppii kun tuolla karahkalla joutuu "soittaan". :) Asiasta kolmanteen: Onko kellään tullut vastaan sellaista ilmiötä, että tuo puu vaalenee siitä kohdasta runkoa, missä tulee yleensä peukaloa pidettyä? Kumma kun tuo ei tunnu lähtevän poiskaan oikein millään. | |
![]() 03.02.2006 22:04:11 | |
Näino. Joka kerta jurppii kun tuolla karahkalla joutuu "soittaan". :) Asiasta kolmanteen: Onko kellään tullut vastaan sellaista ilmiötä, että tuo puu vaalenee siitä kohdasta runkoa, missä tulee yleensä peukaloa pidettyä? Kumma kun tuo ei tunnu lähtevän poiskaan oikein millään. Joo. Mun pari aiempaa Warwickia vaaleni peukkukohdalta, ja kohdasta johon nakit osuu slappaillessa (tai oikeastaan poppaillessa). Vaha auttaa ainakin ennaltaehkäisevästi, mut mua koko spotit ei haitannu. Streamerissa niitä jostain syystä ei näy. Jos potutus äityy, niin hio & öljyä soitin. bassolla hanuriin | |
![]() 03.02.2006 23:37:44 (muokattu 03.02.2006 23:38:17) | |
Joo. Mun pari aiempaa Warwickia vaaleni peukkukohdalta, ja kohdasta johon nakit osuu slappaillessa (tai oikeastaan poppaillessa). Vaha auttaa ainakin ennaltaehkäisevästi, mut mua koko spotit ei haitannu. Streamerissa niitä jostain syystä ei näy. Jos potutus äityy, niin hio & öljyä soitin. Nääh. Eipä tuo itteä haittaa. Musta on ihan kiva että basso näyttää vähän elämää nähneeltä. Vahannut kyllä olen tuota sillain vähän tarpeen mukaan, onhan se kuitenkin kivemman näköinen kun se kiiltää. Tuo kohta vaan ilmeisesti sitten kerää kuolleita ihosoluja tuohon muhimaan tai jotain. Varmaan puulaji vaikuttaa aika paljon, että miten se näkyy vai näkyykö mitenkään. Siis jos puhutaan nyt pelkästään näistä öljykäsitellyistä rungoista. Oletko muuten yleensä vahannut kaulaa Warwickeissa? Itse olen havainnut tuon kaulan hyväksi ihan luonnollisena, kyllä ne kädet pitävät sen kosteana. | |
![]() 04.02.2006 14:00:25 | |
Onko kellään tullut vastaan sellaista ilmiötä, että tuo puu vaalenee siitä kohdasta runkoa, missä tulee yleensä peukaloa pidettyä? Kumma kun tuo ei tunnu lähtevän poiskaan oikein millään. Omassa natural finishissä on (ylläri ylläri) juuri niin, että peukkukohta tummuu. Ei tunnu vahaaminen auttavan. Käsien peseminen ainakin loogisesti ajateltuna hidastaisi tuota prosessia. Mutta olen samaa mieltä Jesus Muerten siinä, että basson pitää näyttää eläneeltä. Tämän takia en aiokaan aio hioa (tai silittää silitysraudalla, kuten Warwickin sivuilla neuvottiin (muistaakseni)) bodyn takana olevia vyönsoljen aiheuttamia uurteita pois. Jos jotakuta muuten kammoksuttaa noi uurteet, niin kannattaa hankkia lakattu malli koska omaani tuli ihan ekana päivänä noi. Basso on melodinen rytmisoitin.
Withered Within | |
![]() 04.02.2006 19:21:47 | |
Omassa natural finishissä on (ylläri ylläri) juuri niin, että peukkukohta tummuu. Ei tunnu vahaaminen auttavan. Käsien peseminen ainakin loogisesti ajateltuna hidastaisi tuota prosessia. Mutta olen samaa mieltä Jesus Muerten siinä, että basson pitää näyttää eläneeltä. Tämän takia en aiokaan aio hioa (tai silittää silitysraudalla, kuten Warwickin sivuilla neuvottiin (muistaakseni)) bodyn takana olevia vyönsoljen aiheuttamia uurteita pois. Jos jotakuta muuten kammoksuttaa noi uurteet, niin kannattaa hankkia lakattu malli koska omaani tuli ihan ekana päivänä noi. Tai sitten nimenomaan ei kannata. Lakkaan tulee ikävämmän näköiset solkinaarmut, mutta öljyviimeistellystä rungosta naarmut siliää ajanmyötä, ainakin jos vahaa bassoa säännöllisesti. bassolla hanuriin | |
![]() 04.02.2006 20:45:51 | |
Vetoan kaikkiin klubilaisiin, jakakaa kuvia high polish -pintakäsitellyistä rakkaistanne. Olis kiva nähdä kiiltolakattuja Warwickeja malliin katsomatta, erityisen kuumottavaa olis nirvana black high polish loimuvaahteran päällä. Tämä kaikki siis, jotta saisin GASini tyydytettyä hetkellisesti, ennen kuin luottokortti antaa (ah, niin pian) myöten nauhattoman tilaamiseen... B) | |
![]() 04.02.2006 22:23:30 | |
Kylläpä on tullu hehkutettua. Hävettää ihan. Pitää kompensoida: Warwickit on ihan paskoja. heha.. pitää munkin kompensoida.. Warret on aika cooleja ja voisin vaikka seuraavaks ostaa semmosen! dumdidum | |
![]() 06.02.2006 10:50:58 | |
Höy, ei kellään klubilaisella ois hajuu noista Pro Tube IX-vahvistimista? Ostin itselleni tuossa joulun alla ProTube IX:n ja pari noita Warren 410-kaappeja ja olen kyllä ollut pirun tyytyväinen sekä vahvistimeen että kaappeihin. Potkii niin maan perhanasti ja soundia löytyy kunnon putkirähinästä lämpimän putkisoundin kautta kirkkaaseen trankkusläppisoundiin. Maailman paras vehje! No, ehkei sentään mutta mun käyttöön aika lähellä :) | |
![]() 06.02.2006 13:43:20 | |
'92 Streamer Stage II, muutama tunti jäljellä: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … 6636664&ssPageName=STRK:MEWA:IT | |
![]() 08.02.2006 21:42:37 (muokattu 06.04.2006 18:30:17) | |
Oli vissin vähän eripuoleille jakautuneita mielipiteitä tosta et pääseekö rockbassilla sisään, mut ängen kuitekkin ;) Rockbass fortressia 5-kielisenä odotin 2kk T-kaupasta ja vihdoin tuli :D:D Ni ainakin nää ensimmäiset päivät ovat olleet itselleni silkkaa 9 pilvessä elämistä, kun niin suuri ero tuli tasossa tohon vanhaan basoon. kuva: http://www.thomann.de/thoiw3_warwick_rockbass_fortress_prodinfo.html Nii ja sit kävin hakemassa musarista 410pron ja profet 3.2- jee.. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)