Sistis 09.08.2005 10:46:12 | |
---|
- Nypykät: Kuppi - Sielun Veljet: Ossin jälkeiset, Sumuista hymyä (kertovat itseasiassa krapulasta, ja melkoisen symbolisesti) - Eppu Normaali: Jumalan poika, Myrkkyä - Sir Elwoodin Hiljaiset Värit: Uusi Isäntä www.pirukange.net
www.mikseri.net/pirukange
Progeilevaa suomalaista taide-rockia. |
NHR 09.08.2005 11:45:40 | |
---|
Kertooko Rammsteinin Nebel jostain huumetouhuista? Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Koalha 09.08.2005 13:08:07 | |
---|
Mikäli olen ymmärtänyt oikein sen, mihin näitä kipaleita on tarkoitus käyttää, niin viime sunnuntaina alkoi se leiri(viimeistään). Uujeea, uujeaa, ah ah aah! |
Rakkikoira 10.08.2005 07:46:23 | |
---|
Mikäli olen ymmärtänyt oikein sen, mihin näitä kipaleita on tarkoitus käyttää, niin viime sunnuntaina alkoi se leiri(viimeistään). Jos sillä jää putki päälle? Joku muukin voi tarvita ja miksei niitä voisi kertoa muutenkin. Olen mukava, komea ja muutenkin v*ttumainen ihminen. |
Koalha 11.08.2005 12:34:51 | |
---|
En minä sanonut ettei niitä saisi enää laittaa. Uujeea, uujeaa, ah ah aah! |
LNA 11.08.2005 14:24:41 | |
---|
The Verve - The Drugs Don't Work Pink - Just Like a Pill (hihihii) Babylon Zoo - Cafeine (2xhihihii) Ihmevalittaja #13 |
SandOfTime 13.08.2005 13:54:37 | |
---|
Never been better... |
Iso-Jaakko 15.08.2005 17:38:02 | |
---|
Tapio Rautavaaran Tuhlatut päivät ja Tuopin jäljet. Tuhlatut päivät varsinkin sopii krapulaisen mielen itsesyytöksellisiin tunnelmiin ja on lajissaan aika pateettinen, mm. Viktor Klimenkon levyttämässä Kirje äidille-laulussa on samanlaiset tunnelmat. Vanhoissa suomalaisissa kansanlauluissa liikutaan myös monesti aika viinan ja seksinhuuruisissa tunnelmissa. Kilteimmästä päästä on mm. Erkki Rankaviidankin levyttämän Pontikkalaulun värssy: Mitä siitä kahvista/ eihän se vahvista/ Mutta sehän kyllä laulattaa/ kun on pullossa pontikkaa. Ronskisti ranttaliks vaan! |
sus 05.02.2006 19:34:00 (muokattu 05.02.2006 19:35:36) | |
---|
Tuollahan on virhe, eihän Megadethin Mary Jane kerro huumeista bluus |
Peter Tosh- Legalize it Soul Captain band - älä juo tota juttuu (Tää on krapula-aamubiisi). Soul Captain band - Täytetään täyteen. Kaikki oikeudet luovutetaan |
shagriml 06.02.2006 10:57:49 (muokattu 06.02.2006 11:02:55) | |
---|
Mä oon ganjareggaesta innostunu lähiaikoina, se on nii chillii :) Tullu kuunneltuu mm. Culture - International Herb levyy ja sit Toshin tuotoksii... Alice Cooperin biisejä ei tainnu olla listassa ? Poison biisihän kertoo kamasta vertauskuvallisesti (aika hienosti itseasiassa) ja Hey Stoopid valistaa vielä lisää ettei sitä kamaa kannata vetää... The Sisters of Mercyn monissa biiseissä lauletaan amfetamiinin vetämisestä, etenkin Amphetamine Logic nimisessä biisissä joka on yks suosikkejani, tosi menevä, toimiva ja raastava. The Velvet Undergroundin I'm Waiting For The Man on kyll hieno biisi jossa venataan diileriä. Jotenki siit pianon pimputuksest tulee sellanen hitusen tuskainen odottamisfiilis ja sanat on mitä mainioimmat, "he's never early, he's always late, first thing you learn is that you always gotta wait" tjsp... 60-luvultahan huumebiisei löytyy ihan hulluna. Se koodi on hauskaa. Hey Mr Tambourine man, play a song for me ! |
Renki 07.02.2006 16:49:57 | |
---|
Tämä biisi tuli mieleen oikeastaan pelkästään nimestä. En mä oon ikinä oikeastaan pahemmin miettinyt mitä siinä sitten lauletaan tarkemmin: Cocaine by J. J. Cale If you wanna hang out you've got to take her out. Cocaine. If you wanna get down, down on the ground. Cocaine. She don't lie, she don't lie, she don't lie; Cocaine. If you got bad news, you wanna kick them blues. Cocaine. When your day is done and you wanna run. Cocaine. Chorus If your thing is gone and you wanna ride on. Cocaine. Don't forget this fact, you can't get it back. Cocaine. Chorus Chorus Kaikki oikeudet luovutetaan |
Albiinokaamio 08.02.2006 21:57:27 | |
---|
1200 microgramssilla on moniaki. Taitaa tulla vastaus vähän myöhässä. |
Tempura 10.02.2006 17:57:13 | |
---|
Nick Cavella on kova "Brother my cup is empty". Levyllä Henry's dream. Ei varsinaisesti päihdemaailmasta kertova biisi, mutta olettaisin että tarpeeksi tuossa päihteitä on. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Leper Messiah 11.02.2006 09:06:43 | |
---|
Trio Niskalaukaus - Rahat ja henki rahat ja henki tuuli pieksää kasvoni kuin ennenkin jos tahtoisi auttaa minua seisomaan omilla jaloilla selkä suorana, pää pystyssä täytyisi joka suunnasta virrata tuulen kuin koira oksennukselleen palasin radalle en voinut tietää etten takaisin halunnut ennen kuin kokeilin luulin löytäväni palan onnea onnea kauppamiehen taskusta auttakaa minua, nyt viedään rahat ja henki luomakunnan kruunusta on tehty pelle ja renki auttakaa minua, nyt viedään rahat ja henki kuljen pitkin keskiviivaa valkoista tietenkin jos joku vaikka ylitseni ajaisi lopulliseen lepotilaan saattaisi kuulla saisin papilta aamenet vihdoinkin viettäisin yöni rauhassa auttakaa minua, nyt viedään rahat ja henki luomakunnan kruunusta on tehty pelle ja renki auttakaa minua, nyt viedään rahat ja henki auttakaa minua, nyt viedään rahat ja henki luomakunnan kruunusta on tehty pelle ja renki auttakaa minua, nyt viedään rahat ja henki
marko annala & timo rautiainen Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
|
Janus 11.02.2006 15:10:09 | |
---|
Vanha musikaalistandardi Days of Wine and Roses. Kertoo alkoholismista. |
oo-p 12.02.2006 23:42:15 | |
---|
Sanoja tai linkkejä en viitsi tähän löytää mutta mahtava biisi Sir Elwoodin Hiljaiset Värit- Herra Heroiini Terve, ja kiitos kaloista! |
shagriml 13.02.2006 10:12:07 | |
---|
Sanoja tai linkkejä en viitsi tähän löytää mutta mahtava biisi Sir Elwoodin Hiljaiset Värit- Herra Heroiini Mä oon kuullu Zen Cafelta samannimisen biisin ja tykkäsin. Sama biisi kyseessä ? Jompikumpi coveroinu jompaa kumpaa ? |
tuffkong 13.02.2006 16:27:25 | |
---|
Rytmihäiriö - Tissit gambinassa! ....ja kaikki muutkin kyseisen yhtyeen kipaleet :D Pitää olla fjongaa et on Stüld håjttia |
H. Ani 14.02.2006 17:40:43 | |
---|
Mä oon kuullu Zen Cafelta samannimisen biisin ja tykkäsin. Sama biisi kyseessä ? Jompikumpi coveroinu jompaa kumpaa ? Ainakin zenkkareitten ensimmäiseltä levyltä löytyy tuo Herra Heroiini -biisi. Joten oletan vakaasti, että Sir Elwood on soitellut Zen cafén biisiä. Niin se on ja niin sen tulee olla! |